Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Er livredd for at babyen skal ta tuppen av mobilladeren i munnen, mens den er tilkoblet. Er det slik at strømmen som gis er dødelig? Er veldig påpasselig selv med å alltid ta den ut når mobilen ikke lader, men andre i husstanden er sløve 😕 Passer selvfølgelig på, men «hva om» dukker ofte opp i hodet. Noen som har peil? Anonymkode: 536b4...194
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 er ganske hysterisk nå Anonymkode: b085c...213
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Man får ikke støt av det, hvis det er det du tror... Å sutte på den er ikke farlig på den måten. Faren for at den tygger av tuppen, og setter den i halsen derimot er verre. Legg lader bort når den ikke er i bruk. Men om barnet finner noe og stikker inn i stikkontakten som leder strøm er det potensielt livsfarlig. (hjerterytmeforstyrrelse) Sett på barnesikring. Anonymkode: 3ac37...645
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: er ganske hysterisk nå Anonymkode: b085c...213 Er vel ikke hysterisk om utfallet er den sikre død, som jeg så for meg 😛 Men om det ikke gir strøm, så trenger jeg ikke være redd for det i alle fall. Skal passe på med tanke på kvelning. Beskytter i stikkkontaktene har vi. Takk for svar! hi Anonymkode: 536b4...194
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 https://www.onlinenytt.com/huset-skremmende-gjore-barn/ ..... Anonymkode: af58e...1fa
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Tror de kan få brannsår Anonymkode: af58e...1fa
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.onlinenytt.com/huset-skremmende-gjore-barn/ ..... Anonymkode: af58e...1fa K*I*L*D*E*K*R*I*T*I*K*K Anonymkode: 6ad21...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå