Superdolly Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 På fredag dukket det plutselig opp et Donaldblad i postkassen her, i mitt navn, med medfølgende brev og regning og velkommen som abonnent. Jeg har ikke bestilt noe abonnement, og både mannen og mitt hjemmeboende barn sier at det har ikke de heller. Jeg må jo selvsagt ringe dem på mandag, men hvordan kan dette skje? Kan man bli abonnent ved en tilfeldighet, uten å vite det selv?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, Superdolly skrev: På fredag dukket det plutselig opp et Donaldblad i postkassen her, i mitt navn, med medfølgende brev og regning og velkommen som abonnent. Jeg har ikke bestilt noe abonnement, og både mannen og mitt hjemmeboende barn sier at det har ikke de heller. Jeg må jo selvsagt ringe dem på mandag, men hvordan kan dette skje? Kan man bli abonnent ved en tilfeldighet, uten å vite det selv? Ikke ved en tilfeldighet, men det kan ha skjedd en feil - eventuelt kan noen ha meldt deg som abonnent som en spøk. Husker jeg opplevde det selv som ungdom. Det blir helt sikkert ikke et problem å få stoppet abonnementet. Anonymkode: 1c24b...ca5
sug lut Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Skjedde akkurat min gamle mor også, med et annet blad, hun ble helt utav seg. Ta kontakt og få det slettet, bare vær skikkelig tydelig. (Den jobben tok jeg.) De er frekkere enn flatlusa, de jobber fra adresselister og håper du betaler.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Sønnen min fikk en konvolutt full av kondomer i posten, han er 15 år og noen hadde tulla med han. Skrevet inn hans navn og bestilt gratis kondomer Det kan fint være noen som har meldt dere inn, eneste som kreves for å bli abonnent er navnet og adressen deres. Anonymkode: 59fe6...420
Superdolly Skrevet 28. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2019 2 minutter siden, sug lut skrev: Skjedde akkurat min gamle mor også, med et annet blad, hun ble helt utav seg. Ta kontakt og få det slettet, bare vær skikkelig tydelig. (Den jobben tok jeg.) De er frekkere enn flatlusa, de jobber fra adresselister og håper du betaler. Ah, som negativt salg på en måte? Sier du ikke fra så sitter du i saksa? Hm, greit å vite. Ja, vær trygg, jeg skal si fra. Fikk forresten en velkomstgave i postkassa i går.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 Hadde blitt litt glad jeg, elsker Donald 😂, men hadde nok ringt å avsluttet abonnementet, du får sikkert bladet uten å betale noe 🙂. Anonymkode: 3456e...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå