Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #101 Skrevet 11. mai 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men da er du i mot at foreldre bruker bunad også? Jeg ser ikke for meg at jeg hverken er med på sekkeløp eller fotballkamp i bunad, altså. Du kler deg kanskje i treningsklær for å kunne delta på alt ungene dine gjør på 17 mai! Anonymkode: f1dd5...d6f Har du aldri hoppet sekkeløp i bunad? 😳Står du bare på utstilling da eller? I fotballkampen har de kostyme, det er det utkledd betyr. Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #102 Skrevet 11. mai 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje hun bruker grilldressen, så er hun riktig antrukket til grillingen også? Anonymkode: 962f7...c14 Du den grilldressen er du nok alene om å ha😜 Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #103 Skrevet 11. mai 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du påstår at voksne synes denne dagen er like morsom som barna? Haha.. ja dream on! Anonymkode: 98609...58a Du skrev at 17. mai først og fremst er barnas dag. Jeg påpekte at dagen er langt, langt mer enn barnas dag. Men den tok du ikke, noe som understreker det jeg skrev i min første setning i mitt første svar til deg. Men det er jo ditt valg når du velger å fremstille deg slik... Anonymkode: 962f7...c14
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #104 Skrevet 11. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du aldri hoppet sekkeløp i bunad? 😳Står du bare på utstilling da eller? I fotballkampen har de kostyme, det er det utkledd betyr. Anonymkode: 98609...58a Du vet at dette ikke er din tråd eller? Anonymkode: c8cfd...58f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. mai 2019 Forfatter #105 Skrevet 11. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du påstår at voksne synes denne dagen er like morsom som barna? Haha.. ja dream on! Anonymkode: 98609...58a Her liker jeg 17 mai mye bedre enn ene barnet mitt. Mannen liker dagen greit og det andre barnet elsker dagen. Folk er forskjellige
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #106 Skrevet 11. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skrev at 17. mai først og fremst er barnas dag. Jeg påpekte at dagen er langt, langt mer enn barnas dag. Men den tok du ikke, noe som understreker det jeg skrev i min første setning i mitt første svar til deg. Men det er jo ditt valg når du velger å fremstille deg slik... Anonymkode: 962f7...c14 Jo, grunnen til at vi feirer er jo ikke for barna bare, men det er jo blitt barnas dag. Tog, is og leker. Voksne er mest fornøyd med å ha fri. De fleste voksne synes ikke det er like stas å gå i tog? Du mener ikke det vel? Vi feirer jo påske pga religiøse grunner, men hvor mange tenker egentlig på hvorfor vi feirer? Tradisjonen er det som teller, ikke grunnen. Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #107 Skrevet 11. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, grunnen til at vi feirer er jo ikke for barna bare, men det er jo blitt barnas dag. Tog, is og leker. Voksne er mest fornøyd med å ha fri. De fleste voksne synes ikke det er like stas å gå i tog? Du mener ikke det vel? Vi feirer jo påske pga religiøse grunner, men hvor mange tenker egentlig på hvorfor vi feirer? Tradisjonen er det som teller, ikke grunnen. Anonymkode: 98609...58a Du burde virkelig gi deg nå 🙈 Dette gikk fort fra morsomt til sørgelig for deg. Jeg får oppriktig vondt av folk med så dårlig utviklet sosiale evner. Hverdagen din må være tung (eller veldig, veldig enkel 😂) Anonymkode: f1dd5...d6f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #108 Skrevet 11. mai 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, grunnen til at vi feirer er jo ikke for barna bare, men det er jo blitt barnas dag. Tog, is og leker. Voksne er mest fornøyd med å ha fri. De fleste voksne synes ikke det er like stas å gå i tog? Du mener ikke det vel? Vi feirer jo påske pga religiøse grunner, men hvor mange tenker egentlig på hvorfor vi feirer? Tradisjonen er det som teller, ikke grunnen. Anonymkode: 98609...58a Du fortsetter bare å understreke det jeg skrev i den første setningen noen svar tilbake til deg. Ditt valg... Anonymkode: 962f7...c14
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #109 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men da er du i mot at foreldre bruker bunad også? Jeg ser ikke for meg at jeg hverken er med på sekkeløp eller fotballkamp i bunad, altså. Du kler deg kanskje i treningsklær for å kunne delta på alt ungene dine gjør på 17 mai! Anonymkode: f1dd5...d6f Det er helt uproblematidk å leke med bunad. Den er laget av solide ullstoffer som tåler både trillebårløp , tautrekking, baklengshopp og hva annet vi kan finne på. Anonymkode: 8d677...b92
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #110 Skrevet 11. mai 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har aldri før hørt om skoler hvor leker er kun for barna. Alle er jo med. De fleste skoler har jo også utkledd fotballkamp mellom barn og foreldre. Dette er jo mest barnas dag, ikke en dag for «finere selskap». Blir bare oppgitt over folk som må omskrive alt til SITT behov. Anonymkode: 98609...58a Hahaha, dette var faktisk noe av det morsomste og mest patetiske jeg har lest her inne denne uken, gratulerer!👍 Anonymkode: a7d40...79c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. mai 2019 Forfatter #111 Skrevet 11. mai 2019 Det aller viktigste er at alle feirer 17 Mai på den måten som er riktig for sin familie og at alle har en flott dag.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #112 Skrevet 11. mai 2019 8 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det aller viktigste er at alle feirer 17 Mai på den måten som er riktig for sin familie og at alle har en flott dag. 17. mai. Vi feirer syttende mai, ikke sytten mai. Anonymkode: e2420...fbd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. mai 2019 Forfatter #113 Skrevet 11. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: 17. mai. Vi feirer syttende mai, ikke sytten mai. Anonymkode: e2420...fbd Alle forstår hva jeg mente men takk for oppklaringen
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #114 Skrevet 11. mai 2019 Hvor bor dere da, som kan gå ute med flotte sommerkjoler og holde grillfest på 17.mai? Her bruker vi ull under bunaden, allikevel holder vi på å fryse i hjel.. Eller som regel må vi droppe bunaden og ha på full oljehyre istedenfor.. Grilling kommer hvertfall ikke på tale.. Anonymkode: b791c...fb0
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #115 Skrevet 11. mai 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor bor dere da, som kan gå ute med flotte sommerkjoler og holde grillfest på 17.mai? Her bruker vi ull under bunaden, allikevel holder vi på å fryse i hjel.. Eller som regel må vi droppe bunaden og ha på full oljehyre istedenfor.. Grilling kommer hvertfall ikke på tale.. Anonymkode: b791c...fb0 Hvor tror du de bor da? Sånn om du tenker deg om? I Sør- eller Nord-Norge? De melder 21 grader og sol her på sør-vestlandet på fredag. Da kan man selvsagt gå både i penkjole og grille i hagen. Bor man i nord er vel sjansen for å måtte ha ull under stakken noe større? Tror du ikke? Anonymkode: f1dd5...d6f
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #116 Skrevet 12. mai 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hahaha, dette var faktisk noe av det morsomste og mest patetiske jeg har lest her inne denne uken, gratulerer!👍 Anonymkode: a7d40...79c enig. har aldri opplevd at leker er for foreldre, ikke når jeg var barn heller. fotballkamp har jeg heller ikke opplevd. vi voksne prater, ser på toget, drikker kaffe og spiser kake. har heller aldri grillet tror jeg, i år blir det fest med flere i klassen til barna med god mat og drikke. barna leker og vi voksne sitter og prater. så alle klær er mulige å ha på seg, korte og lange kjoler, bunad og bukse Anonymkode: d4a57...a99
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. mai 2019 Forfatter #117 Skrevet 12. mai 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor bor dere da, som kan gå ute med flotte sommerkjoler og holde grillfest på 17.mai? Her bruker vi ull under bunaden, allikevel holder vi på å fryse i hjel.. Eller som regel må vi droppe bunaden og ha på full oljehyre istedenfor.. Grilling kommer hvertfall ikke på tale.. Anonymkode: b791c...fb0 Vi bor på Østlandet 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå