Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Ble resultatet bra? Ble du fornøyd? Angret du? Var det mye smerter? Anonymkode: 7b214...c1b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Jeg har tatt for 10 uker siden å det ser kjempe bra ut, helt stram mage. Får å få et fint resultat avhenger av at du har gått ned nok i vekt. Smertene var ikke så ille faktisk, jeg sydde igjen magemusklene også, de første ukene kan man ikke nyse eller hoste for det er sinnsykt vondt, gjør enda vondt å nyse faktisk. Angrer ikke😊 Anonymkode: a989b...53c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har tatt for 10 uker siden å det ser kjempe bra ut, helt stram mage. Får å få et fint resultat avhenger av at du har gått ned nok i vekt. Smertene var ikke så ille faktisk, jeg sydde igjen magemusklene også, de første ukene kan man ikke nyse eller hoste for det er sinnsykt vondt, gjør enda vondt å nyse faktisk. Angrer ikke😊 Anonymkode: a989b...53c Takk for svar. Magemusklene mine er helt perfekte. Men magen henger som ei dau sild😂 etter 4 svangerskap. Så blir vel nedre bukplastikk bare kansje. Slanker meg enda, har gått ned 10 kilo siden januar. Og håper på 10 kilo til høsten da operasjonen blir 😊 Hi Anonymkode: 7b214...c1b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Go for it. Jeg gjorde det for to år siden. Helt flat og fin mage. Innsving i midjen og. Vondt i flere uker, men definitivt verdt det. Det ble kjempebra! Anonymkode: 284af...d2b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Go for it. Jeg gjorde det for to år siden. Helt flat og fin mage. Innsving i midjen og. Vondt i flere uker, men definitivt verdt det. Det ble kjempebra! Anonymkode: 284af...d2b Så bra. Jeg er livredd for infeksjon og att det skal bli mislykka. Hi Anonymkode: 7b214...c1b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 Jeg har også veldig lyst til dette. Jeg er slank og har i utgangspunktet flat mage, men veldig skrukkete hud pga strekk og litt løs hud nederst på magen. Hvordan er arret deres? Bare en tynn stripe eller blir det lett heng/valk ved arret. Jeg har jo flat mage fra før, så vil liksom tro at det ikke plutselig blir heng ved arret, men er jo redd for at resultatet skal bli verre enn det er i dag.  Anonymkode: 620e0...b99
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #7 Skrevet 9. mai 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har også veldig lyst til dette. Jeg er slank og har i utgangspunktet flat mage, men veldig skrukkete hud pga strekk og litt løs hud nederst på magen. Hvordan er arret deres? Bare en tynn stripe eller blir det lett heng/valk ved arret. Jeg har jo flat mage fra før, så vil liksom tro at det ikke plutselig blir heng ved arret, men er jo redd for at resultatet skal bli verre enn det er i dag.  Anonymkode: 620e0...b99 Er ingen heng, jeg er blitt superstram å magen er sikkelig fin. Anonymkode: a989b...53c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #8 Skrevet 9. mai 2019 5 år siden! Angrer ikke et sekund. Men kjøp ordentlig  kompresjonstøy. hvor skal du evt ta det? Anonymkode: 7a229...b90
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #9 Skrevet 9. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: 5 år siden! Angrer ikke et sekund. Men kjøp ordentlig  kompresjonstøy. hvor skal du evt ta det? Anonymkode: 7a229...b90 Ålesund. Hi Anonymkode: 7b214...c1b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #10 Skrevet 9. mai 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Magemusklene mine er helt perfekte. Men magen henger som ei dau sild😂 etter 4 svangerskap. Så blir vel nedre bukplastikk bare kansje. Slanker meg enda, har gått ned 10 kilo siden januar. Og håper på 10 kilo til høsten da operasjonen blir 😊 Hi Anonymkode: 7b214...c1b Men er det lurt, så kort tid etter vekktap? Betaler du det selv? Anonymkode: 85ed9...0b7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #11 Skrevet 9. mai 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men er det lurt, så kort tid etter vekktap? Betaler du det selv? Anonymkode: 85ed9...0b7 Skal til konsultasjon snart. Henget på magen min forsvinner ikke. De vet jeg med sikkerhet. Har hatt 5 år mellom de 3 siste svangerskapene så uansett hvor slank jeg har vert eg henget der. Hi Anonymkode: 7b214...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå