Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Hvordan har hans fysisike vekst og utvikling vært? Når begynte han å vokse seg forbi deg, når fikk han skjeggvekst, mer grove/voksne ansiktstrekk, når kom han i stemmeskiftet osv. Har selv en gutt på 14, og han har blitt bittelitt høyere enn meg og fått store hender og føtter. Men ellers er han fortsatt babymyk i ansiktet, med barnenese og de samme søte runde kinnene. Ser fortsatt ut som en gutt, liksom. Han er ikke kommet i stemmeskiftet heller. Blant vennene hans er omtrent halvparten mer elle rmindre som ham, mens den andre halvparten har blitt mer "mandige". Hvordan er/var din gutt? Anonymkode: e0c00...571
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 mine er 14 og 17, yngste er veldig lik din, og største begynner og få skjegg og er veldig høy, ca 188cm ,trent, bruker str 46 i sko og store hender,men dette kom ikke før etter han hadde fylt 16, lillebror er bare 170 nå, og storebror var det til ca 16, er nå i det siste året han har vokst veldig Anonymkode: b0c06...2eb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Startet såvidt i 12 års alderen. Ganske tidlig ute. Nå er han 14, 190 cm og var ferdig i stemmeskiftet i fjor. Mye dun i ansiktet. Kvisene var ganske ille i fjor, endel igjen, men ser det er mye bedre nå. Fikk hår under armene osv da han var 12. Anonymkode: d77f9...f72
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 For begge mine gutter skjedde veldig mye i 9.klasse. De begynte med stemmeskiftet, litt kviser osv tidligere, men ting gikk ganske tregt. Men i 9.klasse skjedde det plutselig veldig mye. Eldste (som nå er 18 år) fikk helt ny garderobe da han startet i 9.klasse, da var klærne han hadde hatt på våren for små. Men etter jul var jammen klærne for små igjen, og han måtte ha mye nytt. Så kom sommeren og igjen var klærne for små. I løpet av et skoleår vokste han flere titalls cm, skjeggeveksten kom og han ble en ung mann på alle måter. Han har kanskje vokst 2 cm etter det, så han var ferdig utvokst i høyden da han sto konfirmant. Da var han 182 cm høy, han er vel 184 nå. Han har vokst fra konfirmasjonsdressen da, for han har etterpå blitt bredere. Som konfirmant var han nesten mager, nå er han mer normal. Lillebror er nå 15 år og mye har skjedd siste året. Men han var nok litt senere igang enn storebror. Vi målte han akkurat og han er nå 171 cm og har akkurat begynt barbere vekk den myke barten Han har vært i stemmeskiftet, men jeg regner med han vokser en stund til. Ikke sikkert han blir like høy som storebror, han har en litt annen type kropp, men han vokser nok en stund til Jeg er forresten 174 cm, så lillebror er snart høyere enn meg. Anonymkode: 6b840...91e
Mia_73 Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 (endret) x Endret 16. april 2019 av Mia_73 feil tråd
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 16 år: Veldig høy, men har alltid vært det. Var tynn og hengslete fram i i fjor sommer, type 1.93 og 65 kg. Nå trener han mye og er 1.95 og 90 kg, masse muskler og brede skuldre. Begynte å barbere seg for 1 år siden og er ferdig med stemmeskiftet. Er begynt å ble bred i kjevene og mer harmonisk i ansiktet igjen. 14 år: Normalt høy, gått voldsomt ned i vekt, så tynn og hengslete. Begynt med litt kviser og dun, men ikke direkte skjeggvekst. Kom i stemmeskiftet i fjor sommer. Begynner å bli mer voksen i ansiktet og dermed litt uharmonisk fordi trekkene former seg ulikt. Ser ut som en typisk fjortis. Anonymkode: 709ac...f22
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 De gjør et kjempemessig sprang i 15-16-årsalderen. Etter konfirmasjonen tar det av (ikke kjøp for dyr dress, den vil ikke passe året etter!) Anonymkode: e80b4...9cb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Da han var 11 kom stemmeskiftet, kvisene og begynte å vokse mye. Fortsetter oppover 10 cm høyere enn meg) og han er nå 13. Litt bart og skjeggvekst. Ellers ganske hårete egentlig. Barbermaskin here we come tenker jeg. Anonymkode: df63c...c35
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 Stemmeskiftet da han var 12. Begynte p barbere seg da han var 13. Er 178 høy og 64 kg. Trener mye men er typisk tynn og hengslete selv med mye muskler. Er ikke ferdig utvokst ennå Anonymkode: 13a83...e06
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 Nå er min 13 år, 7. klasse, men har det siste året gått fra gutt til ungdom. Vært i stemmeskiftet ihvertfall et halvt år, fått en mye mer markert kropp med tydelig brystkasse. Gått fra 36-42 i sko, vokst meg over hodet, fått markerte kinnbein, og andre ansiktstrekk.. Hår på beina osv. Utrolig rart og se hvor fort den endringen kom. Han er nesten ugjenkjennelig på bilder fra i fjor. Anonymkode: 23f2a...618
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #11 Skrevet 16. april 2019 Min var gutt til konfirmasjonen. Den sommeren skjedde det noe 🤣 Han ble plutselig ungdom. Tror det var den sommeren han også begynte å prøve alkohol. Har ikke bevis på det, men mistenker det Anonymkode: f8307...7f8
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #12 Skrevet 16. april 2019 Min er 15, blir 16 i november. Er i stemmeskifte, 175 høy og 65 kg. Kvisete, men fremdeles "baby-face" Anonymkode: 4bf75...e54
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #13 Skrevet 16. april 2019 Min er 15. Er en god stund siden han var i stemmeskiftet. Han er høyere enn meg og er ungdom og ikke gutt. Har ikke det uskyldige gutteaktige preget lenger. Anonymkode: 05184...c15
Anonym bruker Skrevet 17. april 2019 #14 Skrevet 17. april 2019 Vår er akkurat fylt 13 (går i 7. klasse) Har kommet veldig langt for alderen. Skjedde veldig mye sommerferien i fjor. Har ikke hatt det typiske stemmeskiftet, men fått dyp, mørk basstemme. Fått bart (markert) og litt skjeggvekst (dun). Blitt bred over skuldrene. Gått opp 8 kg siden høstferien, men fortsatt tynn som ei flis. Vokst drøyt 10 cm i høyde fra senhøsten og passerte meg i høyde rundt vinterferien. Fått veldig hårete ben og skostørrelsen er nå på 43,5-44🙈 Sammenlignet med de i klassen sin har han kommet veldig langt. Et par til som har begynt å komme litt etter nå, men han vår er langt foran. Ser ut som en mann i forhold til de andre i klassen. Har fått veldig markerte trekk og bare ved å se på bilder fra et år siden så skjønner man ikke at det er samme gutten🤔 Anonymkode: bf579...2d2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2019 #15 Skrevet 17. april 2019 Eldstemann kom i stemmeskiftet i 7. klasse. Dette skoleåret vokste han enormt også, måtte stadig ha nye sko og klær. Han tok meg igjen på høyde i 6. klasse 168 cm). Har ikke vokst noe særlig fra 9. klasse, så konfirmasjonsdressen passer ennå😉. Han stoppet på 185cm. Lillebror i 7. klasse har vokst jevnt og trutt, men er fremdeles 10cm lavere enn meg. Regner med at han vil begynne å vokse mye en eller annen gang de neste årene. Er ikke i stemmeskiftet heller, men vet at ting skjer plutselig. Anonymkode: a707f...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå