Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #26 Skrevet 23. mai 2019 Er spent på å høre hva HI velger å gjøre! Anonymkode: 3bdb7...ba4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #27 Skrevet 23. mai 2019 Hi Det kom sikkert ikke frem, men jeg har avsluttet kontakten dager før jeg skrev innlegget. Inlegget er ment som en refleksjon, kanskje lekse.. Etter at han hadde skrevet sin siste dom over meg (påstått at jeg er både det ene og andre negative, men samtidig satt han pris på meg og ville være gode venner......), så svarte jeg kort og kontant "ok". I all sin upassende galskap, skrev han ei god natt melding der han var "god" og fortalte hvor glad han var i meg. Smileyer ble flittig brukt, og det virket bare så overdrevent. Jeg svarte ikke. Det var nok ikke den reaksjonen han ventet, så selvfølgelig måtte han forsøke å pushe det ytterligere ved å spørre om jeg hatet han, og om jeg syntes han var slem. (Spesielt å spørre om det etter alt han nettopp hadde lirt fra seg?). Han ønsket også å vite hva jeg følte.. Jeg svarte at jeg ikke hatet, og at han ikke har noe med hva jeg føler lenger. Da var han rett på "Send tinga mine i posten en dag da. Jeg skal la deg være." Anonymkode: d3520...ada
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #28 Skrevet 23. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi Det kom sikkert ikke frem, men jeg har avsluttet kontakten dager før jeg skrev innlegget. Inlegget er ment som en refleksjon, kanskje lekse.. Etter at han hadde skrevet sin siste dom over meg (påstått at jeg er både det ene og andre negative, men samtidig satt han pris på meg og ville være gode venner......), så svarte jeg kort og kontant "ok". I all sin upassende galskap, skrev han ei god natt melding der han var "god" og fortalte hvor glad han var i meg. Smileyer ble flittig brukt, og det virket bare så overdrevent. Jeg svarte ikke. Det var nok ikke den reaksjonen han ventet, så selvfølgelig måtte han forsøke å pushe det ytterligere ved å spørre om jeg hatet han, og om jeg syntes han var slem. (Spesielt å spørre om det etter alt han nettopp hadde lirt fra seg?). Han ønsket også å vite hva jeg følte.. Jeg svarte at jeg ikke hatet, og at han ikke har noe med hva jeg føler lenger. Da var han rett på "Send tinga mine i posten en dag da. Jeg skal la deg være." Anonymkode: d3520...ada Ikke møt ham igjen. Har du noen av hans ting hos deg så send det i posten, gjerne i sporbar pakke slik at han ikke kan påstå at du ikke har sendt den... Kontakter han deg igjen svar ham bare én gang, hvor du ber ham aldri kontakte deg mer på noen som helst måte, og at om han fortsetter å kontakte deg så vil du se på det som trakassering. Ikke svar ham, for slike nærer seg på at all kontakt er god kontakt, og da fortsetter de å ta kontakt. Han er virkelig ikke god. Bra du har kuttet kontakten! Anonymkode: a1891...174
Gjest Antarctica Skrevet 23. mai 2019 #29 Skrevet 23. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han ønsket også å vite hva jeg følte.. Jeg svarte at jeg ikke hatet, og at han ikke har noe med hva jeg føler lenger. Bra svar. Han skal ikke på innsiden av hodet ditt mer. Det er det han prøver på, men du bør ikke slippe ham inn.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #30 Skrevet 23. mai 2019 12 minutter siden, Pashla skrev: Bra svar. Han skal ikke på innsiden av hodet ditt mer. Det er det han prøver på, men du bør ikke slippe ham inn. hi Hvor vanlig er det at man i starten av et dating-forhold, spør VELDIG mye om veldig mye? Man sksl jo bli kjent, naturlig å spørre..Men hva er liksom i overkant? Er redd for at jeg skal falle for samme type igjen, derfor spør jeg.. Denne daten spurte utrolig mye i starten, om absolutt alt. Fra hva jeg så etter i en mann, hvorfor det ble slutt med ekser, familieforhold, etc.. Jeg ble sjarmert av denne interessen! Etter hvert ble jeg lei, ble mer et mas.. Anonymkode: d3520...ada
Gjest Antarctica Skrevet 23. mai 2019 #31 Skrevet 23. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: hi Hvor vanlig er det at man i starten av et dating-forhold, spør VELDIG mye om veldig mye? Man sksl jo bli kjent, naturlig å spørre..Men hva er liksom i overkant? Er redd for at jeg skal falle for samme type igjen, derfor spør jeg.. Denne daten spurte utrolig mye i starten, om absolutt alt. Fra hva jeg så etter i en mann, hvorfor det ble slutt med ekser, familieforhold, etc.. Jeg ble sjarmert av denne interessen! Etter hvert ble jeg lei, ble mer et mas.. Anonymkode: d3520...ada Det er faktisk vanlig. I følge min samlivsterapiforfatterguru, Sissel Gran, så er det helt normalt i startfasen. Da handler alle spørsmålene og all pratingen om å starte fra bånn igjen med den nye. Rydde vekk gamle ting og planere veien for et forhold. Men du merker sikkert på magefølelsen din om spørsmålene er interesse eller kontroll?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #32 Skrevet 23. mai 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi Flere eller andre synspunkter? Én ting som jeg har reagert på (og jeg føler meg skikkelig teit og overanalyserende når jeg sier det), er da vi møttes for andre/tredje gang, hjemme hos meg. Han bemerket noe med hvordan jeg tar oppvasken..tenkte ikke over det der og da. Den fjerde gangen vi møttes, bemerket han hvordan jeg tar oppvasken nok en gang, og fortalte vel egentlig indirekte hvorfor den er feil. Jeg ble litt irritert da, og svarte at jeg dessverre ikke viet mye refleksjon rundt oppvasken. Samtidig kommenterte han at jeg ikke skyllet grønnsakene før jeg skjærte de, så de tok han og skylte.. Dette er ting, i min verden, som man kan kommentere uti et 5 å langt forhold. Ikke 3.-4. gang man møtes. Og det er jo helt ubetydelig ting..Det kan jo være at han ikke mente noe med det, eller sier sånt ubevisst. Men usjarmerende, ja det er det! Dett er faktisk én av tingene som har gitt meg dårlig magefølelse..jeg høres jo latterlig ut nå🤣 Om jeg liker noen godt, så bryr jeg meg vel døyten om hvordan de skyller grønnsakene, eller setter bestikk inn i skuffen. Jeg påpeker det hvertfall ikke i en bli-kjent-fase. Alt dette trenger ikke bety at han er verken det ene eller det andre. Kan også bety at han for en periode av ulike grunner har hatt behov for å hevde seg..Men.. Og er jeg rar som reagerer på at han har kalt meg "the one" og alt det der, men ikke har gjort en eneste fin ting for meg? Da tenker jeg på feks blomster og kort, en liten oppmerksomhet her og der, pynte seg litt? Hvordan er handa om 6 år, om det er "ingen" kurtise nå.. Anonymkode: d3520...ada Hm. Du sier ikke hva problemet var med oppvasken, men jeg hadde ikke klart å la være å si fra om at vi måtte vaske grønnsakene. Matforgiftning er ikke moro. Anonymkode: a7f74...07a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #33 Skrevet 23. mai 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi Det kom sikkert ikke frem, men jeg har avsluttet kontakten dager før jeg skrev innlegget. Inlegget er ment som en refleksjon, kanskje lekse.. Etter at han hadde skrevet sin siste dom over meg (påstått at jeg er både det ene og andre negative, men samtidig satt han pris på meg og ville være gode venner......), så svarte jeg kort og kontant "ok". I all sin upassende galskap, skrev han ei god natt melding der han var "god" og fortalte hvor glad han var i meg. Smileyer ble flittig brukt, og det virket bare så overdrevent. Jeg svarte ikke. Det var nok ikke den reaksjonen han ventet, så selvfølgelig måtte han forsøke å pushe det ytterligere ved å spørre om jeg hatet han, og om jeg syntes han var slem. (Spesielt å spørre om det etter alt han nettopp hadde lirt fra seg?). Han ønsket også å vite hva jeg følte.. Jeg svarte at jeg ikke hatet, og at han ikke har noe med hva jeg føler lenger. Da var han rett på "Send tinga mine i posten en dag da. Jeg skal la deg være." Anonymkode: d3520...ada Men enten er det flere av dem, eller så har jeg også datet denne mannen. Anonymkode: a7f74...07a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2019 #34 Skrevet 24. mai 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke den atferden du beskriver er særlig tillitsvekkende, nei, og synes du har gjort rett i å avslutte dette. Når det er sagt synes jeg samtidig det er rart at du dveler sånn ved dette, selv etter at du har fått gjennomgående støtte her inne. Du analyserer ham i detalj, og trekker frem (nye) småting han har sagt og gjort på 3. og 4. date - og hva det ville hatt å si for fremtidig samliv. Hvorfor? Kan du ikke bare slå deg til ro med at dette var feil, og gå videre? Anonymkode: 50ed8...05a Støtter denne! Vil du virkelig ha kontakt med en mann som vil ødelegge livet ditt? Bare la det fare! Anonymkode: d9ef2...48a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2019 #35 Skrevet 24. mai 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Men enten er det flere av dem, eller så har jeg også datet denne mannen. Anonymkode: a7f74...07a Hi Hva er førstebokstav i navnet? Anonymkode: d3520...ada
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2019 #36 Skrevet 24. mai 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi Flere eller andre synspunkter? Én ting som jeg har reagert på (og jeg føler meg skikkelig teit og overanalyserende når jeg sier det), er da vi møttes for andre/tredje gang, hjemme hos meg. Han bemerket noe med hvordan jeg tar oppvasken..tenkte ikke over det der og da. Den fjerde gangen vi møttes, bemerket han hvordan jeg tar oppvasken nok en gang, og fortalte vel egentlig indirekte hvorfor den er feil. Jeg ble litt irritert da, og svarte at jeg dessverre ikke viet mye refleksjon rundt oppvasken. Samtidig kommenterte han at jeg ikke skyllet grønnsakene før jeg skjærte de, så de tok han og skylte.. Dette er ting, i min verden, som man kan kommentere uti et 5 å langt forhold. Ikke 3.-4. gang man møtes. Og det er jo helt ubetydelig ting..Det kan jo være at han ikke mente noe med det, eller sier sånt ubevisst. Men usjarmerende, ja det er det! Dett er faktisk én av tingene som har gitt meg dårlig magefølelse..jeg høres jo latterlig ut nå🤣 Om jeg liker noen godt, så bryr jeg meg vel døyten om hvordan de skyller grønnsakene, eller setter bestikk inn i skuffen. Jeg påpeker det hvertfall ikke i en bli-kjent-fase. Alt dette trenger ikke bety at han er verken det ene eller det andre. Kan også bety at han for en periode av ulike grunner har hatt behov for å hevde seg..Men.. Og er jeg rar som reagerer på at han har kalt meg "the one" og alt det der, men ikke har gjort en eneste fin ting for meg? Da tenker jeg på feks blomster og kort, en liten oppmerksomhet her og der, pynte seg litt? Hvordan er handa om 6 år, om det er "ingen" kurtise nå.. Anonymkode: d3520...ada Men.... Hvorfor gidder du ? Du virker helt opphengt i denne fyren. Let it go. Du har makt til å gå videre. Anonymkode: 63172...808
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2019 #37 Skrevet 24. mai 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Men enten er det flere av dem, eller så har jeg også datet denne mannen. Anonymkode: a7f74...07a Er såå nysgjerrig🙈 Anonymkode: d3520...ada
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #38 Skrevet 2. juni 2019 Hi Han tok kontakt og skjønte helt seriøst ikke hvorfor jeg hadde reagert slik..han hadde jo bare vært ærlig, og det var jo jeg som hadde bedt han utdype hva han mente. Han synes heller ikke at han hadde vært slem, for "helt ærlig så synes jeg det er mye verre det du har gjort", sa han. (Neida, jeg har ikke gjort annet enn å si at jeg ikke ønsker forhold fra dag én. Han mener da at jeg har pint han). Ingen unnskyldning eller skam var å spore hos han. Kvalmt. Det han egentlig var mest opptatt av, til tross for at jeg sa at jeg følte meg skikkelig dårlig behandlet, var om jeg kom til å slette han på sosiale medier...Psykt. Jada, jeg er ferdig med han. Men, råd for hva man kan si til personer som prøver å "diskutere" hvordan du selv skal tolke og oppleve situasjoner? Anonymkode: d3520...ada
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #39 Skrevet 2. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi Han tok kontakt og skjønte helt seriøst ikke hvorfor jeg hadde reagert slik..han hadde jo bare vært ærlig, og det var jo jeg som hadde bedt han utdype hva han mente. Han synes heller ikke at han hadde vært slem, for "helt ærlig så synes jeg det er mye verre det du har gjort", sa han. (Neida, jeg har ikke gjort annet enn å si at jeg ikke ønsker forhold fra dag én. Han mener da at jeg har pint han). Ingen unnskyldning eller skam var å spore hos han. Kvalmt. Det han egentlig var mest opptatt av, til tross for at jeg sa at jeg følte meg skikkelig dårlig behandlet, var om jeg kom til å slette han på sosiale medier...Psykt. Jada, jeg er ferdig med han. Men, råd for hva man kan si til personer som prøver å "diskutere" hvordan du selv skal tolke og oppleve situasjoner? Anonymkode: d3520...ada Rett og slett ikke diskutere med dem, bare avslutte kontakten. Men en slik mann er det bare å gjøre kort prosess. Går ut fra at du nå har kuttet ham på sosiale medier også? Hvis ikke, gjør det. Forsøker han å ta mer kontakt med deg etter det, send ham en sms hvor du skriver at du har gjort det klart at du ikke ønsker noen form for kontakt med ham mer og at du forventer at han respekterer det heretter, og be ham ikke ta kontakt. Å diskutere med slike fører ikke noe godt med seg, du kan aldri "vinne", for uansett hva du sier eller gjør så vil de tolke det på en feil måte og du vil alltid være syndebukk uansett. Så det beste rådet er å bare la være. For i en slik relasjon kan du bare kutte kontakten, for dere har ingen andre bindinger til hverandre, som f.eks. barn. Vær glad du kom deg unna ham. Og slutt å gi ham mer plass i livet ditt. Du kan aldri forstå ham. Du har allerede forstått det eneste som er viktig - dette er ikke en mann du bør ha noe mer med å gjøre. Mer trenger du ikke vite eller forstå! Anonymkode: a1891...174
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #40 Skrevet 2. juni 2019 Du må slutte å gruble deg over han mere! Virkelig en syk fyr! Personlighetsforstyrrelse eller letter psykopati. Kutt all kontakt! ENESTE som hjelper! Blir nesten redd av å lese om han!! Anonymkode: 7e3d4...b38
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #41 Skrevet 3. juni 2019 Hva er første bokstaven i navnet hans? Hørtes noe kjent ut. Anonymkode: 57b12...472
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #42 Skrevet 3. juni 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er første bokstaven i navnet hans? Hørtes noe kjent ut. Anonymkode: 57b12...472 Herregud, der finnes tusener av disse. Anonymkode: 100cb...5b6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #43 Skrevet 3. juni 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er første bokstaven i navnet hans? Hørtes noe kjent ut. Anonymkode: 57b12...472 Hi Hva er førstebokstaven til han du kjenner? Anonymkode: d3520...ada
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #44 Skrevet 4. juni 2019 På 3.6.2019 den 13.06, Anonym bruker skrev: Hi Hva er førstebokstaven til han du kjenner? Anonymkode: d3520...ada ?☺ Anonymkode: d3520...ada
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #45 Skrevet 4. juni 2019 På 3.6.2019 den 2.37, Anonym bruker skrev: Hva er første bokstaven i navnet hans? Hørtes noe kjent ut. Anonymkode: 57b12...472 Kom igjen, nå er vi flere som er spent på hva første bokstaven i navnet til han du kjenner er for noe? Anonymkode: 83604...eaa
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #46 Skrevet 4. juni 2019 Har ikke orket å lese alt, men har voksen erfaring. Send melding. Hei "Ola" Takk for tiden sammen med deg. Som jeg har fortalt er jeg ferdig i forholdet vi hadde sammen. Fint at du ønsker å være venner. Vi har jo ikke behov for å være uvenner, men må jo ikke være venner på daglig basis 😊 Tenker det er greit vi går hver vår vei nå. Jeg er helt ferdig med å være kjærest til deg, og det er da sikkert greit for deg også. Ønsker deg alt godt for fremtiden. Vennlig hilsen "dittnavn" Anonymkode: 36272...37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå