Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Skal reise alene med to tenåringsdøtre, aldri vært der før. Vi skal bo på Mikri Polis i Kolymbia, men når jeg leser om Rhodos, ser det ut som Kolymbia egentlig ikke er noe særlig morsomt sted. Ser ikke ut som det er noe sentrum der, og lite som skjer, annet enn underholdning på hotellet på kveldstid. Har jeg gjort noe dumt? Ville så gjerne kunne bodd et sted der vi kunne spasert inn til sentrum og shoppet litt og spist på restauranter, men jeg var muligens alt for impulsiv da jeg bestilte. Er det dyrt med taxi på Rhodos? Kan vi ta taxi inn til gamlebyen og Lidos for en billig penge feks? Noen med erfaringer? Anonymkode: 159df...d60
Sommerkroppen 2029 Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Så du bestilte tur til et sted du ikke sjekket ut på nettet på forhånd? Har ikke peiling på Rhodos, men det må jo finnes taxier der 😄
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Kolymbia er helt øde ja, skjer ikke noe der annet enn hotellet. Var der i fjor. Taxi er ikke altfor dyrt inn til en av byene rundt, men litt tungvint da. Anonymkode: 78806...031
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Kolymbia og Afandou er rolige steder på Rhodos. Husker ikke i farta hvor lang tid det tok til Lindos, muligens en times tid eller noe slikt. Sjekk på kartet, så ser du hvor langt det er. Anonymkode: 9df1a...4a7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 Ca 15 km til Rhodos by. Anonymkode: 78806...031
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 21 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Så du bestilte tur til et sted du ikke sjekket ut på nettet på forhånd? Har ikke peiling på Rhodos, men det må jo finnes taxier der 😄 Uff ja, jeg gjorde det. Var mest fokusert på prisen... får ta det som en lærepenge til neste år ihvertfall Anonymkode: 159df...d60
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Uff ja, jeg gjorde det. Var mest fokusert på prisen... får ta det som en lærepenge til neste år ihvertfall Anonymkode: 159df...d60 Hvis dere vil på fin strand, ikke bare basseng ved hotell, ta taxi til Tsambika beach! Veldig fin, lang strand med masse spisesteder og souvernir butikker. Ca 15 minutt dit. Anonymkode: 78806...031
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 Kolymbia er et bittelite, rolig sted. De har en deilig strand, med noen vannsportsaktiviteter, og en helt nyyyyydelig restaurant oppi "fjellsiden". Det er ikke så mye i sentrum, men de har en del butikker og masse restauranter som har god mat. Det er stille og rolig, veldig deilig! Har lyst å reise tilbake Anonymkode: ffd12...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå