Gå til innhold

Lei av folk som ikke gir noe som helst tilbake


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

Gjest Havfruene
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er noe for deg selv, det skal du ha 🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 3cbd6...84e

Takk 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Havfruene skrev:

Ja, det får en håpe at stemmer. Men tror du at du er lett å like?

Ja, det vet jeg at jeg er. 

Hvordan? Fordi vennene mine viser meg omtanke og interesse. 

Anonymkode: 065ba...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vet jeg at jeg er. 

Hvordan? Fordi vennene mine viser meg omtanke og interesse. 

Anonymkode: 065ba...770

Så fint for deg, men du er kanskje ikke så flink til å lytte/lese? For om du hadde, så hadde du sett at problemet mitt gjaldt ei som gjerne vil lunsje med meg. Venner som ikke lytter er ikke gøy å ha, inkludert deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er noe for deg selv, det skal du ha 🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 3cbd6...84e

Sammenligner man deg og havfruen så er det du som kommer dårligst ut! Du bør kanskje slutte nå så du ikke driter deg ut mer enn du allerede har gjort.

Anonymkode: 4d534...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sammenligner man deg og havfruen så er det du som kommer dårligst ut! Du bør kanskje slutte nå så du ikke driter deg ut mer enn du allerede har gjort.

Anonymkode: 4d534...2a7

Jeg har fått så mye dritt av den brukeren, at hva du tenker om meg ang hun, ikke er så interessant

Anonymkode: 3cbd6...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Det må jeg isåfall beklage, dersom du kan være litt mer konkret på hvordan jeg har fornærmet deg, skal jeg selvsagt legge meg  flat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sånne venner .... har jeg kutta ut. 

Anonymkode: b1de4...13b

Dette er egentlig ikke en venn, kun ei som forsøker å bli venn. Men da har jeg svaret; Jeg kommer ikke til å ta den eller de lunsjene med henne. Hun er lege og har bare masse problemer. Orker ikke høre mer om dette fra henne. Takk svar fra de av dere som faktisk hadde et svar ❤️🙏❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Havfruene skrev:

Dette er egentlig ikke en venn, kun ei som forsøker å bli venn. Men da har jeg svaret; Jeg kommer ikke til å ta den eller de lunsjene med henne. Hun er lege og har bare masse problemer. Orker ikke høre mer om dette fra henne. Takk svar fra de av dere som faktisk hadde et svar ❤️🙏❤️

Er ikke kinarestauranten på Fokussenteret bra nok eller? 

Anonymkode: 70e4b...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke kinarestauranten på Fokussenteret bra nok eller? 

Anonymkode: 70e4b...378

Hva er Fokussenteret? Er det slik at du tror du vet hvem jeg er og spekuleter i det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Ser nå at Fokussenteret er i Grimstad. Til den som spurte: Nei, har aldri vært i Grimstad og har heller ikke tenkt å reise til little Chinaen din, med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Havfruene skrev:

Dette er egentlig ikke en venn, kun ei som forsøker å bli venn. Men da har jeg svaret; Jeg kommer ikke til å ta den eller de lunsjene med henne. Hun er lege og har bare masse problemer. Orker ikke høre mer om dette fra henne. Takk svar fra de av dere som faktisk hadde et svar ❤️🙏❤️

♥️ 

Jeg ble så lei meg til slutt jeg, at det beste for meg var å slutte å svare henne på snapper og alt dem la ut og la vennskapet bare skli ut ... Jeg sendte alltid hyggelige svar til henne på skryte -bilder. Fikk aldri noe igjen, hu  var som din venninne. Får aldri spm tilbake om hvordan det går osv.

bruk tiden din på mennesker du vet er glad i deg ♥️♥️

Anonymkode: b1de4...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Havfruene skrev:

Så fint for deg, men du er kanskje ikke så flink til å lytte/lese? For om du hadde, så hadde du sett at problemet mitt gjaldt ei som gjerne vil lunsje med meg. Venner som ikke lytter er ikke gøy å ha, inkludert deg.

Anonym 770 er neppe din venn.

Anonymkode: ab054...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Havfruene skrev:

Har du fått med deg at hun gjerne vil lunsje men jeg vil ikke. Har du lest hva jeg skrev?

Hun regner vel med at du spanderer. Du skryter jo tross alt av alle pengene du tjener. Regner med at du bruker mye tid på å snakke om dette i det virkelige liv også.

Anonymkode: ab054...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun regner vel med at du spanderer. Du skryter jo tross alt av alle pengene du tjener. Regner med at du bruker mye tid på å snakke om dette i det virkelige liv også.

Anonymkode: ab054...7dc

I denne tråden har jeg ikke sagt et ord om det. Det var en annen tråd. Men dersom du har rett, er det jo intet verre enn å kutte henne ut? Ville du ha kuttet henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Havfruene skrev:

I denne tråden har jeg ikke sagt et ord om det. Det var en annen tråd. Men dersom du har rett, er det jo intet verre enn å kutte henne ut? Ville du ha kuttet henne?

Ville vel helst ha kuttet deg.

Anonymkode: ab054...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Havfruene skrev:

Ser nå at Fokussenteret er i Grimstad. Til den som spurte: Nei, har aldri vært i Grimstad og har heller ikke tenkt å reise til little Chinaen din, med det første.

Hahaha! Du er jo like ræva på google som på relasjoner. 

Anonymkode: 70e4b...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Havfruene skrev:

Har dere venner som aldri stiller spørsmål, eller ikke viser noen som helst interesse? Jeg har en bekjent som veldig gjerne vil lunsje med meg. Selv har jeg «gått lei» av henne. Typisk er at jeg sender melding og ønsker god påske. Samtidig spør jeg om de er på fjellet. Jeg får svar på det jeg spør om men ingen ønsker tilbake om en god påske og heller ikke hvor vi er i påsken. Jeg har erfart det så mange ganger nå at jeg på forhånd visste «utfallet». Andre som opplever tilsvarende?

Mine nære venner snakker jeg såpass ofte med at vi er oppdatert på hvordan det går og hvor ferier er at det ikke trengs å spørre om hvor man er. 

Jeg har en bekjent som er ekstremt skrytete, henne unngår jeg å spørre for mye til da det blir en lang utredning om hvor flott alt er. Ofte stiller hun ledende spørsmål i håp om jeg skal stille de samme tilbake. Fikk du noe fint til jul, så svarer jeg hva jeg fikk og spør henne, da får jeg en halvtimes foredrag om LV vesken og reisen til New York hun fikk av mannen osv. Hadde hun bare holdt seg til å si hva hun fikk men hun må fortelle hva det koster, det hele blir for skrytete.

Slike høflighetsfraser er jo bar det, fraser. 

Tenker du legger for mye i dette. Kanskje din venninne bare har litt dårlige antenner?

Anonymkode: 19973...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en bekjent som er ekstremt skrytete, henne unngår jeg å spørre for mye til da det blir en lang utredning om hvor flott alt er. Ofte stiller hun ledende spørsmål i håp om jeg skal stille de samme tilbake. Fikk du noe fint til jul, så svarer jeg hva jeg fikk og spør henne, da får jeg en halvtimes foredrag om LV vesken og reisen til New York hun fikk av mannen osv. Hadde hun bare holdt seg til å si hva hun fikk men hun må fortelle hva det koster, det hele blir for skrytete.

Kanskje du har HI som venninne...?

Anonymkode: ab054...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Havfruene skrev:

Så fint for deg, men du er kanskje ikke så flink til å lytte/lese? For om du hadde, så hadde du sett at problemet mitt gjaldt ei som gjerne vil lunsje med meg. Venner som ikke lytter er ikke gøy å ha, inkludert deg.

Hun tenker vel at hun gjør en god gjerning ved å bli med deg ut da? Noe sier meg at du ikke har så mange som ber deg med på ting?

Og jeg er da ikke vennen din? Om du anser alle du er i kontakt med som venner, så skjønner jeg at det kan bli vanskelig. 

Anonymkode: 065ba...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke slike venninner lenger nå. Har tidligere hatt et par slike "venninner", men lot det bare renne ut i sanden. Jeg informerte dem blant annet etter en kontroll på sykehuset(har hatt kreft). Var så glad for at alt var i orden og at jeg var frisk og sendte en SMS og fortalte det og de gadd ikke engang å svare. Når de bryr seg så lite, så gidder ikke jeg å bry meg heller! Og det å ikke gidde å skrive god påske tilbake som du nevner, er bare uhøflig. Hadde ikke giddet noe vennskap der om jeg var deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 time siden, Hengebukksvinet skrev:

Jeg har ikke slike venninner lenger nå. Har tidligere hatt et par slike "venninner", men lot det bare renne ut i sanden. Jeg informerte dem blant annet etter en kontroll på sykehuset(har hatt kreft). Var så glad for at alt var i orden og at jeg var frisk og sendte en SMS og fortalte det og de gadd ikke engang å svare. Når de bryr seg så lite, så gidder ikke jeg å bry meg heller! Og det å ikke gidde å skrive god påske tilbake som du nevner, er bare uhøflig. Hadde ikke giddet noe vennskap der om jeg var deg!

Så leit å høre om kreften din og så glad for å høre at du er frisk. Høres ut som om du har tatt riktig valg for egen del. Takker deg samtidig for seriøst svar i tråden min. Dette er en bekjent av meg som prøver seg på langsiktig vennskap men jeg har allerede gått lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun tenker vel at hun gjør en god gjerning ved å bli med deg ut da? Noe sier meg at du ikke har så mange som ber deg med på ting?

Og jeg er da ikke vennen din? Om du anser alle du er i kontakt med som venner, så skjønner jeg at det kan bli vanskelig. 

Anonymkode: 065ba...770

Du er ikke vennen min nei. Tolket du det slik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du har HI som venninne...?

Anonymkode: ab054...7dc

Hvorfor tror du det? Er det vesken hun nevner som plager deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Havfruene skrev:

Hvorfor tror du det? Er det vesken hun nevner som plager deg? 

Vet ikke hva slags veske du sikter til, har ikke noe forhold til sånt. Men jeg opplever deg som skrytete og regner med at du kunne være en sånn "venninne" som man unngår å spørre for å slippe en lang tirade om hvor god du er til å bruke penger.

Anonymkode: ab054...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...