Gå til innhold

Trenger man å ha vondt hvis man har knekt et ben?

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han fikk beskjed om å ha på støttebandasje, jeg kom meg ikke til apoteket og fikk kjøpt det i dag, men får gjøre det i morgen, om han ikke kan gjøre det selv.
Tenker og håper at legen har fortalt han det som han trenger å vite, en mamma kan og vet ingenting. Vet i alle fall ikke best dersom legen har sagt noe annet.

Tenker at det er bra at det faktisk er over 3 mnd til han skal i militæret.

Anonymkode: a3ad5...c0c

Det kan hende han ikke blir godtatt til eller at han ikke greier å gjennomføre pga. foten. Men det er vel heller ikke så farlig siden han driter i skaden og ev. følger av den.

Anonymkode: 7ed1c...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan hende han ikke blir godtatt til eller at han ikke greier å gjennomføre pga. foten. Men det er vel heller ikke så farlig siden han driter i skaden og ev. følger av den.

Anonymkode: 7ed1c...a52

Det velger jeg å ikke ta stilling til nå. Legen har sagt at foten skal ha mest mulig hvile, og at foten skal være bra om 3 mnd. Da går jeg utfra at gutten forholder seg til det legen har sagt. Han skal ikke være med på vannkrig en av de nærmeste dagene i hvert fall, det sa han at han ikke kunne pga skaden. Regner egentlig med at han er såpass fornuftig at han lytter til kroppen sin. Det er heldigvis bare noen dager igjen av russetiden, så blir vel verden normalt igjen.

Anonymkode: a3ad5...c0c

Skrevet

Jeg brakk håndleddet, det gjorde forferdelig vindt. Rett på akutten, måtte vente en time. Smertene var enorme i det området, det dunket helt forferdelig. Kunne ikke tatt ei fjær mot fingertuppene uten at det føltes forferdelig. 

Brakk beinet en sen lørdagsnatt, våknet opp med leggen i dobbel størrelse. Visste ikke at den var brukket og tenkte det var en forstuelse. Fikk lånt noen krykker og hoppet rundt med denne feite foten i 6 dager før jeg fikk det sjekket. To brudd, tvers over.

Så her er det ingen fasit, foten hans må sjekkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...