Gå til innhold

Kan du anbefale en trille til barn som nettopp har fylt 3?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Da er det på tide å øve utholdenhet til beins

Anonymkode: aafbf...b78

Folk som deg 😂😂🤪🤪

Anonymkode: a6198...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Da er det på tide å øve utholdenhet til beins

Anonymkode: aafbf...b78

Herre..... 

HI er det ferietrille du tenker på? Jeg har forsøkt endel, både billig og dyrere. Jeg er veldig fornøyd med babyjogger city mini GT. Den er de minste av de med litt kvalitet. 

Anonymkode: 8d28e...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herre..... 

HI er det ferietrille du tenker på? Jeg har forsøkt endel, både billig og dyrere. Jeg er veldig fornøyd med babyjogger city mini GT. Den er de minste av de med litt kvalitet. 

Anonymkode: 8d28e...513

Ja, tenkte på ferietrille først og fremst. Må ha en mulighet til å sette seg litt ned når vi er på lange turer på sommeren synes jeg, selv om jeg ser enkelte er uenige :) Takk for tips!!

Anonymkode: e9c37...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra om ergobaby metro 🙂. Selfølgelig er det godt for en 3 åring å sette seg i en vogn på lange turer eller lange dager i fornøyelsparker 🙂, gutten vår er 2,5 å vi tar med babyjogger city elite i sommer. 🙂 Veldig fornøyd med den også. 

Anonymkode: 075c0...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det er tull. Barn på 3 år+ kan gå... noe av det dummeste jeg ser er barn på 4-5 år som sitter i trille eller vogn. Mine har gått selv fra de var hvertfall rundt 2,5 år.

Anonymkode: 65e4e...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at det er tull. Barn på 3 år+ kan gå... noe av det dummeste jeg ser er barn på 4-5 år som sitter i trille eller vogn. Mine har gått selv fra de var hvertfall rundt 2,5 år.

Anonymkode: 65e4e...32b

Juhu, jeg tar bølgen for deg...

Anonymkode: f80e6...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Juhu, jeg tar bølgen for deg...

Anonymkode: f80e6...976

Det ber jeg ikke om heller... merkelig kommentar. Mulig du sliter med å skjønne ting som ikke er helt konkret; barn kan fint gå selv fra de er ganske små. Det er til og med bra for de.

Anonymkode: 65e4e...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ber jeg ikke om heller... merkelig kommentar. Mulig du sliter med å skjønne ting som ikke er helt konkret; barn kan fint gå selv fra de er ganske små. Det er til og med bra for de.

Anonymkode: 65e4e...32b

Klart de kan gå, men hvor langt kan de gå, og ikke minst hvor fort? Min erfaring er at hvis det er snakk om et par kilometer tar det veldig lang tid med en treåring, og da har vi trengt vogn rett og slett for å få hverdagen til å gå opp.

Anonymkode: aa611...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at det er tull. Barn på 3 år+ kan gå... noe av det dummeste jeg ser er barn på 4-5 år som sitter i trille eller vogn. Mine har gått selv fra de var hvertfall rundt 2,5 år.

Anonymkode: 65e4e...32b

Medalje er på vei i posten!

Det jeg er spent på er om du kjører mye bil med barna dine? Hvis du hadde latt småungene dine ha vogn lengre så hadde dere sluppet å kjøre så mye. 

Anonymkode: a6198...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ber jeg ikke om heller... merkelig kommentar. Mulig du sliter med å skjønne ting som ikke er helt konkret; barn kan fint gå selv fra de er ganske små. Det er til og med bra for de.

Anonymkode: 65e4e...32b

Det er din kommentar som er merkelig, hva dine barn gjorde har jo ikke noe å si for hi. Selvfølgelig vet jeg at de kan gå. Jeg jobber i barnehage og går på tur med 2 åringer hver uke, ingen av de sitter i vogn. Men jeg vet og at det kan det kan være omstendigheter som gjør at vogn er nødvendig eller praktisk. Så det er tydeligvis du som har litt problemer med å skjønne at ikke alt er A4

Anonymkode: f80e6...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ber jeg ikke om heller... merkelig kommentar. Mulig du sliter med å skjønne ting som ikke er helt konkret; barn kan fint gå selv fra de er ganske små. Det er til og med bra for de.

Anonymkode: 65e4e...32b

Du vet at man kan ha to tanker i hodet på en gang? Man kan la barnet gå så lenge det vil og så kan de sitte i vogn når de blir trøtte. Da kommer man seg lengre rundt, vet du. 

Anonymkode: a6198...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at det er tull. Barn på 3 år+ kan gå... noe av det dummeste jeg ser er barn på 4-5 år som sitter i trille eller vogn. Mine har gått selv fra de var hvertfall rundt 2,5 år.

Anonymkode: 65e4e...32b

Hvorfor skal folk som det mene noe om dette i der hele tatt? Jeg har en på snart 4 år som på grunn av sykdom ofte ikke kan gå så langt. Derfor har vi med trille til henne når vi vet at at hun har dårlige perioder. Å forklare dette til barn er en ting, de vet ikke bedre, men å måtte forklare det til voksne damer på som av en merkelig grunn tror det er deres rett å kommentere at hun er for stor for vogn er noe jeg irriterer meg så vanvittig over. Pass på deres egne, og stol på at andre vet hva som er best for deres barn. 

Anonymkode: fd0ce...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at det er tull. Barn på 3 år+ kan gå... noe av det dummeste jeg ser er barn på 4-5 år som sitter i trille eller vogn. Mine har gått selv fra de var hvertfall rundt 2,5 år.

Anonymkode: 65e4e...32b

Hvor langt har du å gå til barnehagen og hvor lang tid bruker du dit? Har du jobb? Når begynner du på jobb. Hva gjør dere i ferier? Hvor mye går dere daglig i ferier? 

Jeg gjetter. Du kjører til og fra barnehage. Ferier er den late varianten der dere går minst mulig. Og hvis du feks leier en tralle i parker så har dere faktisk behov for vogn.

Begge mine har sovet på dagen til de er fire år, det legger begrensning på utflukter om man ikke har vogn. 

Du skjønner at din late livsstil ikke er fasiten på andre sitt liv?

Om jeg feks skulle klare å få trent når jeg skal så er en joggevogn et must. Du skjønner vel at en treåring ikke løper like fort og langt som en voksen. 

Eneste du oppnår med en slik kommentar er å vise hvor lite aktive dere er. Jeg tipper mine barn har gått mye mer enn hva dine har gjort til tross for vogn. 

Anonymkode: 8d28e...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at det er tull. Barn på 3 år+ kan gå... noe av det dummeste jeg ser er barn på 4-5 år som sitter i trille eller vogn. Mine har gått selv fra de var hvertfall rundt 2,5 år.

Anonymkode: 65e4e...32b

Hva er poenget med kommentaren din? Jeg er på utkikk etter råd til type trille, ikke etter meninger om hvorvidt MIN treåring bør ha trille eller ikke.

HI

Anonymkode: e9c37...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det ber jeg ikke om heller... merkelig kommentar. Mulig du sliter med å skjønne ting som ikke er helt konkret; barn kan fint gå selv fra de er ganske små. Det er til og med bra for de.

Anonymkode: 65e4e...32b

Du vet det er barn som blir født med misdannelser i bena? Min sønn er født med klumpfot på begge bein å lå i skinner fram til han var 4år om natten. Gikk helt normalt, men fikk vondt i bena av å gå langt. 

Hvem faen er du som skal si til meg hva som er best for mitt barn. 

Anonymkode: 36043...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor langt har du å gå til barnehagen og hvor lang tid bruker du dit? Har du jobb? Når begynner du på jobb. Hva gjør dere i ferier? Hvor mye går dere daglig i ferier? 

Jeg gjetter. Du kjører til og fra barnehage. Ferier er den late varianten der dere går minst mulig. Og hvis du feks leier en tralle i parker så har dere faktisk behov for vogn.

Begge mine har sovet på dagen til de er fire år, det legger begrensning på utflukter om man ikke har vogn. 

Du skjønner at din late livsstil ikke er fasiten på andre sitt liv?

Om jeg feks skulle klare å få trent når jeg skal så er en joggevogn et must. Du skjønner vel at en treåring ikke løper like fort og langt som en voksen. 

Eneste du oppnår med en slik kommentar er å vise hvor lite aktive dere er. Jeg tipper mine barn har gått mye mer enn hva dine har gjort til tross for vogn. 

Anonymkode: 8d28e...513

Haha😁 «din late livsstil» 👌🏻

Bilen er det kun mannen som bruker til jobb. Jeg jobber fullt, men kan gå eller sykle pga avstand. Går fra og til bhg med barnet ja. Ellers er vi mye på hytta i helger og ferier hvor vi går masse turer, og opp på topper som er realistiske med barn. I parker (som du nevner) klarer barnet fint å gå selv en dag i parken (dyreparken osv). Ellers går vi gjerne fra og til stranda som er 1,5 km unna osv.

fantastisk å gå ut fra at vi er en lat familie, fordi vi ikke bruker vogn😂

Anonymkode: 65e4e...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det ber jeg ikke om heller... merkelig kommentar. Mulig du sliter med å skjønne ting som ikke er helt konkret; barn kan fint gå selv fra de er ganske små. Det er til og med bra for de.

Anonymkode: 65e4e...32b

Og hva med barn som bare stikker av så snart de ser noe spennende? Har en nesten treåring som fint kan finne på å løpe rett ut i veien eller forsvinne helt plutselig på butikken. Hvis han skal gå selv må han fotfølges hvert sekund og da får vi ikke gjort noe annet. Er også vanskelig å fotfølge han når vi har med babyen i tillegg. Når han går selv må både jeg og mannen være med, og en av oss fotfølger han mens den andre handler og tar seg av babyen. Evt reiser en av oss alene med kun han slik at han har vår fulle og hele oppmerksomhet. Eller så sitter begge i vogn og vi kan fungere normalt.

Verden er ikke så svart-hvit som enkelte skal ha det til. Bare fordi din toåring klarte å gå i en rett linje betyr ikke at alle klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pobie skrev:

Og hva med barn som bare stikker av så snart de ser noe spennende? Har en nesten treåring som fint kan finne på å løpe rett ut i veien eller forsvinne helt plutselig på butikken. Hvis han skal gå selv må han fotfølges hvert sekund og da får vi ikke gjort noe annet. Er også vanskelig å fotfølge han når vi har med babyen i tillegg. Når han går selv må både jeg og mannen være med, og en av oss fotfølger han mens den andre handler og tar seg av babyen. Evt reiser en av oss alene med kun han slik at han har vår fulle og hele oppmerksomhet. Eller så sitter begge i vogn og vi kan fungere normalt.

Verden er ikke så svart-hvit som enkelte skal ha det til. Bare fordi din toåring klarte å gå i en rett linje betyr ikke at alle klarer det.

Er treåringen din full?

Sorry, kunne ikke dy meg. 😂😂😂

Her stakk yngste av konstant. Var et helvete i legoland da hun var tre.... madre Mia jeg var konstant på jakt. 

Anonymkode: 8d28e...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er treåringen din full?

Sorry, kunne ikke dy meg. 😂😂😂

Her stakk yngste av konstant. Var et helvete i legoland da hun var tre.... madre Mia jeg var konstant på jakt. 

Anonymkode: 8d28e...513

Skulle tro det noen ganger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pobie skrev:

Skulle tro det noen ganger 😂

Du veit hva de sier.... stol aldri på en full unge. 

Anonymkode: 8d28e...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha😁 «din late livsstil» 👌🏻

Bilen er det kun mannen som bruker til jobb. Jeg jobber fullt, men kan gå eller sykle pga avstand. Går fra og til bhg med barnet ja. Ellers er vi mye på hytta i helger og ferier hvor vi går masse turer, og opp på topper som er realistiske med barn. I parker (som du nevner) klarer barnet fint å gå selv en dag i parken (dyreparken osv). Ellers går vi gjerne fra og til stranda som er 1,5 km unna osv.

fantastisk å gå ut fra at vi er en lat familie, fordi vi ikke bruker vogn😂

Anonymkode: 65e4e...32b

Greit nok til og fra stranda og på tur når man har god tid på seg, verre når man skal rekke jobben. 1,5 km er heller ikke veldig langt, vi har lengre enn det til barnehagen. 

Vogn er også greit for å få med tunge ting fra butikken, det er ikke alltid praktisk å ha med ryggsekk. Det høres ut som dere har bil (selv om det er mest mannen din som bruker den), jeg skjønner at det gir mindre behov for vogn.

Anonymkode: aa611...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2,5 åringen min i vogn selv om vi bor 5 min fra barnehagen 🙈, har veldig dårlig tid på morgenen å gutten min vil se på alle steinene og pinnene som finnes på vei til barnehagen 😂, men han springer og er i bevegelse hele dagen ellers så han tar ingen skade av det 🙂

Anonymkode: 075c0...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at det er tull. Barn på 3 år+ kan gå... noe av det dummeste jeg ser er barn på 4-5 år som sitter i trille eller vogn. Mine har gått selv fra de var hvertfall rundt 2,5 år.

Anonymkode: 65e4e...32b

Jeg leide vogn når vi var på ferie til mitt barn på 3,5 år. Jeg gikk tur på dagtid når hun sov ( måtte gjenninnføre soving på dagtid for å strekke dagen litt)

Og ja, hun kunne å gå.

 

 

Anonymkode: 99068...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...