Gå til innhold

Vandelsattest grunnskolelærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 20 år siden sonet jeg en voldsdom på 24 dager. Jeg vet ikke om dette er regnet som grov vold,eller ikke.

Nå har jeg lyst til å søke på utdanning for Grunnskolelærer, men ser at jeg trenger plettfri vandelsattest.

Er det noe håp for meg?Eller vil mine tidligere synder "bite meg i ræva"?

Anonymkode: 42193...3ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra. Vandelsattesten går på overgrep og vold mot barn, ingenting annet.

Anonymkode: efdfa...85c

Skrevet

Dommen du sonet vil fremkomme på en uttømmende vandelsattest. Tviler på at du får studere for å bli lærer, langt mindre blir ansatt i en barneskole...

Anonymkode: d235e...3fc

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dommen du sonet vil fremkomme på en uttømmende vandelsattest. Tviler på at du får studere for å bli lærer, langt mindre blir ansatt i en barneskole...

Skoler ber ikke om uttømende politiattest, de ber om avgrenset politiattest.

Anonymkode: 15185...1ff

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skoler ber ikke om uttømende politiattest, de ber om avgrenset politiattest.

Anonymkode: 15185...1ff

Vet du detteEller gjetter du bare?

Anonymkode: 42193...3ca

Skrevet

Det finnes ulike typer vandelsattester, politiet vet hvilke type som utstedes i ulike sammenhenger. Ta kontakt med politiet, og spørr om din konkrete dom vil fremgå av den typen politiatest du trenger for studiet, og for å få jobb på skole.

Anonymkode: a1ecc...12a

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å uttale deg om ting du ikke vet noe om! Dette stemmer ikke, HI. Se mitt svar over. Hilsen lærer, som har bestilt og levert en godkjent begrenset politiattest. (Og som har noen ungdomssynder på en uttømmende politiattest- som ikke er relevante i den sammenhengen)

Anonymkode: efdfa...85c

Skrevet

Kun sedelighetssaker fremkommer på politiattest til arbeid med barn og unge.

Anonymkode: de301...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...