Gå til innhold

Erfaring med Hair Luxious?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har alltid ønsket lengre hår.. men håret mitt vokser sent, og føler det ikke klarer å vokse lengre en til rett over brystet, ettersom jeg har hatt den lengden i flere år. Jeg bruker ingen varmeprodukter på håret, og klipper tuppene når de er slitte, ca 3. Hver måned. 

Nå vurderer jeg å begynne på Hair Luxious fra «good for me», men det koster en del, og jeg vet ikke om det funker. Noen som har erfaring med disse «hår vitaminene»? Hvor lang tid tar det før man merke forandring? Blir det tykkere og lengre? Er det verdt pengene? 

Anonymkode: 2d8a3...f25

Skrevet

Aner ikke 

Anonymkode: 268a2...959

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det, men noe jeg kan anbefale er hair jazz! Shampoo og balsam. Funker som bare det! Håret mitt er nå dobbelt så langt enn det det var før jeg begynte😍

Anonymkode: 8ce0e...f08

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke prøvd det, men noe jeg kan anbefale er hair jazz! Shampoo og balsam. Funker som bare det! Håret mitt er nå dobbelt så langt enn det det var før jeg begynte😍

Hvor lang tid har det tatt da?

Anonymkode: b73d5...88d

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Jeg har alltid ønsket lengre hår.. men håret mitt vokser sent, og føler det ikke klarer å vokse lengre en til rett over brystet, ettersom jeg har hatt den lengden i flere år. Jeg bruker ingen varmeprodukter på håret, og klipper tuppene når de er slitte, ca 3. Hver måned. 

Nå vurderer jeg å begynne på Hair Luxious fra «good for me», men det koster en del, og jeg vet ikke om det funker. Noen som har erfaring med disse «hår vitaminene»? Hvor lang tid tar det før man merke forandring? Blir det tykkere og lengre? Er det verdt pengene? 

Anonymkode: 2d8a3...f25

Det var jo akkurat en undersøkelse på dette og det meste var overpriset og man kunne helle kjøpe multivitaminer/Bvitamin.

Anonymkode: 7ca36...ad0

Skrevet
På 11.5.2019 den 17.57, Anonym bruker skrev:

Hvor lang tid har det tatt da?

Anonymkode: b73d5...88d

Jeg har brukt det i 6 måneder nå, men du ser mye forskjell etter 2 måneder😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...