Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Noen som vet? Har nettopp endret abonnementet slik at jeg og de to barna mine kan dele 8GB i måneden. Nå står alt på det yngste barnet, og vi andre er nesten tomme. Klarer ikke å flytte på det i appen. Anonymkode: e3aba...c07
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Gå på "Fordel data". Så kommer alle medlemmene opp og du kan trykke på pluss og minus knapper til hvert medlem. I tillegg ser du på et hjul hvor mye data du har å fordele. Anonymkode: 34bda...a5b
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gå på "Fordel data". Så kommer alle medlemmene opp og du kan trykke på pluss og minus knapper til hvert medlem. I tillegg ser du på et hjul hvor mye data du har å fordele. Anonymkode: 34bda...a5b Hm. Jeg har ingen snarvei som heter "Fordel data"? Anonymkode: e3aba...c07
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hm. Jeg har ingen snarvei som heter "Fordel data"? Anonymkode: e3aba...c07 Øverst til venstre? Anonymkode: 34bda...a5b
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Øverst til venstre? Anonymkode: 34bda...a5b Nei, verken i app eller i nettleser. Anonymkode: e3aba...c07
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 Det var rart. Ta kontakt med de i morgen da. Jeg pleier å bruke chatten, der svarer de rask. Den har sikkert stengt nå. Anonymkode: 34bda...a5b
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det var rart. Ta kontakt med de i morgen da. Jeg pleier å bruke chatten, der svarer de rask. Den har sikkert stengt nå. Anonymkode: 34bda...a5b Det skal jeg gjøre. Tusen takk for svarene uansett! Anonymkode: e3aba...c07
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #8 Skrevet 2. mai 2019 Bare hyggelig! Veldig fornøyd med den databøtten altså 😊 Anonymkode: 34bda...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå