Gå til innhold

Årets sommerfest på jobb... kjolehjelp igjen🌸

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes fargen og mønsteret var fint 😊 men... Den er altfor utringet. Jeg har noen slike kjoler, pyton. Også er den før lang. Kjedelig å snuble i den . Jeg elsker floyd kjoler, jeg har vel kanskje 20 kjoler derfra. 

Anonymkode: 6a339...458

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Leverpostei skrev:

Det høres jo gøy ut, da! 😊👌🏻 På min jobb tipper jeg sommerfest blir av typen «skal vi ta en øl på fredag, eller?». Og da blir det neppe noen ny kjole på meg. 

Hehe! Har hatt det sånn på tidligere arbeidsplasser jeg og. Det kan jo bli like koselig det da. Det mååå jo ikke være de store greiene liksom. Angående kjole så er det i grunn alltid gøy med no nytt. Kjøper dog alltid noe jeg ville brukt igjen 🌸

Skrevet

Så utrolig rart at du gang på gang spør om slike ting her. Hva gir det deg egentlig, at vilt fremmede damer du ikke vet noe om - og som aldri har truffet deg - svarer deg?? Hvorfor spør du ikke heller venner, kolleger, familie eller partner?

Anonymkode: 971c9...1c2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så utrolig rart at du gang på gang spør om slike ting her. Hva gir det deg egentlig, at vilt fremmede damer du ikke vet noe om - og som aldri har truffet deg - svarer deg?? Hvorfor spør du ikke heller venner, kolleger, familie eller partner?

Å være på DIB er tidsfordriv og underholdning . Noen ganger får man gode råd og noen ganger må man ta det folk skriver med en klype salt. Noen ganger er det bedre å spørre vilt fremmede folk. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes fargen og mønsteret var fint 😊 men... Den er altfor utringet. Jeg har noen slike kjoler, pyton. Også er den før lang. Kjedelig å snuble i den . Jeg elsker floyd kjoler, jeg har vel kanskje 20 kjoler derfra. 

Anonymkode: 6a339...458

Jeg er ganske høy så lengden på kjoler pleier sjelden å være ett problem . Men ja, jeg ser og antar at den er veldig utringet😊

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi er også ett stort firma med mange inviterte og med mye innleid underholdning osv. Likevel har vi akkurat begynt å velge komité for sommerfesten, så planlegging i normal tidshorisont er jo fullt mulig.

Anonymkode: 96adc...6e0

Og så? Dette er provoserende for deg? Siden hi er hi, liksom? 

Anonymkode: 15a8f...338

Skrevet

Synes ikke kjolen var fin. Lite flatterende snitt og stoff. Mange fine på linken fra boobleroom da...

Anonymkode: dd2ef...1a2

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er også ett stort firma med mange inviterte og med mye innleid underholdning osv. Likevel har vi akkurat begynt å velge komité for sommerfesten, så planlegging i normal tidshorisont er jo fullt mulig.

Hos oss er vi 23 ansatte og datoen for sommerfesten var klar i februar. Det er ikke masse planlegging heller. Alle tar med en matrett. 

Likevel fikk vi datoen 4.5 mnd før festen skal være. 

Anonymkode: a98c4...5cd

Skrevet

Syns kjolen var nydelig. Absolutt noe du kan gå med på en sommerfest med det temaet der. Men kan tenke meg den er ekstra fin om man har litt solbrun hud. Og har man pupper til en slik utringning, så er det ikke noe i veien med det. 

Elsker at folk vil pynte seg og freshe seg litt opp til fest. Mye bedre det enn å komme upynta med slitne joggesko. Forresten, det der er en kjole jeg kunne ha kjøpt meg også, har noe lignende i skapet, faktisk 🌞

Anonymkode: 5cb2c...222

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Syns kjolen var nydelig. Absolutt noe du kan gå med på en sommerfest med det temaet der. Men kan tenke meg den er ekstra fin om man har litt solbrun hud. Og har man pupper til en slik utringning, så er det ikke noe i veien med det. 

Elsker at folk vil pynte seg og freshe seg litt opp til fest. Mye bedre det enn å komme upynta med slitne joggesko. Forresten, det der er en kjole jeg kunne ha kjøpt meg også, har noe lignende i skapet, faktisk 🌞

Anonymkode: 5cb2c...222

Ikke sant! . Jeg elsker en anledning til å pynte meg. Helt enig med deg at kjolen krever litt brunfarge . Om det ikke på magisk vis blir syden temperatur og soldager før festen blir det å jukse seg til brunfargen🌸

Skrevet
11 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Den er helt klart utringet . Tenker puppe tape eller en stilig trekant bikini topp under .  Jeg syntes også at fargene var helt nydelige 😊

Hvis du faktisk liker kjolen og ikke bryr deg om at den er svinedyr må du jo bare bruke den. Det har jo ikke noe å si om de fleste her inn synes den er stygg. Vi skal jo sansynlig vis ikke i det samme salskapet heller. 

Anonymkode: eaa67...eb1

Skrevet
3 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Jeg likte den!

Så gøy😊. Jeg og! Tenker det blir en feriefavoritt. Spesielt etter noen uker i « syden sol» 

Skrevet
13 timer siden, Leverpostei skrev:

Jeg syns den var pen i ryggen, men er heller ikke fan av strikk i livet. 

Jeg kjenner at jeg er fascinert av at du allerede er invitert på en tema-sommerfest, selv om vi knapt har begynt på vår. 

Vi har allerede fått dato for senterfesten vår, den er i oktober, datoen fikk vi i februar ;)

Ellers likte jeg kjolen veldig, men jeg har en BMI på rundt 30 og vet den ikke ville sett pen ut på meg :( Sjekk ut Zalando, der kan man få kjoler hjem, prøve og sende ting i retur. Evt Floyd når det nærmere seg litt mer sommer, da får de mer sommerlige kjoler inn.

Anonymkode: 1f32e...413

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

After beach? Da tenker jeg pysj. Kosedress. Man går jo ikke rundt i kjole etter strandturen...

Haha 😂😂 Tror nok HI bommer litt hvis hun dukker opp i pysjen 🙊

Kjolen er kjempefin 👍

Anonymkode: 337db...1a4

Skrevet

Haha 😂😂 Tror nok HI bommer litt hvis hun dukker opp i pysjen 🙊

Kjolen er kjempefin 👍

Men den er jo litt nattkjoleaktig da.

Skrevet

Men den er jo litt nattkjoleaktig da.

Synes du ? 😉 Blomsterkjoler er jo veldig in👍

Skrevet

Jeg synes den ser veldig billig ut for å være i den litt dyrere prisklassen. Og puppetape funker vel best på små pupper?

Anonymkode: 6994f...cf0

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes den ser veldig billig ut for å være i den litt dyrere prisklassen. Og puppetape funker vel best på små pupper?

Nei da, spørs hvilken puppetape man får tak i, og hvor mye man har tenkt til å danse. Har G-cup og fått tak i puppeteip som holder godt, men man kan ikke bevege seg for mye. Hadde nok heller valgt en balconette BH uten stropper.

Anonymkode: 1f32e...413

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hos oss er julebordet planlagt🥳! Sitter i komiteen. Dato er satt, menyen bestemt og underholdningen er påbegynt!

Alltid kjekt å ha noe å se frem til😉👍

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har funnet noe puppetape i USA som funker som bare det😊

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det rart? Har ikke sett at denne brukeren har lagt ut så mye sånne spørsmål heller jeg da. 

Jeg syns det er underholdende å se hva folk velger av klær og sånt. Får inspirasjon selv til å prøve noe nytt..

Skrevet
2 timer siden, Hjertefru skrev:

Hvorfor er det rart? Har ikke sett at denne brukeren har lagt ut så mye sånne spørsmål heller jeg da. 

Jeg syns det er underholdende å se hva folk velger av klær og sånt. Får inspirasjon selv til å prøve noe nytt..

Helt enig med deg angående å få inspirasjon . Man går gjerne i samme sporet og så ser man noe flott på andre og så er man plutselig like flott i det plagget selv. 

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det rart det er krig i verden!? 

Spør selv en del her inne, både med Nick og som anonym. Har fått mange gode råd og mye inspirasjon. 

Likte fargen på kjolen veldig godt. Det oser sommer ☀️🌻😎

Skrevet

Nå har de fleste sagt at kjolen ikke var sørlig pen i snittet og at de ikke ville brukt den på fest. Finner du da en ny kjole eller har du alt bestemt deg for denne kjolen og bryr deg ikke om hva folk svarer?

Anonymkode: 1c8a7...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...