Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #26 Skrevet 7. mai 2019 Dere er strenge ass ! Npr begynte DERE SELV å se på slike ting ? Vedder på st det var før 15 år ass Anonymkode: 46c6f...7ac
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #27 Skrevet 7. mai 2019 13-åringen her i huset har mast og spurt om å få se. Han er over snittet interessert i film og serier, ikke bare selve det en ser på skjermen, men også mye av det bakom (sminke, effekter, stunt mm). Vi har sagt til han at når siste sesong kommer ut på DVD, skal han få se det SAMMEN med oss foreldre. Da kan vi forklare og diskutere underveis. Ja, det er en grotesk historie. Men den er myntet på middelalderen. I motsetning til mye annet, legger ikke denne serien skjul på hvilke tilstander det kan være under kriser og krig. En må nok se an hver enkel ungdom. Vår vil være 14 år når han da får lov å se, da sammen med oss voksne. Anonymkode: 11e3d...f5a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #28 Skrevet 7. mai 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: 13-åringen her i huset har mast og spurt om å få se. Han er over snittet interessert i film og serier, ikke bare selve det en ser på skjermen, men også mye av det bakom (sminke, effekter, stunt mm). Vi har sagt til han at når siste sesong kommer ut på DVD, skal han få se det SAMMEN med oss foreldre. Da kan vi forklare og diskutere underveis. Ja, det er en grotesk historie. Men den er myntet på middelalderen. I motsetning til mye annet, legger ikke denne serien skjul på hvilke tilstander det kan være under kriser og krig. En må nok se an hver enkel ungdom. Vår vil være 14 år når han da får lov å se, da sammen med oss voksne. Anonymkode: 11e3d...f5a Den er tuftet på middelalderen ikke myntet. Anonymkode: ceebb...e48
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #29 Skrevet 7. mai 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere er strenge ass ! Npr begynte DERE SELV å se på slike ting ? Vedder på st det var før 15 år ass Anonymkode: 46c6f...7ac Virkelig, ass? Anonymkode: 2c0c2...9c7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #30 Skrevet 7. mai 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er 15 årsgrense på det. I følge kinoregler kan da en 13-åring se det. Men er det innafor? Personlig synes jeg ikke game of thrones er så farlig, men mulig jeg er herda. Anonymkode: 21ddf...74a 15-åringen får se det hvis han vil, men han vil ikke..:/ Hadde ikke latt han få tidligere enn det... Anonymkode: 14b05...4b4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #31 Skrevet 7. mai 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen bør se game of thrones! Ingen! Si meg, hvordan er den serien oppbyggende på noen som helst måte? Hva får du ut av det? Slike ting er for sosiale avvikere som er 5mm fra å havne i fengsel. Anonymkode: c33f7...6a9 Beklager, skal kunde oppbyggende program fra nå av! Har du noen tips?😂 Det er spennende og jeg liker drager. Tror ikke jeg havner i fengsel med det første😂🙈 Anonymkode: 14b05...4b4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #32 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dere er strenge ass ! Npr begynte DERE SELV å se på slike ting ? Vedder på st det var før 15 år ass Anonymkode: 46c6f...7ac Selvfølgelig såg jeg på ting lenge før jeg fikk lov. Drakk alkohol lenge før jeg fikk lov også, betyr ikke at jeg lar mine barn gjøre det samme🤦♀️ Anonymkode: 14b05...4b4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #33 Skrevet 7. mai 2019 10 hours ago, Anonym bruker said: Det er 15 årsgrense på det. I følge kinoregler kan da en 13-åring se det. Men er det innafor? Personlig synes jeg ikke game of thrones er så farlig, men mulig jeg er herda. Anonymkode: 21ddf...74a mine på 12 og 15 ser på det. vi følger alltid aldergrensen som er på kino, guttene er på 4 sesong nå, de begynte og se nå i vinter da minste fylte 12 Anonymkode: 9e9c2...f20
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #34 Skrevet 7. mai 2019 18 års aldersgrense. Syk serie, den burde forbys. Hva slags dritt er det folk mater seg med???? Syyykt. Hva får dere igjen av å se tortur, incest, osv???? Skjønner ikke at noen normale folk klarer å se det... kommer aldri i mitt liv til å se den serien, beskrivelsene holder for meg. Anonymkode: df84d...19a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #35 Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: 13-åringen her i huset har mast og spurt om å få se. Han er over snittet interessert i film og serier, ikke bare selve det en ser på skjermen, men også mye av det bakom (sminke, effekter, stunt mm). Vi har sagt til han at når siste sesong kommer ut på DVD, skal han få se det SAMMEN med oss foreldre. Da kan vi forklare og diskutere underveis. Ja, det er en grotesk historie. Men den er myntet på middelalderen. I motsetning til mye annet, legger ikke denne serien skjul på hvilke tilstander det kan være under kriser og krig. En må nok se an hver enkel ungdom. Vår vil være 14 år når han da får lov å se, da sammen med oss voksne. Anonymkode: 11e3d...f5a Vil dere virkelig sitte sammen m barna deres å se en slik grusom serie??? Kan det være noe hyggelig?? 😨 Hjelp..... Anonymkode: df84d...19a
Valkyriemamma Skrevet 7. mai 2019 #36 Skrevet 7. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: 18 års aldersgrense. Syk serie, den burde forbys. Hva slags dritt er det folk mater seg med???? Syyykt. Hva får dere igjen av å se tortur, incest, osv???? Skjønner ikke at noen normale folk klarer å se det... kommer aldri i mitt liv til å se den serien, beskrivelsene holder for meg. Anonymkode: df84d...19a Kva vi får igjen av å sjå tortur? Enorm glede når desse grusomme dør på dei mest grusomme måter! 😄 Det er ein fantastisk serie. Ja, det er mykje tortur og diverse, men dei har DRAGER! 🥰 Og feministen i meg liker veldig godt at dei sterkaste rollane i serien er kvinner! 💪 Valar morghulis!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #37 Skrevet 7. mai 2019 4 minutter siden, Valkyriemamma skrev: Kva vi får igjen av å sjå tortur? Enorm glede når desse grusomme dør på dei mest grusomme måter! 😄 Det er ein fantastisk serie. Ja, det er mykje tortur og diverse, men dei har DRAGER! 🥰 Og feministen i meg liker veldig godt at dei sterkaste rollane i serien er kvinner! 💪 Valar morghulis! Men kvinnene blir voldtatt, utsatt for incest! Er det GIRLPOWER? 😆 Misforstått til de grader har jeg? 🙈 Anonymkode: df84d...19a
Valkyriemamma Skrevet 7. mai 2019 #38 Skrevet 7. mai 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kvinnene blir voldtatt, utsatt for incest! Er det GIRLPOWER? 😆 Misforstått til de grader har jeg? 🙈 Anonymkode: df84d...19a Ja, det har du. Sjå serien. Den består ikkje av berre incest og valdtekt!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #39 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men kvinnene blir voldtatt, utsatt for incest! Er det GIRLPOWER? 😆 Misforstått til de grader har jeg? 🙈 Anonymkode: df84d...19a Da får dere se på Portveien 2 da. Anonymkode: 46c6f...7ac
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #40 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da får dere se på Portveien 2 da. Anonymkode: 46c6f...7ac Ser heller på noe hyggelig enn noe fullt av ondskap. Anonymkode: df84d...19a
frk Nilsen Skrevet 7. mai 2019 #41 Skrevet 7. mai 2019 (endret) 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Men kvinnene blir voldtatt, utsatt for incest! Er det GIRLPOWER? 😆 Misforstått til de grader har jeg? 🙈 Anonymkode: df84d...19a Aria Endret 7. mai 2019 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #42 Skrevet 7. mai 2019 4 minutter siden, frk Nilsen skrev: Aria Arya? Som stikker folke halsen, stikker ut øynene deres, forgifter, kutter struper ...? Anonymkode: 2c0c2...9c7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #43 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Arya? Som stikker folke halsen, stikker ut øynene deres, forgifter, kutter struper ...? Anonymkode: 2c0c2...9c7 Og - når jeg tenker meg om - serverer en far sine egne sønner innbakt i en pai? Altså, jeg liker serien, men jeg synes det er mange andre ord enn "girlpower" som beskriver den karakteren best. Anonymkode: 2c0c2...9c7
Valkyriemamma Skrevet 7. mai 2019 #44 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Og - når jeg tenker meg om - serverer en far sine egne sønner innbakt i en pai? Altså, jeg liker serien, men jeg synes det er mange andre ord enn "girlpower" som beskriver den karakteren best. Anonymkode: 2c0c2...9c7 Og vi må ikkje gløyme systera, som serverte ektemannen til hundene sine. Han fortjente det då, etter å ha valdteke ho! 👍 Girlpower!! 💪💪💪
frk Nilsen Skrevet 7. mai 2019 #45 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Arya? Som stikker folke halsen, stikker ut øynene deres, forgifter, kutter struper ...? Anonymkode: 2c0c2...9c7 Ja, bla Hun har jo ikke fullført listen så dette lover jo bra de siste episodene
Valkyriemamma Skrevet 7. mai 2019 #46 Skrevet 7. mai 2019 3 minutter siden, frk Nilsen skrev: Ja, bla Hun har jo ikke fullført listen så dette lover jo bra de siste episodene Eg gler meg!! 😁
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #47 Skrevet 7. mai 2019 Jeg er snart 35, og klarer ikke se på denne serien, men gubben er helt frelst og mener server den beste serien som er laget. Mine gutter må bli 18 og myndige før de får se denne! Anonymkode: 815e5...23c
Optatium Skrevet 8. mai 2019 #48 Skrevet 8. mai 2019 8 timer siden, rita v. skrev: Ja, jeg har sett hele serien. I motsetning til mange andre i denne tråden uttaler jeg meg ikke om noe jeg ikke har sett. Okei. Dessverre sier det da mer om deg.
morendin_2006 Skrevet 8. mai 2019 #49 Skrevet 8. mai 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du riv ruskende gal Anonymkode: c2c20...1d0 Nei, er du?
morendin_2006 Skrevet 8. mai 2019 #50 Skrevet 8. mai 2019 16 timer siden, Optatium skrev: Er du sjuk?? Nei, er du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå