Gå til innhold

AAP 50% jobb og helligdager

Anbefalte innlegg

Jeg jobber 50%, dvs to dager en uke, tre dager neste, og får AAP på resten. Driver og jobber meg opp igjen til full stilling etter sykemelding. 

Hvordan gjør man med meldekort i påske feks? Onsdag er halv dag og torsdag og fredag er helligdager. Skal jeg likevel skrive to dager jobbing på meldekortet? Hvor mye skal jeh egentlig jobbe? Det er jo halv uke som er jobb. 

Anonymkode: 64afc...d25

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144365397-aap-50-jobb-og-helligdager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber 50%, dvs to dager en uke, tre dager neste, og får AAP på resten. Driver og jobber meg opp igjen til full stilling etter sykemelding. 

Hvordan gjør man med meldekort i påske feks? Onsdag er halv dag og torsdag og fredag er helligdager. Skal jeg likevel skrive to dager jobbing på meldekortet? Hvor mye skal jeh egentlig jobbe? Det er jo halv uke som er jobb. 

Hvis du skulle jobbet på en helligdag, så får du jo betalt for det, og skriver det da opp. Hvis ikke så får du jo dobbelt opp med både lønn og AAP.

Anonymkode: 3e8da...7fe

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du skulle jobbet på en helligdag, så får du jo betalt for det, og skriver det da opp. Hvis ikke så får du jo dobbelt opp med både lønn og AAP.

Anonymkode: 3e8da...7fe

Så AAP trekker ikke fra helligdagene? De regner 5 dager per uke uansett?

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skal bare føre opp de timene du faktisk jobber.

Anonymkode: 75f90...431

Ikke om man har betalt rød dag. Da føres meldekortet som en normal arbeidsuke. Man får ikke både lønn og aap. Med mindre man tar ut lovfestet ferie. 

Anonymkode: eb3fb...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...