agent007 Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Mine har alltid fått tilbud om å invitere vennene sine. Av mine 3 så er det bare en som har hatt en god kompis i konfirmasjonen sin. De to andre sine venner konfirmerte seg samme dag så da var ikke det aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Jeg hadde det når jeg hadde min. Riktignok 20år siden, men husker det var kjekt å kunne ha kjæreste og mine beste venner der. Da fikk vi dratt snittalderen opp til over 65,om ikke annet 😉 Men det var ikke lov til å fjase og tulle. Anonymkode: a07a1...cb8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 7 minutter siden, agent007 skrev: Mine har alltid fått tilbud om å invitere vennene sine. Av mine 3 så er det bare en som har hatt en god kompis i konfirmasjonen sin. De to andre sine venner konfirmerte seg samme dag så da var ikke det aktuelt. Min har en bestekompis som ikke konfirmerer seg den dagen. Han sa liksom litt på tull i dag at han skulle komme. Har ikke tenkt på det en gang, men nå tenker jeg at det hadde nok vært veldig kjekt! Anonymkode: 1e960...e98
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Er nok litt forskjellig hva folk gjør. Jeg inviterte egentlig ikke noen venner, men noen stakk innom til kakene likevel da de kom i kirken og jeg bad de slenge seg på. Jeg ble selv invitert til konfirmasjon hos venner. Men det var mange som ikke inviterte venner også. Hvis mine unger vil konfirmere seg så skal de få tilbud om å invitere venner. Spesielt siden vi har veldig lite familie, så syns jeg det er kjekt. Anonymkode: 08ddd...df3
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Jeg hadde mine to beste venninner med. Og de inviterte meg til sine. Hovedsakelig er det jo familie, men et par nære venner er ganske normalt tror jeg Anonymkode: 15b3b...1f1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 Da jeg konfirmerte meg inviterte jeg bestevenninna mi som ikke hadde konfirmasjon samme dag. Sønnen min hadde konfirmasjon samme dag som alle de andre kompisene, så han kunne ikke invitere noen av dem. Inviterte noen som er 3 år eldre, som egentlig er barn av noen venner, og ikke nære venner av sønnen. Anonymkode: 5ef03...6c8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 Når jentungen konfirmerte seg hadde hun fire av sine beste venner til middagen. Ytterligere fem venninner kom til kaffen fordi de konfirmerte seg samme dag. Guttungen konfirmerte seg i fjor og da hadde alle kompisene samme dag så der ble det ingen venner. Anonymkode: 27d7e...cc6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 helt vanlig her alle mine 3 har hatt sine 3 bestevenner i selskapet, og yngste som skal neste år, ønsker 4 Anonymkode: 98916...69e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 Ikke her. For de konfirmerer seg alle på samme dag. Borgerlig er ikke så vanlig her så alle konfirmeres samme dag. Selvsagt har de venner som er eldre eller yngre men de har kommet innom på kake etter middagen, de har ikke vært med på hele festen. Anonymkode: 2ad42...815
Toneelise Skrevet 16. april 2019 #11 Skrevet 16. april 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: .. Anonymkode: 1e960...e98 Selvfølgelig. Jenta hadde 5 venninner til konfirmasjonen. 2 som var ett år yngre og 3 som var ett år eldre.
Anarkali Skrevet 16. april 2019 #12 Skrevet 16. april 2019 Hun har invitert to gode venner, ønsket fem men de siste tre skal konfirmeres samme dag.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #13 Skrevet 16. april 2019 Hvis de ikke konfirmeres samme dag, så er jo det bare hyggelig. Jeg inviterte ingen, men jeg hadde ingen venner heller. Datteren min inviterte de to beste vennene Anonymkode: e7bc7...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå