Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har festdrakt til gutt fra obs, Småtroll Nils heter drakten, i største størrelse, 12 år? Jeg lurer på hvordan de er i størrelse. Jeg har en 10-åring som har lyst på drakt til 17.mai. Han bruker mellom 156 og 164 i klær. Vil denne passe mon tro? Jeg vet jeg kan ta ham med å prøve, men ikke før over helgen ;-) 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144366980-st%C3%B8rrelse-festdrakt-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, på nettsidene står størrelsen kun oppgitt som 12 år, ikke noen cm-mål, så derfor er jeg litt i stuss. Men så fint at din passet da! Jeg syntes det var så koselig at han hadde lyst på drakt nå som han begynner å bli så stor, så skulle gjerne funnet en som passer. Holder øye med finn også.

Annonse

Takk for svar. 152-158 er vel akkurat der han er - om ikke det blir litt snaut? Det må vel prøving til da. Tror han er 156 cm lang ca, og ikke spikertynn. Hadde vært så kult hvis den passet! Til jenter har de junior-størrelse, men det er vel ikke så salgbart til gutter i den alderen. Men fine blir de ;-) 

Da er drakten kjøpt og prøvd. Skjorta og vesten passet fint, buksa var litt trang, men passe lang. Mormor flyttet bukseknappene, så da ble det litt bedre :-) Den holder akkurat til feiringa, han ble superfin! Og fryktelig fornøyd selv, det er moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...