Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #51 Skrevet 8. mai 2019 8 timer siden, Valkyriemamma skrev: Eg gler meg!! 😁 Jeg også, faktisk - men jeg kaller ikke psykopatiske, hypermakabre hevndrapsraid for girl power av den grunn. Anonymkode: 2c0c2...9c7
Måsen Skrevet 9. mai 2019 #54 Skrevet 9. mai 2019 Det kommer an på "barnet". Min modne 14-åring har akkurat begynt på sesong 2 og er helfrelst! Men vi ser det sammen. Hun strigråt da Ned Stark ble halshugget og heier intenst på Arya. Hun har ingen problemer med å skille fantasi fra virkelighet samtidig som hun lever seg inn i karakterene. Og vi har mange diskusjoner om moralske dilemmaer, om hvorfor folk tar uforståelige valg og om historiske paralleller. Hva vi får ut av det? Komplekse rollefigurer som er både sympatiske og usympatiske, som kan ta både gode og dårlige valg, og som man føler med og mot. Det er en totalt uforutsigbar fortelling som overrasker igjen og igjen, og jeg synes de menneskelige relasjonene og hvordan karakterene utvikler seg gjennom serien er utrolig fascinerende. Serien er så utrolig mye mer enn vold og sex og jeg elsker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå