Gå til innhold

Noen som mottar AAP og midl.uføre Klp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen mottar disse ytelsene pågrunn av sykdom?

Jeg har fått innvilget Aap og søkte om midlertidig uførepensjon fra Klp. Nå er jeg veldig spent på hvor mye jeg får i tillegg fra Klp?

Er det snakk om noen hundrelapper eller?

Vil også få barnetillegg for 2 barn..

Anonymkode: 59da3...6c7

Skrevet

Det kommer an på hvor lenge du har vært medlem. For meg utgjør det ca 3600,- brutto per mnd med 3 tillegg og 12 år i kommunen. (Ikke klp, men tilsvarende pensjonskasse) 

Anonymkode: 3e31b...93b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det kommer an på hvor lenge du har vært medlem. For meg utgjør det ca 3600,- brutto per mnd med 3 tillegg og 12 år i kommunen. (Ikke klp, men tilsvarende pensjonskasse) 

50% 

Skrevet

Mener jeg ligger på rundt 1500 brutto i 50% i en annen pensjonskasse. Var obs på at om du arbeider turnus så er det ikke sikkert de har regnet ut riktig da turnusjobbing kompliserer utregningene veldig.

Anonymkode: 3058e...d64

Skrevet

Jeg jobber ikke turnus. Har en 100 % fast stilling i Kommunen. Men har kun vært medlem i 4 år. En årslønn på 420 000kr.

Er spent. 

Er det noen som har erfaring med sykdom utover aap og stillingen sin?

Jeg er blitt omplassert og skal jobbe 40%, det fungerer fint pr dags dato. Men håper å kunne gå tilbake til 100% stilling etterhvert..

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber ikke turnus. Har en 100 % fast stilling i Kommunen. Men har kun vært medlem i 4 år. En årslønn på 420 000kr.

Er spent. 

Jeg er blitt omplassert og skal jobbe 40%, det fungerer fint pr dags dato. Men håper å kunne gå tilbake til 100% stilling etterhvert..

Da er det nok ikke snakk om all verden, men alle monner drar. Mener det utgjorde noen 100-lapper når jeg hadde aap første gang og kun hadde vært ansatt i 2-3 år. Jeg søkte ny jobb på fortrinnsrett i kommunen og kom meg tilbake i 100% etter noen år på aap, delvis aap og omskolering :) 

Skrevet

Jeg har 40% midl.ufør i klp, får ubetalt ca 8000 i mnd.

100% stilling. 

Anonymkode: 02da8...cde

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 40% midl.ufør i klp, får ubetalt ca 8000 i mnd.

100% stilling. 

Anonymkode: 02da8...cde

Hvor lang fartstid har du? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er spent. 

Du kan også be om en foreløpig beregning om du tar kontakt med klp :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...