Gå til innhold

Er det noen her som har satt daithpiercing eller kjenner noen som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som kan fortelle litt om hvordan det var, hadde det effekt, var det veldig vondt?

Anonymkode: 84b8d...bdc

Skrevet

Dytter litt

Skrevet

Altså, mener du for pyntens skyld, eller er det mot migrene? 😊

Har i hvert fall hørt mange suksesshistorier ang migrene. Den er vond å ta, derimot. 

Anonymkode: c5967...b53

Skrevet

Jeg tok den for 5 uker siden. Den er vond å ta, tar lang tid å heele og enn så lenge har den ingen effekt på migrenen... Men den er jo kul da...

Anonymkode: c29f7...951

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok den for 5 uker siden. Den er vond å ta, tar lang tid å heele og enn så lenge har den ingen effekt på migrenen... Men den er jo kul da...

Dumt spørsmål, men kan man høre på musikk med AirPods/ørepropper/headset? Jeg har så lyst på, men MÅ høre på podcast eller musikk på jobb.. 

Anonymkode: 99529...2fd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dumt spørsmål, men kan man høre på musikk med AirPods/ørepropper/headset? Jeg har så lyst på, men MÅ høre på podcast eller musikk på jobb.. 

Anonymkode: 99529...2fd

Airpods og propper funker ikke, men nå kan jeg bruke klokker.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså, mener du for pyntens skyld, eller er det mot migrene? 😊

Har i hvert fall hørt mange suksesshistorier ang migrene. Den er vond å ta, derimot. 

Anonymkode: c5967...b53

Mener mot migrene, Kjenner du noen som har tatt den? hvor vond da?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor vondt da, er den vond enda?  Har lest litt skrekkhistorier om hvor ille det var. Har du tatt på begge sider eller bare på den ene?

Skrevet

Det var vondere å ta faith enn å ta pirecing i underlivet 

Anonymkode: eb3e3...b9c

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var vondere å ta faith enn å ta pirecing i underlivet 

Anonymkode: eb3e3...b9c

Tok du den pga migrene? Hvor lenge var det vondt?

Skrevet

Piercing i underlivet er jo en av de minst smertefulle piercingene man kan ta, så enig i at daith var verre.

Daith er vond å ta, men smerten varer jo bare i noen sekunder, heelingtiden er lang, rundt et år. Ville ikke tatt i begge ører samtidig, da det tok ca 3 uker før jeg kunne sove på den siden. 

Om du plages med migrene er det absolutt verdt å prøve. Jeg fikk beskjed om at det kunne ta opp til 3 mnd før effekten slår inn, så jeg lever enda i håpet, 5-6uker siden nå og ingen effekt enda...

Skrevet

Hva er daithpiercing? Hvor settes den?

Anonymkode: 15851...e11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...