Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Skal ha mens idag ifølge flo appen, men enda ikke kommet. Tok denne testen nå(ikke morgenurin). Er en veldig svakt rosafarget strek. Men lurer på om det bare er en skyggestrek(?) hva ser dere?:) Anonymkode: 407f2...40a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 Ikke gravid? Jeg ser to rosa streker. Ta en ny test med morgenurinen i morgen 🙂 Anonymkode: effbe...0c3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Jeg ser 2 streker. Ta ny i morgen Anonymkode: 96b8f...2fb
Charlo99e Skrevet 13. mai 2019 #6 Skrevet 13. mai 2019 (endret) Kan noen her hjelpe meg? Tok nettopp denne testen, men ser ut som den er ødelagt? Endret 13. mai 2019 av Charlo99e Ekstra bilde
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 Hvordan ødelagt? Synes den ser svakt positiv ut jeg, når forventer du mens? Anonymkode: 85c29...93e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #9 Skrevet 13. mai 2019 Syns den ser positiv ut jeg! Ligner på den jeg hadde, - for snart 9 måneder siden. Kan trygt si, jeg er - veldig - gravid! lykke til med videre testing! Anonymkode: cf06f...06e
Charlo99e Skrevet 13. mai 2019 #10 Skrevet 13. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan ødelagt? Synes den ser svakt positiv ut jeg, når forventer du mens? Anonymkode: 85c29...93e Idag,
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #11 Skrevet 13. mai 2019 Den nederste set positiv ut, gratulerer Anonymkode: e8db2...0ae
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #12 Skrevet 13. mai 2019 Skimter en svak strek, ja. Ta en ny i morgen med morgenurin! Anonymkode: 15136...663
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #13 Skrevet 17. mai 2019 Hjelp! Nå skjønner jeg ingenting, har tatt fire tester (to med morgenurin og to ettermiddagsurin) som alle viser svaaak positiv (hvert fall i mine øyne). Tok to torsdag (begge positiv) så kom mensen(!), men har tatt to likevel og de viser det samme som de første. Blør fortsatt... Er jeg gravid? Kan man ha mensen selv om man er gravid? legger ved bilder av 3 av testene Anonymkode: cd691...87e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #14 Skrevet 17. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelp! Nå skjønner jeg ingenting, har tatt fire tester (to med morgenurin og to ettermiddagsurin) som alle viser svaaak positiv (hvert fall i mine øyne). Tok to torsdag (begge positiv) så kom mensen(!), men har tatt to likevel og de viser det samme som de første. Blør fortsatt... Er jeg gravid? Kan man ha mensen selv om man er gravid? legger ved bilder av 3 av testene Anonymkode: cd691...87e Spontanabort? Anonymkode: 976d3...614
Charlo99e Skrevet 17. mai 2019 #15 Skrevet 17. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Spontanabort? Anonymkode: 976d3...614 Har ingen smerter
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #16 Skrevet 17. mai 2019 Typisk ved kjemisk graviditet: Bare omtrent en tredjedel av alle befruktninger ender i faktiske svangerskap. Ca. 60% av alle befruktninger ender som såkalt «kjemisk graviditet». Det er er klinisk terminologi for en meget tidlig abort som skjer før ultralydundersøkelse kan påvise noe hjerteaktivitet (innen 3 uker etter eggløsning/5 ukers svangerskap). Kjemisk graviditet er veldig vanlig, mye vanligere enn abort senere i svangerskapet. Mange kvinner er ikke klar over at de har blitt befruktet engang, da de gjerne får menstruasjonen til omtrent riktig tid. «Normale» graviditetstester ikke vil slå ut på det, men de mest sensitive graviditetstestene kan fange det opp og gi noe som gjerne oppfattes som et «falskt» positivt utslag før de går tilbake til å vise negativt resultat. Årsakene til kjemisk graviditet kan være mange, som f.eks. for dårlig livmorslimhinne, lave hormonnivå, defekt lutealfase eller andre ukjente årsaker. Den vanligste antakelsen er at utviklingen går galt, f.eks. pga. dårlig egg- eller spermkvalitet, genetiske avvik eller unormal celledeling. Anonymkode: 1f3a9...1e6
Charlo99e Skrevet 17. mai 2019 #17 Skrevet 17. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Typisk ved kjemisk graviditet: Bare omtrent en tredjedel av alle befruktninger ender i faktiske svangerskap. Ca. 60% av alle befruktninger ender som såkalt «kjemisk graviditet». Det er er klinisk terminologi for en meget tidlig abort som skjer før ultralydundersøkelse kan påvise noe hjerteaktivitet (innen 3 uker etter eggløsning/5 ukers svangerskap). Kjemisk graviditet er veldig vanlig, mye vanligere enn abort senere i svangerskapet. Mange kvinner er ikke klar over at de har blitt befruktet engang, da de gjerne får menstruasjonen til omtrent riktig tid. «Normale» graviditetstester ikke vil slå ut på det, men de mest sensitive graviditetstestene kan fange det opp og gi noe som gjerne oppfattes som et «falskt» positivt utslag før de går tilbake til å vise negativt resultat. Årsakene til kjemisk graviditet kan være mange, som f.eks. for dårlig livmorslimhinne, lave hormonnivå, defekt lutealfase eller andre ukjente årsaker. Den vanligste antakelsen er at utviklingen går galt, f.eks. pga. dårlig egg- eller spermkvalitet, genetiske avvik eller unormal celledeling. Anonymkode: 1f3a9...1e6 Så bør teste igjen når mensen er over da for å være helt sikker?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #18 Skrevet 17. mai 2019 Akkurat nå, Charlo99e skrev: Så bør teste igjen når mensen er over da for å være helt sikker? Ja, det er nok lurt, men hadde du vært gravid hadde nok streken blitt sterkere til nå. Jeg får aldri blendahvite tester, er alltid en ultrasvak teststrek selv om jeg ikke er gravid. Anonymkode: 1f3a9...1e6
Charlo99e Skrevet 17. mai 2019 #20 Skrevet 17. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er nok lurt, men hadde du vært gravid hadde nok streken blitt sterkere til nå. Jeg får aldri blendahvite tester, er alltid en ultrasvak teststrek selv om jeg ikke er gravid. Anonymkode: 1f3a9...1e6 Jeg har fått blendahvite tester frem til torsdag når jeg testet og fikk svake streker. Og jeg har testet et par ganger..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #21 Skrevet 18. mai 2019 Hvordan går det med deg? Anonymkode: 5380e...789
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2019 #22 Skrevet 29. mai 2019 På 19.5.2019 den 0.27, Anonym bruker skrev: Hvordan går det med deg? Anonymkode: 5380e...789 Det var nok en kjemisk graviditet ifølge legen. Vi har prøvd igjen, så nå teller vi ned på dagene til vi kan begynne å teste Anonymkode: cd691...87e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #23 Skrevet 8. juni 2019 Ser disse positive ut? Har ikm imorgen. Dette er billigtester. Øverste tatt på morgenen idag, og nederste på kvelden idag. Bilde er tatt innenfor 5 minutter. Anonymkode: 407f2...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå