Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på pengespill?

Anbefalte innlegg

Dere som spiller. Hvor mye brukte dere for eksempel forrige uke på spill som lotto, bingo, skrapelodd, tipping, ulike "automater" på nett, poker ol? Var det en vsnlig uke?

Hva med mannen (eller kona)? Spiller de?

Jeg brukte ingenting, ikke mannen heller, men det er jo mange som leverer inn en fast kupong eller kjøper noen lodd. Hvor mye penger dreier det seg om?

Anonymkode: 47753...d0a

Fortsetter under...

En 50-lapp ca annenhver uke. Spiller utelukkende eurojackpot. Sjansen er like stor (vel, forsvinnende lite) som i norsk tipping, men betydelig høyere premie. Jeg vet jo at jeg kaster pengene ut av vinduet, det er 100 kroner i måneden jeg betaler for drømmen om å bli mangemillionær.

Når vi har god råd, eller føler at vi har det, bruker vi kanskje 100-500 pr mnd til sammen. Nå er det lenge siden jeg har tippet noe, men mannen bruker ca 50-100 kr pr uke.

Mannen tipper fotball. Jeg tipper lotto de gangene jeg bruker penger på noe.

Anonymkode: 4a5cb...48c

Annonse

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt ingenting. 

Men er fast giver til Leger uten grenser, UNICEF og Redd Barna. Det gir meg en større gevinst.. 

Anonymkode: 5ddc1...279

Det går ann å gjøre begge deler! 😉

Her gir vi ca 500,- i mnd til veldedighet, og vi bruker ca 500,- i mnd på spill. 

Anonymkode: e8ee7...d67

Selv kjøper jeg et flaxlodd eller leverer en lottokupong i ny og ne. Om jeg tar i blir det ca 500 kr i året. Lenge siden sist,men leverte en 1 ukers Vikinglotto på nett i dag faktisk. Samtidig kjøpte jeg et flaxlodd til 50 kr, og vant 200 kr på det.

Mannen har alltid en lottokupong inne.

Anonymkode: 6bb04...36c

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det går ann å gjøre begge deler! 😉

Her gir vi ca 500,- i mnd til veldedighet, og vi bruker ca 500,- i mnd på spill. 

Anonymkode: e8ee7...d67

Ikke hvis man synes det er bortkastet å bruker penger på spill! 

Anonymkode: 5ddc1...279

Null på meg og null på mannen. 

Eller, mannen spiller poker i en lokal klubb 3-4 ganger i året, og bruker 500-750 i buy- in hver gang. Han vinner innimellom noen tusenlapper. Jeg aner ikke om regnestykket totalt går i null, pluss eller minus. Men det er ikke snakk om store summer i noen retning. 

Anonymkode: 67ea2...3f3

Annonse

Jeg bruker ca 3000 kroner i året. Det er i hovedsak 50 kroner i uka som er fast, også flaxkalender til jul og evt et og annet millionflax med veldig ujevne mellomrom. Mannen sikkert rundt det samme, muligens mindre da han ikke spiller fast ukentlig.

Anonymkode: faa98...63c

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere som spiller. Hvor mye brukte dere for eksempel forrige uke på spill som lotto, bingo, skrapelodd, tipping, ulike "automater" på nett, poker ol? Var det en vsnlig uke?

Hva med mannen (eller kona)? Spiller de?

Jeg brukte ingenting, ikke mannen heller, men det er jo mange som leverer inn en fast kupong eller kjøper noen lodd. Hvor mye penger dreier det seg om?

Anonymkode: 47753...d0a

50 kr uka i snitt tror jeg. 

Anonymkode: 63cb0...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...