Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Ikke nettbutikk. Tenker på lapper som ikke trengs å sys på, men strykes eller klistres på. Noen som vet? Anonymkode: 570d4...687
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Clas Ohlson har tror jeg? Anonymkode: bc8c7...d9d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 eller kanskje ikke. Mulig jysk har noe Anonymkode: bc8c7...d9d
Superdolly Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Tenker du på selvklebende nylonlapper? Jeg har bare sett det på stoffbutikker og på nettbutikker. Men hvis ikke utseendet er viktig kan du jo bruke gaffateip. Jeg har reparert parkdresser med det i nøden, og det sitter godt og er solid. Men pent blir det jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Akkurat nå, Superdolly skrev: Tenker du på selvklebende nylonlapper? Jeg har bare sett det på stoffbutikker og på nettbutikker. Men hvis ikke utseendet er viktig kan du jo bruke gaffateip. Jeg har reparert parkdresser med det i nøden, og det sitter godt og er solid. Men pent blir det jo ikke. Jeg tenkte på selvklebende ja. Vil helst ha noe litt finere enn gaffateip Hi Anonymkode: 570d4...687
Superdolly Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte på selvklebende ja. Vil helst ha noe litt finere enn gaffateip Hi Anonymkode: 570d4...687 Hvis du googler det får du opp mange treff, både nettbutikker og fysiske butikker. Så kan du jo se om det dukker opp noen butikker i nærheten av deg.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: eller kanskje ikke. Mulig jysk har noe Anonymkode: bc8c7...d9d Takk for tips Jeg sjekket nettbutikken til Jysk og Clas Ohlson nå, men fant ikke noe der. Da har de vel kanskje ikke i fysisk butikk heller? Anonymkode: 570d4...687
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #8 Skrevet 11. mai 2019 De har på HM, om du tenker til vanlige klær og ikke yttertøy. De har flere i butikken enn i nettbutikken... https://www2.hm.com/no_no/productpage.0707061003.html Mulig de har i de andre kjedebutikkene også, KappAhl, Lindex o.l. Jeg lappet mye buker på knærne til guttene når de gikk i barnehagen. Men jeg brukte når og tråd også da. Stråklet igjen hullet og strøyk en lapp oppå, jeg satte gjerne noen sting i hvert hjørne også så satt lappen vask etter vask. Kjøpte fotballer, biler osv. Anonymkode: 33dda...54b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #9 Skrevet 11. mai 2019 Ser Herma har også, det er jo et merke de ofte har i bokhandlere o.l. Verdt å spørre kanskje? https://www.nortea.no/search_result?keywords=strykemerke Anonymkode: 33dda...54b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #10 Skrevet 11. mai 2019 Noen strikkebutikker har, har sett dem i hobbybutikker også, type panduro eller andre hobbybutikker. Noen klesbutikker kan også ha, faktisk, mener å ha sett det både på Lindex og andre butikker. Anonymkode: 0d53e...2d2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #11 Skrevet 11. mai 2019 Spammer tråden din her, men jeg kom akkurat på at jeg kjøpte et "kit" til å reparere en vinterdress i sportsbutikken. Det var en lapp og lim som kunne brukes på yttertøy, telt og pressening. Tror det var på G-max, men regner med andre sportskjeder har lignende. Kanskje de har andre typer lappesett til klær også, men jeg spurte etter et til ytterdress, for guttungen her hadde klatret over et gjerde og hengt fast Anonymkode: 33dda...54b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #12 Skrevet 11. mai 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips Jeg sjekket nettbutikken til Jysk og Clas Ohlson nå, men fant ikke noe der. Da har de vel kanskje ikke i fysisk butikk heller? Anonymkode: 570d4...687 vet ikke... jysk pleier å ha en avdeling med syting. Ring og hør Anonymkode: bc8c7...d9d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #13 Skrevet 11. mai 2019 Jeg har kjøpt en del på finn.no. Altså strykemerker, ikke selvklebende. Men det er jo kjempeenkelt å stryke de på. Jeg har kjøpt, biler, kaniner, blomster og alt mulig - kommer jo litt ann på hva du er ute etter da. Anonymkode: 8c2d2...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå