Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Jeg fyller 30 år i sommer og venninne mine forventer fest. Jeg vet ikke helt hvordan jeg vil feire denne bursdagen min. Vi er en venninnegjeng på 5 jenter og jeg har ingen andre venner utenom de. Ønsker ikke å invitere bekjente bare for at det skal bli masse folk og et stort kalas. Så hvordan skal jeg feire det? Blir det kleint å bare være oss 5? Hvordan feiret du din 30 års dag? Bør man invitere med følge? Noen av de har akkurat fått seg kjærester som jeg ikke kjenner særlig godt enda. Anonymkode: 63f4f...f15
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Jeg hadde familieselskap, mine foreldre, mannens foreldre og noen av søskenene våre med familie kom og vi grillet (jeg har bursdag i juli) og spiste kake og is. Fest er ikke helt min greie, men det vet jo alle så ingen forventet det heller. Da jeg fylte 40 år reiste vi til campingvogna til broren min, også feiret vi der, med pølser på grillen og pinneis fra kiosken etterpå. Helt perfekt. Anonymkode: 34e21...399
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 Jeg og venninnegjengen hadde kjempestor temafest. Vi leide lokale og inviterte alle nære og fjerne som vi ønsket å feire med. Det kom nesten 60 stk på festen, og den var en kjempesuksess! Jeg kjente ikke halvparten av gjestene, men alle var i godt humør og gode til å feste, så det ble utrolig morsomt likevel. Vi hadde leker og konkurranser, mat, kaker og litt å drikke på bordene. Jeg kommer antakelig til å ha en litt mindre fest senere på året, med familie og de nærmeste vennene mine. Det blir nok bra, det og Trenger jo ikke være stinn brakke for å ha det gøy! Anonymkode: 8d529...489
Wonder Woman Skrevet 26. mai 2019 #4 Skrevet 26. mai 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg og venninnegjengen hadde kjempestor temafest. Vi leide lokale og inviterte alle nære og fjerne som vi ønsket å feire med. Det kom nesten 60 stk på festen, og den var en kjempesuksess! Jeg kjente ikke halvparten av gjestene, men alle var i godt humør og gode til å feste, så det ble utrolig morsomt likevel. Vi hadde leker og konkurranser, mat, kaker og litt å drikke på bordene. Anonymkode: 8d529...489 Kan du fortelle litt om lekene og konkurransene?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #5 Skrevet 26. mai 2019 Hadde pledd og rødvin i sofakroken 🥰 Anonymkode: bb6a8...0f6
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #6 Skrevet 26. mai 2019 Inviter dem på en middag. Det holder mer enn nok. Anonymkode: 4f6ac...915
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #7 Skrevet 26. mai 2019 Var på ferie i Barcelona og feiret med et vennepar der, med tapas og øl. Jeg og kjæresten hadde tatt en båttur tidligere på dagen😊 Anonymkode: 4cf3f...e21
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #8 Skrevet 26. mai 2019 2 timer siden, Wonder Woman skrev: Kan du fortelle litt om lekene og konkurransene? Dansekonkurranse, stolleken, pakkelek, quiz. Anonymkode: 8d529...489
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #9 Skrevet 26. mai 2019 30-årsfeiringen min ble en vond oppvåkning der jeg innså at mange av de jeg anså for å være gode venner bare var det så lenge jeg kunne stille opp for dem. Jeg inviterte til hageselskap helga før skoleslutt (mao. før ferietid) med unger og det hele, i god tid. Av 14 inviterte par var det 6 som takket ja, og det var min bestevenninne og søsknene til meg og min mann. Av forklaringer var det bare vage "vi skal kanskje på hytta", "det er mulig vi blir bedt i en annen bursdag den helga" og "vi skal nok male huset den helga". Mao dårlige varianter av "vi gidder ikke komme." Jeg avlyste hele greia, kuttet kontakten med de som syntes jeg var kjekk å ha som flyttehjelp/bakehjelp/skulder å gråte på/barnevakt/sjåfør og gikk ut og spiste med mannen og barna. Med fire gode venninner så ville jeg har laget noe god mat hjemme, eventuelt bestilt catering, hatt masse vin, sjokolade, pledd om kvelden ble kald og tid til å feire med de som virkelig betyr noe. Anonymkode: 5814c...492
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #10 Skrevet 26. mai 2019 Satt i bilen på vei hjem fra ferie. Tok 8 timer å kjøre. Hater å feire meg selv, så helt supert! Anonymkode: e1eb4...f36
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #11 Skrevet 26. mai 2019 Pusset opp leiligheten min alene Anonymkode: c26cf...dd0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #12 Skrevet 26. mai 2019 Var med to ferske venninner og spiste på en billig asiatisk restaurant. Helt greit Anonymkode: 27ff4...aa2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #13 Skrevet 26. mai 2019 Jeg og mannen spiste Sushi 🙂. Veldig hyggelig, liker ikke å gjøre så mye ut av bursdager. Anonymkode: 889f1...0c5
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #14 Skrevet 26. mai 2019 Den ble forbigått i stillhet da vi hadde kolikkbaby som hylte 20 timer i døgnet på det tidspunktet. Så, ja, nei, den ble vel ikke akkurat forbigått i stillhet, men i hyling og lange trilleturer i humrende bevegelser Tror nok de fleste andre hadde bedre 30-årsdagen enn meg Anonymkode: 190e2...538
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #15 Skrevet 26. mai 2019 Jeg lå i sengen i et mørkt rom og spydde hele dagen. Var gravid med vår første. Anonymkode: 886d7...c0c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #16 Skrevet 26. mai 2019 Hadde invitert til stor fest med mange venner og kun tre dukket opp.. så gikk vi på byen istede og der var alle sammen og mannen min . De hadde konspirert .. så skuffelse ble til glede.. men fyfaen for en følelse jeg hadde før det ble avslørt. Anonymkode: 4c443...566
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #17 Skrevet 26. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: 30-årsfeiringen min ble en vond oppvåkning der jeg innså at mange av de jeg anså for å være gode venner bare var det så lenge jeg kunne stille opp for dem. Jeg inviterte til hageselskap helga før skoleslutt (mao. før ferietid) med unger og det hele, i god tid. Av 14 inviterte par var det 6 som takket ja, og det var min bestevenninne og søsknene til meg og min mann. Av forklaringer var det bare vage "vi skal kanskje på hytta", "det er mulig vi blir bedt i en annen bursdag den helga" og "vi skal nok male huset den helga". Mao dårlige varianter av "vi gidder ikke komme." Jeg avlyste hele greia, kuttet kontakten med de som syntes jeg var kjekk å ha som flyttehjelp/bakehjelp/skulder å gråte på/barnevakt/sjåfør og gikk ut og spiste med mannen og barna. Med fire gode venninner så ville jeg har laget noe god mat hjemme, eventuelt bestilt catering, hatt masse vin, sjokolade, pledd om kvelden ble kald og tid til å feire med de som virkelig betyr noe. Anonymkode: 5814c...492 Fy skam, så dårlig gjort! Hva feiler det folk?!😤 Håper du klarte å kose deg likevel❤️ Anonymkode: 63f4f...f15
CherryC Skrevet 26. mai 2019 #18 Skrevet 26. mai 2019 jeg inviterte med mine aller beste venninner , 3 stk, ut å spise 3 retters. Er ikke særlig glad i store fester, iallefall ikke å arrangere det. Nå blir jeg snart 40 og bruker heller pengene på en langweekend i en storby sammen med to andre som fyller 40 samtidig
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #19 Skrevet 26. mai 2019 Tok kaffe og kake med familien først, og deretter gikk jeg på korøvelse og spanderte kakerester på sangerne. Anonymkode: 3ba37...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå