Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Jeg har datet en fyr i 2 mnd..ser hverandre ca 2 ganger i uka..Vi spiser sammen, har sex, sover sammen, ser på film og snakker masse sammen...Kjenner jeg er litt klar for å sette ord på forholdet vårt. Vil være kjæreste altså. Vi koser oss masse og han liker meg helt klart veldig godt, men er så redd for å skremme han avgårde med kjæresteprat. Er ny på dette med dating nå, har vært i et forhold i 15 år, så ting har muligens forandret seg siden den gang...Hahaha. Hva sier man liksom? Anonymkode: a30bc...ee8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Jeg aner ikke, så følger tråden spent Anonymkode: 79d52...b54
Anonym bruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 Synes det er passende tid å ta kjærestepraten etter to måneder. Men har dere snakket sammen om dere begge er ute etter et forhold? Sånt er greit å ta helt i begynnelsen av datigen. Om dere har det og avklart dette kan det jo tenkes at han allerede ser dere som et par. Om han da vil ha et forhold til noen. Høres ihvertfall ut som at ting går bra. Og ja ting har forandret seg veldig på 15 år når det er snakk om forhold og dating. Hadde den samme opplevelsen selv. Ta praten og se hvordan det går. Lykke til! 😊 Anonymkode: e521f...e64
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 Personlig hadde jeg ventet. Holdt på med min nåværende mann i et halvt år før vi satt en merkelapp på det. Vi har vært sammen i 8 år nå. Jeg vil være veldig sikker før jeg går videre. Anonymkode: 8c214...84f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #5 Skrevet 27. april 2019 Satte merkelapp på det etter to ukers tid med min nåværende mann Man kan date flere samtidig, men er man kjæreste så stopper definitivt dating med andre 😉 Anonymkode: 32f99...657
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 Jeg er en person som bare måå ha ting avklart. Jeg snakker om sånt ganske fort. Med kjæresten min hadde vi kun en date før vi visste at vi ville være kjærester. Helgedate det da, full pakke 😅 Avstanden gjorde det slik, hadde snakket og blitt kjent i ca to måneder før vi endelig møttes. I ditt tilfelle hadde jeg heller ikke klart å gå så lenge uten å vite sikkert om han vil ha meg. Liker ikke å kaste bort tiden min på ting som kanskje ikke blir alvor av, så jeg hadde tatt det opp for lenge siden. Du gjør det du føler for. Du skremmer han nok ikke, kanskje går han og lurer på det samme skal du se 😀 Anonymkode: fa0db...4e0
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #7 Skrevet 27. april 2019 Jeg bruker lang tid på å definere forhold. Jeg skal være 100% sikker og jeg skal kjenne en mann rimelig godt før jeg mener vi er kjærester. Anonymkode: 9b0b3...424
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #8 Skrevet 27. april 2019 Jeg og mannen tok en endelig avgjørelse etter 9 måneder. Vi trengte denne tiden for å kunne bli kjent og trygge nok på hverandre til å ta valget. Vi hadde flere runder snakket om hva vi skulle gjøre, forventninger, tanker, bekymringer osv til det å eventuelt skulle gå inn i et forhold. Begge hadde behov for tid til å "modnes", selv om det lenge lå i kortene og mange betegnet oss som et par mye tidligere enn vi selv gjorde. Fra venner og bekjente fikk vite om at vi holdt på, til vi hadde bestemt oss, tok det vel 4 mnd. Dette ble det riktige for oss, men ikke nødvendigvis for noen andre. Det tok tid for begge før vi fikk følelser for hverandre, derfor gikk det ikke så raskt i svingene. Anonymkode: d811f...1c3
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #9 Skrevet 27. april 2019 Oi. Eg er gammeldags. Hatt samme mann i 20 år. Eg visste det etter ei uke. Hadde vore helt uaktuelt å ha sex med han om vi ikkje var kjærester. 😂 Anonymkode: 00d80...29f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #10 Skrevet 27. april 2019 Etter å ha datet i 2 uker, så hverandre 2-3 ganger i uka, så definerte vi at vi var kjærester. Hadde også vært uaktuelt å ha sex om vi ikke var kjærester. Anonymkode: 79f00...5f2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #11 Skrevet 27. april 2019 Dette varierer vel veldig går jeg ut fra. For snart 9 år siden møtte jeg min nåværende samboer på stevnemøte for første gang (møttes på sukker.no). To uker etter vi møttes første gang ble vi sammen. Alt føltes så riktig. Anonymkode: 04b20...e15
Anonym bruker Skrevet 27. april 2019 #12 Skrevet 27. april 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi. Eg er gammeldags. Hatt samme mann i 20 år. Eg visste det etter ei uke. Hadde vore helt uaktuelt å ha sex med han om vi ikkje var kjærester. 😂 Anonymkode: 00d80...29f Dette. Jeg har ikke hatt sex med en mann uten at den praten er tatt. FWB er totalt uinteressant for min del. Anonymkode: d5b9a...c5c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #13 Skrevet 28. april 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette. Jeg har ikke hatt sex med en mann uten at den praten er tatt. FWB er totalt uinteressant for min del. Anonymkode: d5b9a...c5c FWB? Anonymkode: a30bc...ee8
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #14 Skrevet 28. april 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette. Jeg har ikke hatt sex med en mann uten at den praten er tatt. FWB er totalt uinteressant for min del. Anonymkode: d5b9a...c5c Men altså...Man må ... eller jeg må og det fleste jeg kjenner, må ha sex før man blir kjærester...Herregud, tenk om sexen ikke er bra da? Jeg er 43 år gammel da, så sex er kanskje mer naturlig for meg enn deg om du er litt yngre? Når man blir eldre er ikke det å ha sex uten å være kjærester så tabu..Trodde egentlig ikke at det var det for den yngre garde heller. Haha. Uansett, jeg hadde aldri i verden blitt kjæreste med en jeg ikke hadde hatt sex med først. Anonymkode: a30bc...ee8
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #15 Skrevet 28. april 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men altså...Man må ... eller jeg må og det fleste jeg kjenner, må ha sex før man blir kjærester...Herregud, tenk om sexen ikke er bra da? Jeg er 43 år gammel da, så sex er kanskje mer naturlig for meg enn deg om du er litt yngre? Når man blir eldre er ikke det å ha sex uten å være kjærester så tabu..Trodde egentlig ikke at det var det for den yngre garde heller. Haha. Uansett, jeg hadde aldri i verden blitt kjæreste med en jeg ikke hadde hatt sex med først. Anonymkode: a30bc...ee8 Ikke noe med tabu å gjøre, jeg har bare ikke interesse av å ha tilfeldig sex. Det gir meg ikke noe. Jeg har ikke vært borti å ha hatt dårlig sex med en kjæreste, så har kanskje vært heldig der? Anonymkode: d5b9a...c5c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #16 Skrevet 28. april 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke noe med tabu å gjøre, jeg har bare ikke interesse av å ha tilfeldig sex. Det gir meg ikke noe. Jeg har ikke vært borti å ha hatt dårlig sex med en kjæreste, så har kanskje vært heldig der? Anonymkode: d5b9a...c5c Da har du nok vært heldig ja 🙂 Mye dårlig sex der ute altså 😂😂😂 Anonymkode: a30bc...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå