Gå til innhold

Hvilken solkrem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Ileus skrev:

Anbefaler Änglamark fra COOP, ingen lukt og veldig grei å smøre ut. Faktor 30 finnes bådesom krem og spray. OBS har tilbud på Änglamark produkter denne uka.

Tusen takk!! Dette skal jeg sjekke ut. Har du brukt den i ansiktet også? Tenker nemlig å bruke den på daglig basis hele sommeren . Selv om det ikke er sol hver dag så er jeg mye ute og nekter å bli brent 😊

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis du googler «test av solkrem» eller rådfører deg på apoteket får du sikkert mer kvalifiserte svar enn her inne.

Anonymkode: 968af...1b2

Det er greit å få noen personlige erfaringer. 

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Her bruker vi bare cliniderm. Det er den eneste vi har prøvd som ikke etterlater seig solkremfølelse på huden. Den trekker raskt inn og blir borte. Usikker på om det finnes spray, da vi foretrekker krem. 

Anonymkode: a2d91...8be

Det du sier her er viktig. Planen er å bruke den under sminke så kjekt den trekker godt inn

4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Tusen takk!! Dette skal jeg sjekke ut. Har du brukt den i ansiktet også? Tenker nemlig å bruke den på daglig basis hele sommeren . Selv om det ikke er sol hver dag så er jeg mye ute og nekter å bli brent 😊

Bruker den i ansiktet også, ingen lukt i den. Mange solkremer har så sterk lukt at vi blir dårlige, eks Cosmica og Vichy. Har brukt Änglamark i mange år, ikke blitt solbrent. Bruker faktor 30

Den som er på salg.

Det er alltid kampanje på en solkrem, og de selger ikke solkremer i Norge som ikke er godkjent.

Akkurat nå bruker vi Cosmica, for den var på 50% på apoteket da solkremsesongen startet. Veldig fornøyd.

Anonymkode: f1398...3a5

2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det du sier her er viktig. Planen er å bruke den under sminke så kjekt den trekker godt inn

Min vanlige dagkrem har solfaktor 30, det har også BB-cream'en min, og jeg tror pudderet har solfaktor 20. Så ingen vits i å bruke solkrem i tillegg i ansiktet altså... Jeg smører først ansiktet med vanlig dagkrem, lar den trekke inn, også har jeg BB-cream over.

Annonse

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min vanlige dagkrem har solfaktor 30, det har også BB-cream'en min, og jeg tror pudderet har solfaktor 20. Så ingen vits i å bruke solkrem i tillegg i ansiktet altså... Jeg smører først ansiktet med vanlig dagkrem, lar den trekke inn, også har jeg BB-cream over.

Jeg ønsker i grunn å bruke kun solkrem og eventuelt litt solpudder . Liker også Nuxe sin tørr olje . 

2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hvis du vil ha en som trekker godt inn i huden, så kan jeg anbefale deg Vichy Emulsion. Jeg ble overrasket over hvor god den var, synes ofte at ansiktssolkrem blitt feit og blir fort blank i huden av å bruke det. Jeg ble ikke det med denne i det hele tatt.

https://www.komplettapotek.no/product/861676/ansiktspleie/akne/vichy-capital-soleil-dry-touch-ansikt?gclid=EAIaIQobChMI0-2eu7bB4gIVlqiaCh15-gOkEAQYASABEgKWUfD_BwE#

Anonymkode: 4890a...922

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du vil ha en som trekker godt inn i huden, så kan jeg anbefale deg Vichy Emulsion. Jeg ble overrasket over hvor god den var, synes ofte at ansiktssolkrem blitt feit og blir fort blank i huden av å bruke det. Jeg ble ikke det med denne i det hele tatt.

https://www.komplettapotek.no/product/861676/ansiktspleie/akne/vichy-capital-soleil-dry-touch-ansikt?gclid=EAIaIQobChMI0-2eu7bB4gIVlqiaCh15-gOkEAQYASABEgKWUfD_BwE#

Tusen takk for tips! Skal sjekke det ut😊

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det kunne jeg trengt :)Har du den over dagkrem? Er det som et serum?

Nuxe olje er ett universalprodukt😊 Google Nuxe . Jeg bruker gjerne kun Nuxe i ansiktet når jeg er brun 

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nuxe olje er ett universalprodukt😊 Google Nuxe . Jeg bruker gjerne kun Nuxe i ansiktet når jeg er brun 

Googlet litt nå, ser det kan brukes i håret og. Jeg ser det er flere av de, hvilken av de bruker du som gir glød?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...