mirredutt Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Vi har konfirmant denne våren og i den forbindelse er jeg på utkikk etter lure tips til selve gjennomføringen. Det kan være bordkort, pynting av lokale, tips dere har plukket opp gjennom andres eller egen gjennomføring. Lokalet er klart og vi skal ha tapasbuffet med påfølgende kake og kaffe.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Dropp ALLE se rååååsa sangene...totalforbud altså! Anonymkode: a4c65...6d9
Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 Laid back! Jo mer du stresser og kaver jo mer slitsomt blir det for alle. Anonymkode: a9d12...8d2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 Vi har laget en filmsekvens med bilder og noen få korte videoklipp (maks 1 min) som vi skal spille av mens vi holder tale til konfirmanten. Her har vi lagt inn bilder med ham i ulike settinger fra oppveksten, med ulike familiemedlemmer (som er tilstede i konfirmasjonen eller avdøde oldeforeldre) og noen morsomme. Vi gjorde det med eldstemann også, og det ble satt stor pris på av både konfirmanten selv og gjestene. Anonymkode: dead5...d31
Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #5 Skrevet 20. april 2019 1 time siden, mirredutt skrev: Vi har konfirmant denne våren og i den forbindelse er jeg på utkikk etter lure tips til selve gjennomføringen. Det kan være bordkort, pynting av lokale, tips dere har plukket opp gjennom andres eller egen gjennomføring. Lokalet er klart og vi skal ha tapasbuffet med påfølgende kake og kaffe. Jeg håper du mener kakER? Anonymkode: 766e0...9d7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2019 #6 Skrevet 20. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dropp ALLE se rååååsa sangene...totalforbud altså! Anonymkode: a4c65...6d9 Jeg er ikke enig- hvis sangene er korte og gode er sanger bra. Men ha maksgrense på antall vers. 20 vers på "jeg er en liten teddybjørn" er ikke gøy... Jeg har fortsatt sangen jeg fikk av min (nå avdøde) bestefar, og er så glad for det 😊 Eller det forutsetter forresten også at man er en sanglad familie så mange synger med, og helst at noen kan spille til. Men i så fall er selvlaget sang bra 🎶 Anonymkode: 2ae56...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå