Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #76 Skrevet 11. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat, hi sine tråder, ikke dine tråder. Det er hi sin tråd, og hva hun skriver er ikke din sak, hun kan skrive hva hun vil. Du kan hoppe over tråden i stedet for å være ei grinete kjerring. Det er dine innlegg som har blitt slettet i tråden, fordi du gnager og gnager om ting som ikke har noe med hi sitt innlegg å gjøre. Og nå er du i gang igjen. Anonymkode: c8cfd...58f Har da lov å skrive i tråder jeg også. Anonymkode: 98609...58a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. mai 2019 Forfatter #77 Skrevet 11. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har da lov å skrive i tråder jeg også. Anonymkode: 98609...58a Men HVORFOR gidder du å skrive i mine tråder når alt jeg skriver irriterer deg?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #78 Skrevet 11. mai 2019 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Men HVORFOR gidder du å skrive i mine tråder når alt jeg skriver irriterer deg? Hvorfor skulle jeg ikke kunne skrive i tråder som irriterer meg? Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #79 Skrevet 11. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har da lov å skrive i tråder jeg også. Anonymkode: 98609...58a Ikke når du bryter forumreglene konstant Anonymkode: c8cfd...58f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #80 Skrevet 11. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ikke når du bryter forumreglene konstant Anonymkode: c8cfd...58f Hvilke regler bryter jeg mener du? Er det pålagt å være enig med alle hele tiden? Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #81 Skrevet 11. mai 2019 Jeg har bestilt denne i håp om at den kommer fram innen 17 mai. Hvis ikke har jeg en annen kjole i skapet jeg kan bruke. Hadde bare så lyst på noe nytt så håper den kommer. Anonymkode: dd61b...82a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #82 Skrevet 11. mai 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har aldri før hørt om skoler hvor leker er kun for barna. Alle er jo med. De fleste skoler har jo også utkledd fotballkamp mellom barn og foreldre. Dette er jo mest barnas dag, ikke en dag for «finere selskap». Blir bare oppgitt over folk som må omskrive alt til SITT behov. Anonymkode: 98609...58a Og jeg blir matt av at alt av høytider kuppes av curlingforeldre som utelukkende lever og ånder gjennom ungene sine hvor de skyver sine bortskjemte små grisunger foran seg som skjold i argumentasjon om hva som er viktig og hvor alle som ikke ser viktigheten av barnas gleder på disse dagene er egoister. Det er vel for svarte min 17mai, min påske og min jul også! Kos deg med selskap HI Anonymkode: 14c41...0a2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. mai 2019 Forfatter #83 Skrevet 11. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skulle jeg ikke kunne skrive i tråder som irriterer meg? Anonymkode: 98609...58a Selvsagt kan du gjøre det dersom du gjerne vil . Jeg lurer bare på hva det gir deg.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #84 Skrevet 11. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og jeg blir matt av at alt av høytider kuppes av curlingforeldre som utelukkende lever og ånder gjennom ungene sine hvor de skyver sine bortskjemte små grisunger foran seg som skjold i argumentasjon om hva som er viktig og hvor alle som ikke ser viktigheten av barnas gleder på disse dagene er egoister. Det er vel for svarte min 17mai, min påske og min jul også! Kos deg med selskap HI Anonymkode: 14c41...0a2 😂 Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #85 Skrevet 11. mai 2019 3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Selvsagt kan du gjøre det dersom du gjerne vil . Jeg lurer bare på hva det gir deg. Tydelig at det gir deg mye hvertfall😜 Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #86 Skrevet 11. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilke regler bryter jeg mener du? Er det pålagt å være enig med alle hele tiden? Anonymkode: 98609...58a Vel, alle dine vektinnlegg er blitt slettet pga avsporing Anonymkode: c8cfd...58f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #87 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tim 17 mai feiringen skal dere gjøre på deres måte skjønner jeg. For fine til vanlig feiring med leker og grilling? Ungene da? De synes jo det er gøy å ha med foreldre? Anonymkode: 98609...58a Herregud, kutt ut da! Anonymkode: 30982...0de
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #88 Skrevet 11. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vel, alle dine vektinnlegg er blitt slettet pga avsporing Anonymkode: c8cfd...58f Javel, avsporing skjer i nesten alle tråder da, slik er det på slike forum. Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #89 Skrevet 11. mai 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har aldri før hørt om skoler hvor leker er kun for barna. Alle er jo med. De fleste skoler har jo også utkledd fotballkamp mellom barn og foreldre. Dette er jo mest barnas dag, ikke en dag for «finere selskap». Blir bare oppgitt over folk som må omskrive alt til SITT behov. Anonymkode: 98609...58a Med tanke på at du gjør akkurat det samme, så bør du kanskje gi deg. Det som er vanlig på din skole behøver ikke å være vanlig på andre skoler. På skolen her så er det bare barna som leker. Hva med de som ikke har barn, skal holde seg inne hele dagen? Anonymkode: 30982...0de
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #90 Skrevet 11. mai 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har aldri før hørt om skoler hvor leker er kun for barna. Alle er jo med. De fleste skoler har jo også utkledd fotballkamp mellom barn og foreldre. Dette er jo mest barnas dag, ikke en dag for «finere selskap». Blir bare oppgitt over folk som må omskrive alt til SITT behov. Anonymkode: 98609...58a Mulig du fisker mye i fiskedammen, men det gjør ikke jeg. På de 4 ulike skolene jeg har feiret 17. mai er det alltid leker for barn. Voksne kan kaste på bokser, men det er ikke lagt opp til det. Jeg har ALDRI hørt om utkledd fotballkamp mellom voksne og barn. Jeg har heller aldri grillet på 17. mai. Jeg har alltid spist frokost/brunsj med familie og venner (i studietiden med høy champagneføring). Jeg synes det høres ut som HI legger opp til at barna får en fin dag. Din «17. mai-oppskrift» er ikke fasiten for at alle barn skal få en lykkelig dag. Du virker jo helt opphengt i at alle har samme behov som deg for å få en ok 17. mai. Du er en man blir oppgitt over som skal presse alle inn i samme form. Anonymkode: 67525...5e6
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #91 Skrevet 11. mai 2019 her blir det en pen bukse og penere bluse, aldri likt kjole, hadde bunad når jeg var yngre Anonymkode: 1ca6b...a16
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #92 Skrevet 11. mai 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med tanke på at du gjør akkurat det samme, så bør du kanskje gi deg. Det som er vanlig på din skole behøver ikke å være vanlig på andre skoler. På skolen her så er det bare barna som leker. Hva med de som ikke har barn, skal holde seg inne hele dagen? Anonymkode: 30982...0de Jeg gjør jo ikke det i tråd etter tråd da. De som ikke har barn gjør jo det de vil, mengde får jo tydeligvis ikke lov å leke da på deres skoler. Ganske trist! Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #93 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har aldri før hørt om skoler hvor leker er kun for barna. Alle er jo med. De fleste skoler har jo også utkledd fotballkamp mellom barn og foreldre. Dette er jo mest barnas dag, ikke en dag for «finere selskap». Blir bare oppgitt over folk som må omskrive alt til SITT behov. Anonymkode: 98609...58a Da tror jeg at du trenger å dra hodet ut av din egen navle og skjønne at ikke alle har det som dere. Her er det kun leker for de minste barna, og de voksne sitter og står rundt, prater og drikker kaffe. Vi har heller aldri griller på 17 mai, men møtes hos hverandre for noe enkel middagsmat og kaker når togene er ferdige. Du virker helt usunt opptatt av hi? Er du kanskje litt ensom selv? Anonymkode: f1dd5...d6f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #94 Skrevet 11. mai 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei nei nei, nå må du ikke skryte alt for mye, da kommer nok anonym 58a stormende igjen 😂 Gratulerer med vekttapet, det er gøy når man ser det på tøyet Anonymkode: c8cfd...58f Jepp, hun kom stormende gitt 😂 Anonymkode: 1704b...d8b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #95 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør jo ikke det i tråd etter tråd da. De som ikke har barn gjør jo det de vil, mengde får jo tydeligvis ikke lov å leke da på deres skoler. Ganske trist! Anonymkode: 98609...58a Barna leker, det er ikke noen leker for voksne, ergo vi kan fint ha på oss en pen, lang kjole. Hva i alle dager er det som er trist med det? Jeg synes det er fasinerende hvor opptatt mange her inne er opptatt av hva andre har på seg og gud forby om man tar filler, det er skikkelig krise! Det skader ingen om noen kommer i ballkjole på 17. mai!! Anonymkode: 30982...0de
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #96 Skrevet 11. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har aldri før hørt om skoler hvor leker er kun for barna. Alle er jo med. De fleste skoler har jo også utkledd fotballkamp mellom barn og foreldre. Dette er jo mest barnas dag, ikke en dag for «finere selskap». Blir bare oppgitt over folk som må omskrive alt til SITT behov. Anonymkode: 98609...58a Du velger å fremstille deg selv som veldig enkel i denne tråden. "Har aldri hør om..." - nei, men du trodde vel ikke at alle i hele Norge feirer akkurat slik dere gjør? "De fleste skoler har jo også utkledd fotballkamp mellom barn og foreldre." Jeg har nesten garantert feiret 17. mai langt flere steder enn det du har, og jeg har aldri hørt om noen som har slike fotballkamper den dagen. Det er sikkert en morsom tradisjon hos dere, men at de fleste har slike fotballkamper den dagen, det stemmer jo ikke. "Dette er jo mest barnas dag." Eh, nei... har du hørt om Grunnlovsdagen? Nasjonaldagen? Eidsvoll 1814? Falsen? 17. mai er definitivt ikke hovedsaklig barnas dag, det er enhver norsk borgers dag. Og så er vi så heldige at vi bor i et land som har valgt å glede oss over glade barn i tog fremfor stridsvogner og soldater med våpen. Blir så oppgitt over folk som er så navlebeskuende og kunnskapsløs.... Anonymkode: 962f7...c14
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #97 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør jo ikke det i tråd etter tråd da. De som ikke har barn gjør jo det de vil, mengde får jo tydeligvis ikke lov å leke da på deres skoler. Ganske trist! Anonymkode: 98609...58a Men da er du i mot at foreldre bruker bunad også? Jeg ser ikke for meg at jeg hverken er med på sekkeløp eller fotballkamp i bunad, altså. Du kler deg kanskje i treningsklær for å kunne delta på alt ungene dine gjør på 17 mai! Anonymkode: f1dd5...d6f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #98 Skrevet 11. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men da er du i mot at foreldre bruker bunad også? Jeg ser ikke for meg at jeg hverken er med på sekkeløp eller fotballkamp i bunad, altså. Du kler deg kanskje i treningsklær for å kunne delta på alt ungene dine gjør på 17 mai! Anonymkode: f1dd5...d6f Kanskje hun bruker grilldressen, så er hun riktig antrukket til grillingen også? Anonymkode: 962f7...c14
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #99 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da tror jeg at du trenger å dra hodet ut av din egen navle og skjønne at ikke alle har det som dere. Her er det kun leker for de minste barna, og de voksne sitter og står rundt, prater og drikker kaffe. Vi har heller aldri griller på 17 mai, men møtes hos hverandre for noe enkel middagsmat og kaker når togene er ferdige. Du virker helt usunt opptatt av hi? Er du kanskje litt ensom selv? Anonymkode: f1dd5...d6f Ut fra mine svar konkluderer du med at jeg er ensom av alle ting. Kjeder meg kanskje litt mens jeg venter på tog osv. men ensom? Håper du ikke jobber med mennesker😜 Anonymkode: 98609...58a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #100 Skrevet 11. mai 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du velger å fremstille deg selv som veldig enkel i denne tråden. "Har aldri hør om..." - nei, men du trodde vel ikke at alle i hele Norge feirer akkurat slik dere gjør? "De fleste skoler har jo også utkledd fotballkamp mellom barn og foreldre." Jeg har nesten garantert feiret 17. mai langt flere steder enn det du har, og jeg har aldri hørt om noen som har slike fotballkamper den dagen. Det er sikkert en morsom tradisjon hos dere, men at de fleste har slike fotballkamper den dagen, det stemmer jo ikke. "Dette er jo mest barnas dag." Eh, nei... har du hørt om Grunnlovsdagen? Nasjonaldagen? Eidsvoll 1814? Falsen? 17. mai er definitivt ikke hovedsaklig barnas dag, det er enhver norsk borgers dag. Og så er vi så heldige at vi bor i et land som har valgt å glede oss over glade barn i tog fremfor stridsvogner og soldater med våpen. Blir så oppgitt over folk som er så navlebeskuende og kunnskapsløs.... Anonymkode: 962f7...c14 Du påstår at voksne synes denne dagen er like morsom som barna? Haha.. ja dream on! Anonymkode: 98609...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå