Gå til innhold

Damesko str 42

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store føtter. Før jeg fikk barn brukte jeg str 41. Det var en str jeg kunne leve med,  synes det var litt flaut, men ok. Det var også greit å finne sko. 

Nå må jeg ha str 42, fordi jeg har fått bredere føtter, det er flaut, men det som er verre er at jeg finner ikke så mange sko. Så kjære medsøstre med store føtter,  hvor handler du sko? 

Anonymkode: 7172a...779

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 42 regnet som så stort da? Jeg trodde ikke det. Ser at nettsiden til Skringen har over 160 sko i størrelse 42, Eurosko har over 700

Anonymkode: dd03a...52c

Skrevet

42 er ikke stort nå mer. Stort sett alle sko går opp til 42, jeg har hvertfall ikke problemer med å finne noen pga størrelsen. Tidligere var det verre, da var det knapt noen sko som gikk så høyt og jeg kjøpte herresneakers.... Handler sko der jeg finner noen jeg liker 

Anonymkode: 0fe12...ace

Skrevet

Jeg har 42 i sko, hadde 41/42 tidligere men noe større etter graviditeter. Var vanskeligere i 1995 med sko enn nå, men kan være frustrerende. Nå går jeg mest i flate sko og joggesko pga vondt kne og at jeg er 180 cm høy. 

Jeg kjøper nå 80% av mine sko fra Zalando, helt supert! Her er over 500 par for mellom 110 og 1200 kroner. Legg inn i filter: type sko, hæl, farge, max pris mm. 😊👍

Anonymkode: 17175...7fe

Skrevet

Niesen min har 42 og de finner da sko helt uten problemer. Mye bestilles for de har gjerne ikke noen igjen i den størrelsen når salget kommer. Så sko på salg bestilles, f.eks fra footway og zalando. 

Anonymkode: e61d9...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...