Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #51 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Dette er ingen trolleinnlegg. Sommerferie her hadde blitt drit kjedelig for meg!! Anonymkode: 62574...13b Selvfølgelig er det trolleinnlegg. Du har samme måten å prøve å latterliggjøre folk på som du har i andre trolleinnlegg. Hadde du ville hatt seriøse svar, så hadde du ikke svart som du gjør Anonymkode: 88433...ec7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #52 Skrevet 14. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg forstår veldig godt at du liker å reise dit du føler du har røttene dine, men jeg forstår ikke hvordan det henger sammen med at Norge skulle være kjedelig. Jeg liker å oppleve noe annerledes enn det jeg gør til vanlig i ferien. Det vet jeg mange andre også gjør. Norge er veldig annerledes enn mange andre land. Da er det jo ikke rart mange har lyst til å komme hit. Anonymkode: b7a4c...4a6 Igjen. Jeg ser på landet som kjedelig. Villmark og natur er ikke sommerferie for meg. Men ja - vi er forskjellige. Bare måtte si min mening.. Anonymkode: 62574...13b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #53 Skrevet 14. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Igjen. Jeg ser på landet som kjedelig. Villmark og natur er ikke sommerferie for meg. Men ja - vi er forskjellige. Bare måtte si min mening.. Anonymkode: 62574...13b OK, men hva har du forsøk å gjør i Norge da, som du etterpå kunne konkludere med var kjedelig? Du må jo ha testet ut en del ting siden du kan uttale deg så bombastisk? Anonymkode: 74557...d37
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #54 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Igjen. Jeg ser på landet som kjedelig. Villmark og natur er ikke sommerferie for meg. Men ja - vi er forskjellige. Bare måtte si min mening.. Anonymkode: 62574...13b Problemet er ikke at du gjerne vil til "syden", men at du ikke forstår at andre ikke har de samme preferansene som deg. Anonymkode: b7a4c...4a6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #55 Skrevet 14. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: OK, men hva har du forsøk å gjør i Norge da, som du etterpå kunne konkludere med var kjedelig? Du må jo ha testet ut en del ting siden du kan uttale deg så bombastisk? Anonymkode: 74557...d37 Ja. Har vært i Norge ett par sommerferier. For det første regna det omtrent hver dag. Stryk vekk stranda. Vi har vært på campingtur - men ærligtalt! Var jo drit kjedelig... Vi har vært til fjells - men det var ikke spesielt spennende? Har også vært i dyreparken fleeere ganger. Men du kan jo ikke bo der hele sommeren? Så har vi vært på byferier i Tr.heim, Oslo, Stavanger, Lillehammer og Bergen. Ikke spesielt morro. Har vært på prekestole og trollpikken. Igjen - ingen sommerferie. Jeg er nok litt mer eksotisk. Varme / sol / strand / bikini / basseng / sufing / varme kvelder / drinker / familie / kos / Anonymkode: 62574...13b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #56 Skrevet 14. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Problemet er ikke at du gjerne vil til "syden", men at du ikke forstår at andre ikke har de samme preferansene som deg. Anonymkode: b7a4c...4a6 Jeg vet bare at jeg er heldig som kan reise vekk og kose meg maks. Så har jeg hele året på å utforske Norge. Ikke særlig spennende men jeg bor jo her. igjen - kan ikke skjønne at noen bruker sine uker med ferie på å gå i fjellet her. Helt ærlig. Anonymkode: 62574...13b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #57 Skrevet 14. mai 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trist at du må betale 2000kr for det der.. Mange, mange som ikke får oppleve dyreparken. Synes det er kvalmt Skulle vært gratis i ett land som dette. Anonymkode: 62574...13b Det der? Det er jo smak og behag, dessuten koster det ikke 2000 kroner. Billettprisen er ikke 2000 kr stk. Skulle vært gratis? Hva er du egentlig, en forbannet kommunist? Eller bare generelt uvitende og utakknemlig? For mange barn er dyreparken fantastisk. Anonymkode: 89f69...055
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #58 Skrevet 14. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet bare at jeg er heldig som kan reise vekk og kose meg maks. Så har jeg hele året på å utforske Norge. Ikke særlig spennende men jeg bor jo her. igjen - kan ikke skjønne at noen bruker sine uker med ferie på å gå i fjellet her. Helt ærlig. Anonymkode: 62574...13b Hvis du ikke greier å sette pris på naturen, er det jo ditt eget problem, det. Hva vil du ha ut av en ferie egentlig? Anonymkode: 89f69...055
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #59 Skrevet 14. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Har vært i Norge ett par sommerferier. For det første regna det omtrent hver dag. Stryk vekk stranda. Vi har vært på campingtur - men ærligtalt! Var jo drit kjedelig... Vi har vært til fjells - men det var ikke spesielt spennende? Har også vært i dyreparken fleeere ganger. Men du kan jo ikke bo der hele sommeren? Så har vi vært på byferier i Tr.heim, Oslo, Stavanger, Lillehammer og Bergen. Ikke spesielt morro. Har vært på prekestole og trollpikken. Igjen - ingen sommerferie. Jeg er nok litt mer eksotisk. Varme / sol / strand / bikini / basseng / sufing / varme kvelder / drinker / familie / kos / Anonymkode: 62574...13b Bikini.. surfing.. Det høres kjedelig ut! Har vært i syden, flere ganger, alt vi gjorde var å gå på stranda og bade. Ærlig talt, det gjør vi her og..! I fjor var det nesten 30 grader i vannet enkelte steder i Norge. Anonymkode: 89f69...055
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #60 Skrevet 14. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bikini.. surfing.. Det høres kjedelig ut! Har vært i syden, flere ganger, alt vi gjorde var å gå på stranda og bade. Ærlig talt, det gjør vi her og..! I fjor var det nesten 30 grader i vannet enkelte steder i Norge. Anonymkode: 89f69...055 Tror mange ville ha reist om de hadde kunne.. Jeg har flere venner som gruer seg til sommerferien hjemme i Norge med ungene.. Kan jeg godt forstå Anonymkode: 62574...13b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #61 Skrevet 14. mai 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du ikke greier å sette pris på naturen, er det jo ditt eget problem, det. Hva vil du ha ut av en ferie egentlig? Anonymkode: 89f69...055 Alt det vi ikke får her i Norge desverre Anonymkode: 62574...13b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #62 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tror mange ville ha reist om de hadde kunne.. Jeg har flere venner som gruer seg til sommerferien hjemme i Norge med ungene.. Kan jeg godt forstå Anonymkode: 62574...13b Nei, syden er virkelig ikke noe å trakte etter. Og alle de tiggerne som går rundt på stranda og gævler "bananas,coco, massage", hele dagen? Neitakk, tar skjærgpedsidyll any day over det der. Og det står ikke på det å ikke kunne dra, for mange, for ferie i Norge koster gjerne mer enn i utlandet. Men du får mer. Anonymkode: 89f69...055
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #63 Skrevet 14. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt det vi ikke får her i Norge desverre Anonymkode: 62574...13b Og hva er så det? Venter spent på svar. Anonymkode: 89f69...055
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #64 Skrevet 14. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Akkurat! Du kan omtrent ikke dra på fjellet gratis her til lands lenger. Du kommer ikke inn i Dyreparken før du har med 2000kr. Det er Norge på sitt beste. Øk prisene. Slik at de færreste har råd til å ta seg en sommerferie i Norge. Ikke rart folk rømmer landet til syden. Der kan du får MYE for pengene. Stakkars foreldre og barn ja.. Har all medfølelse jeg. Anonymkode: 62574...13b Nei, du skjønner ikke. Jeg VIL ikke til syden, jeg vil til fjells, og det er helt gratis. Ikke at jeg har dårlig råd, det er der vi liker oss. Men lurer fortsatt på hva du vil med dette innlegget? Du rakker jo bare ned på Norge mens andre prøver å få deg til å forstå at syden ikke er like spennende for alle? Dra til syden og kos deg, men hvorfor må du absolutt rakke ned på andre som velger annerledes? Og hvorfor har du valgt å bo i dette grusomt kjedelige landet? Anonymkode: d4b43...2ab
*Miss Marple* Skrevet 14. mai 2019 #65 Skrevet 14. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner at Nordmenn liker sin natur/hytte og skog. Men jeg reagerer på turister som kommer for å se naturen og byen her. Jeg må m si at det ikke er den mest spennende plassen å komme til!! Anonymkode: 62574...13b Turister som kommer til Norge er ofte fra land som Tyskland, Nederland, Kina, Japan osv. De kommer neppe for late dager på stranden, da drar de nok heller til ditt hjemland Syden, men heller for å oppleve lyse sommernetter, midnattssol, høge fjell og urørt natur. De synes sikkert ikke at det er kjedelig. Har du generelt vansker med å skjønne at folk har andre preferanser og ønsker enn deg?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #66 Skrevet 14. mai 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, du skjønner ikke. Jeg VIL ikke til syden, jeg vil til fjells, og det er helt gratis. Ikke at jeg har dårlig råd, det er der vi liker oss. Men lurer fortsatt på hva du vil med dette innlegget? Du rakker jo bare ned på Norge mens andre prøver å få deg til å forstå at syden ikke er like spennende for alle? Dra til syden og kos deg, men hvorfor må du absolutt rakke ned på andre som velger annerledes? Og hvorfor har du valgt å bo i dette grusomt kjedelige landet? Anonymkode: d4b43...2ab Jeg bor her fordi det gir mine barn økonomisk trygghet. Det gir også trygghet den dagen de eventuelt blir syke. Men hadde dette vært likt i mitt hjemland så hadde jeg dratt tilbake idag. Jeg kommer nok til å tilbringe mine pensjonist dager der ja ❤️ Jeg kan jo argumentere med at jeg ikke er etnisk norsk. Men hva med alle norske venner og bekjente jeg kjenner - de mener det samme som meg. Å komme til Norge er ikke super spennende. Og de fleste reiser i sommerferien... Jeg vil dele mine tanker med dette innlegget. Det kan jeg gjøre så mye jeg bare vil! Viser jo bare at det er ett gnagsår for mange av dere. Pakk kofferten og kom dere avgårde! 🥳👏🏻🍉🍒😉😉😉😉 Anonymkode: 62574...13b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #67 Skrevet 14. mai 2019 15 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Turister som kommer til Norge er ofte fra land som Tyskland, Nederland, Kina, Japan osv. De kommer neppe for late dager på stranden, da drar de nok heller til ditt hjemland Syden, men heller for å oppleve lyse sommernetter, midnattssol, høge fjell og urørt natur. De synes sikkert ikke at det er kjedelig. Har du generelt vansker med å skjønne at folk har andre preferanser og ønsker enn deg? Har heldigvis ingen vanskeligheter. Jeg deler bare mine tanker og meninger med dere. Opp til deg om du tar deg nær av det 😅 Anonymkode: 62574...13b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #68 Skrevet 14. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Og hva er så det? Venter spent på svar. Anonymkode: 89f69...055 Varmen fra sola og menneskene rundt meg. Jeg er nok heldig som får oppleve både Norge og hjemlandet mitt. Dere vet jo kun om det ene - dessverre.. Anonymkode: 62574...13b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #69 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har heldigvis ingen vanskeligheter. Jeg deler bare mine tanker og meninger med dere. Opp til deg om du tar deg nær av det 😅 Anonymkode: 62574...13b Ingen som tar seg nær av at du mener som du gjør, det er måten du sier det på og mangelen på forståelse for at andre ikke er enig som er problemet. At du som kommer fra sydligere strøk og har familie der gjerne vil reise dit er det da ingen som sier noe på, men du må jo forstå at alle ikke har samme ønsket for ferien sin. Anonymkode: 2267a...e91
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #70 Skrevet 14. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bor her fordi det gir mine barn økonomisk trygghet. Det gir også trygghet den dagen de eventuelt blir syke. Men hadde dette vært likt i mitt hjemland så hadde jeg dratt tilbake idag. Jeg kommer nok til å tilbringe mine pensjonist dager der ja ❤️ Jeg kan jo argumentere med at jeg ikke er etnisk norsk. Men hva med alle norske venner og bekjente jeg kjenner - de mener det samme som meg. Å komme til Norge er ikke super spennende. Og de fleste reiser i sommerferien... Jeg vil dele mine tanker med dette innlegget. Det kan jeg gjøre så mye jeg bare vil! Viser jo bare at det er ett gnagsår for mange av dere. Pakk kofferten og kom dere avgårde! 🥳👏🏻🍉🍒😉😉😉😉 Anonymkode: 62574...13b Åneidu! Pakker fjellsekken min og drar dit! Det viser ikke annet enn at du ikke klarer å forstå at vi er forskjellige. Anonymkode: d4b43...2ab
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #71 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Varmen fra sola og menneskene rundt meg. Jeg er nok heldig som får oppleve både Norge og hjemlandet mitt. Dere vet jo kun om det ene - dessverre.. Anonymkode: 62574...13b Hva i alle dager får deg til å si det? De fleste av oss har da besøkt andre land, vært i syden som du sier. Joda, det er fint å reise av og til, men jeg er ikke veldig glad i det. Jeg trives best hjemme "på bjerget" og jeg skjønner godt at mange utlendinger synes vår natur er fantastisk og gjerne vil hit på ferie Anonymkode: 2267a...e91
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #72 Skrevet 14. mai 2019 Jeg elsker også å feriere der jeg treffer familien min. Det er tilfeldigvis i Norge min familie bor 🙊🙈 Vi har et lite paradis på Trøndelagskysten (det er sånn ca midt i Norge) og der treffes alle vi søsknene med våre familier hver sommer. Vi bor såpass spredt, at vi ses kun om sommeren. Vi får det samme som deg; sene kvelder, kos med familie, god mat og drikke. Mangler strand og bikini, men det kan vi ta igjen i andre ferier. Anonymkode: e81ca...49e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #73 Skrevet 14. mai 2019 Kommer vel ann på hva du velger å gjøre ut av ferien og hvor i Norge du velger å ta ferie det. Jeg er veldig glad i å reise, vært mye utenlands og tatt deler av studietiden min i utlandet. Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men jeg kommer fra Østlandet, og for noen år siden dro hele familien til Lofoten, og for meg var det like eksotisk som en utenlandsferie Naturen og landskapet er noe helt annet enn det som er her jeg kommer fra. Anonymkode: 19f90...3f9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #74 Skrevet 14. mai 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Varmen fra sola og menneskene rundt meg. Jeg er nok heldig som får oppleve både Norge og hjemlandet mitt. Dere vet jo kun om det ene - dessverre.. Anonymkode: 62574...13b Hvilket land er det da? Det kan du sikkert avsløre her uten at du slutter å være anonym. Hvis det er et land få nordmenn har besøkt og vet særlig om, kan vi jo bli opplyst? Jeg reiser gjerne til et nytt og uvanlig sted, selv om jeg syns Norge er et fantastisk ferieland. Anonymkode: 74557...d37
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #75 Skrevet 14. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror mange ville ha reist om de hadde kunne.. Jeg har flere venner som gruer seg til sommerferien hjemme i Norge med ungene.. Kan jeg godt forstå Anonymkode: 62574...13b Jeg hadde sett på det som en straff hvis jeg måtte bruke ferien min i syden, det finnes ingenting i denne verden som gir meg mindre enn en slik ferie. Og jeg har mange i min omgangskrets som mener akkurat det samme. Og vet du hva, vi har til og med lederjobber mange av oss og kunne dratt på luksusferie flere ganger i året uten å tenke på kostnadene, men ditt ferievalg er bare for kjedelig til å bruke fem kroner på det. Anonymkode: 6083a...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå