Gå til innhold

Pleier det å komme tilbud på festdrakter nærmere 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å se an helt til siste liten. Men pleier det å komme tilbud? Synes de er så dyre:) TIl unger altså

Anonymkode: 9f11f...22b

Fortsetter under...

Skrevet

Nei. Kjøp brukt! Finn eller Fretex. 

Anonymkode: 5d674...769

Skrevet

Nei, det har jeg aldri sett, det er mange som er ute i siste liten og da selges de som varmt hvetebrød, til fullpris...

Men barn sliter sjelden ut festdrakter altså. Har to jenter selv som elsker disse draktene, de er nå 10 og 12 år og vil fremdeles ha festdrakt til 17.mai og konfirmasjon. Jeg har kjøpt flere brukt, både på loppemarked, byttesentral og Finn. Like fine.

Anonymkode: 996f5...709

Skrevet

Om det er kampanje på de husker jeg ikke, men vet at nærmere 17. mai reklamerer de fleste som selger disse med at de har dt i hvert fall, muligens også rimeligere.

Vi pleier å få brosjyrer fra europris og sikkert flere. Husker ikke helt akkurat nå.

Anonymkode: 7d5d6...c9d

Skrevet

Hvilken størrelse skal du ha da?

Du får jo komplett bunad på Coop for 499,- og de samme på Finn for 2-300 kr, det er ikke dyrt for en komplett festdrakt det.

https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/sport-og-fritid/klar-barn-og-jr-/festdrakt-/smatroll-festdrakt-pike?variantCode=178655

https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?lat=58.45746&lon=8.76533&price_to=250&q=festdrakt&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL

Anonymkode: 996f5...709

Skrevet

Jeg vet ikke om det pleier å være det, men jeg kjøpte på tilbud på OBS i fjor. Ikke ekstremt billig, men grei pris. 

Anonymkode: 0789f...4bb

Annonse

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke om det pleier å være det, men jeg kjøpte på tilbud på OBS i fjor. Ikke ekstremt billig, men grei pris. 

Det var nok den lenket til i innlegget før mitt, og jeg tror jeg betalte 399 (nedsatt fra 499). Det er nok lurt å sjekke Finn også, disse brukes jo gjerne bare en gang eller to.

Skrevet

Får festdrakt for 375 på barnas hus nå

Anonymkode: 9bebd...3aa

Skrevet

sjelden, mest etterpå

Anonymkode: e1869...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...