Gå til innhold

Konfirmasjonsdress i Oslo - hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere dress til konfirmanten i Oslo? Er H&M god nok kvalitet? Hva er alternativene?

Vil ikke investere altfor mange tusen da poden helt klart kommer til å vokse ut av den ganske raskt. Men, vil jo at han skal se superfin ut på dagen da, så for kjedeaktig sitter kanskje ikke så godt?

Anonymkode: aa1d4...1a4

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du har mulighet ville jeg tatt turen til Oslo Fashion Outlet i Vestby. Vi kjøpte dress på Tiger, og fikk den tilpasset av skredder. Follestad hadde fine dresser i konfirmantstørrelser til halv pris, og Høier skulle også få inn (er et par uker siden vi var der, så de er nok på plass nå).

Anonymkode: cc3b8...d76

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har mulighet ville jeg tatt turen til Oslo Fashion Outlet i Vestby. Vi kjøpte dress på Tiger, og fikk den tilpasset av skredder. Follestad hadde fine dresser i konfirmantstørrelser til halv pris, og Høier skulle også få inn (er et par uker siden vi var der, så de er nok på plass nå).

Takk for svar!

Du fikk altså tak i en Tiger-dress der ute? Kan du si ca pris? Husker du om det var endel svarte dresser der? Sønnen vil absolutt ha svart dress. Når du sier Follestad og Høier mener du der ute i Vestby, ikke butikkene i byen?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar!

Du fikk altså tak i en Tiger-dress der ute? Kan du si ca pris? Husker du om det var endel svarte dresser der? Sønnen vil absolutt ha svart dress. Når du sier Follestad og Høier mener du der ute i Vestby, ikke butikkene i byen?

Ja, både Follestad og Høier på outleten tar inn konfirmasjonsdresser😊

Jeg tror vi betalte ca 3500 for dressen på Tiger, men den måtte legges både opp og inn, og kan sannsynligvis brukes neste år også, med mindre han virkelig skyter fart i lengdeveksten😅 Har ganske mange arrangementer som krever dress det neste året. Vi fikk også dressko, belte, slips, skjorte og «lommetørkle» til brystlomme på outleten. Kjekt å få alt på samme tid og til reduserte priser. Ville dratt ganske snart, før det blir for utplukket. 

Skrevet

Vi kjøpte nydelig mørk grå dress på selected i fjor, ikke i Oslo, men...

Anonymkode: a70a5...ce2

Skrevet

Boss hadde forøvrig også dresser, men disse ble for store for min sønn. Han er ikke så høy ennå (drøyt 160 cm).

Annonse

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, både Follestad og Høier på outleten tar inn konfirmasjonsdresser😊

Jeg tror vi betalte ca 3500 for dressen på Tiger, men den måtte legges både opp og inn, og kan sannsynligvis brukes neste år også, med mindre han virkelig skyter fart i lengdeveksten😅 Har ganske mange arrangementer som krever dress det neste året. Vi fikk også dressko, belte, slips, skjorte og «lommetørkle» til brystlomme på outleten. Kjekt å få alt på samme tid og til reduserte priser. Ville dratt ganske snart, før det blir for utplukket. 

Bra tips! Husker du om du så noen svarte dresser, eller var det mest blå og grå?

Skrevet

Hei, sjekk på finn.no 

Alle de som kjøpte dyre dresser i fjor selger de for halv pris på finn 🙂

Anonymkode: c3f19...69c

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bra tips! Husker du om du så noen svarte dresser, eller var det mest blå og grå?

Han prøvde bare blå. De har svarte på Tiger og Boss, men er usikker på størrelser. Hvis din konfirmant er litt større enn min går det fint😅 Den han prøvde på Follestad (i konfirmantstørrelse) var mørkeblå. Mulig de har svarte der også. Han prøvde ingen på Høier. De var nettopp kommet på lager, og ikke pakket ut i butikken ennå, så vi fikk ikke sett dem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...