Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Hei Datteren min på seks år fikk swimfin i bursdagsgave. (Swimfin er et flytehjelpemiddel som ser ut som en haifinn). Da vi skulle bruke den opplevde vi at den ikke klarte å holde henne oppe. Hvis jeg slapp henne sank hun ned i vannet. Swimfin er beregnet for 15-30 kilo, og min datter er 22 kilo. Hun kan svømme litt. Med badering tar hun armtak og prøver seg på beintak, så derfor var jeg litt skuffet over at swimfin ikke ga henne nok støtte. Hva er din erfaring med swimfin? Anonymkode: 8f277...221
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Hei, min gutt brukte den mye. Den holder barn rett over vannet slik de ikke synker og dermed lærer de lettere å svømme. Vi kutta ut armringene isteden for, de var ubrukelige. Gutten min lærte å svømme fort da han hadde den og jeg trengte ikke å vær oppi vannet med han heller. Trur det er en øvelse å bruke den Anonymkode: c8909...da9
Lille krøll Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Den er et hjelpemiddel for å svømme, ikke for å leke med synes min datter (21kg). Skal hun leke og tulle i vannet liker hun bedre armringer.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Må kunne å svømme litt for å bruke haifinnen. Kan bruke armringer i tillegg om barnet ikke greier holde seg høyt nok. Den er beregnet på å bruke til å lære å svømme med, ikke for å hindre drukning. Anonymkode: 361d0...924
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Må kunne å svømme litt for å bruke haifinnen. Kan bruke armringer i tillegg om barnet ikke greier holde seg høyt nok. Den er beregnet på å bruke til å lære å svømme med, ikke for å hindre drukning. Anonymkode: 361d0...924 Men når barnet mitt synker under vann, klarer hun ikke å øve på svømming... Takk for svar, vi får prøve den en gang til. Anonymkode: 8f277...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå