Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Jeg har kresne barn men vil gjerne utvide horisonten deres. Har dere noen gode oppskrifter jeg kan teste på dem? Takk😊 Anonymkode: 311a2...cc7
Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Aner jo ikke hva du pleier å gi dem, men jeg har hatt størst hell med å gi dem retter som smaker helt anderledes enn det de er vant til. Jeg synes at det går enklere enn å f eks lage mat de kjenner og bare tilsette en ny ingrediens/tilbehør. Om man gjør det blir det bare maten de liker men med en bismak. Da er de ikke positive til det nye. Anonymkode: ce942...7de
Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Veldig barnevennlig her i dag, fiskepinner, potetstappe og råkost. Anonymkode: 9531a...35e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 Jeg vet ikke hvor gamle barna dine er, men hvis de er over 1-2 år, vil jeg si at alle middagsretter passer. Hvis barn får lov til å smake på forskjellig mat fra de er små, spiser de det meste. Bruk Trines matblogg eller Matprat, det er det mange gode forslag. Anonymkode: 126ab...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå