Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Bunadsko er så stygge, jeg vil ikke ha bunadsko til min bunad. Har dere forslag på noen fine remsandaler som kan passe til en Lier-bunad (lyseblågrå)? Anonymkode: 9f289...340
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 Sandaler kan du virkelig ikke ha til bunad som voksen altså... Men sånne bestemor Duck snørestøvletter er lov. Også kan du ha vanlige sorte skinnsko, det tror jeg ingen vil reagere på. Men kommer du i sandaler er det nok flere som vil reagere... Anonymkode: 7bc97...8fa
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 Alternativet er snørestøvler. Anonymkode: 308a1...0b2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #5 Skrevet 1. april 2019 Vær en rebell HI, gå med sandaler! Kanskje dømmes du til fengsel og piskeslag (i sinnet til bunadpolitiet), men du har rett og lov til å gjøre akkurat som du vil. Anonymkode: 782b0...517
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #6 Skrevet 1. april 2019 Hvor gammel er du??? Ser mye mer stygt ut med andre sko til bunad enn det som er ment; bunadsko. Anonymkode: 4bfa4...f20
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #7 Skrevet 1. april 2019 Vel, du kan ha sandaler, og over kan du ha kjole. Snørestøvler er alternativet. Du synes bunadssko er stygge, men du mener det er pent med sandaler til bunad? Anonymkode: 43d0c...4cd
TinaK 1990 Skrevet 1. april 2019 #8 Skrevet 1. april 2019 Er vel ingen som synes bunadsko er spesielt pent...derfor går man med bunadsko kun til bunad. Men ser rart ut med andre sko
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #9 Skrevet 1. april 2019 Noe sånt som dette fungerer fint: https://www.skoringen.no/synnoeve-bunad-snoerestoevlett-sort.aspx?gclid=Cj0KCQjwyoHlBRCNARIsAFjKJ6D612sL7JsuTtYEL6RhkRseSWmCQDVlpDj2EIJSpxAiBDk_X5snnnAaAksqEALw_wcB Anonymkode: 308a1...0b2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #10 Skrevet 1. april 2019 HI her: Er dere veldig gamle alle sammen som svarer her? Altså bunadsko er så kjerringaktige og klumpete at jeg tror det. Vi som ikke er bestemødre enda vil ikke se ut som kjerringer. I fjor hadde jeg et par lekre pumps i matchende farge, men jeg synes rem-sko er mer sexy, faktisk. Derfor ville jeg gjerne ha forslag til noen fine. Anonymkode: 9f289...340
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #11 Skrevet 1. april 2019 Sexy, faktisk. Du burde kanskje ikke bruke bunad i det hele tatt.... Anonymkode: 9259d...84d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #12 Skrevet 1. april 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI her: Er dere veldig gamle alle sammen som svarer her? Altså bunadsko er så kjerringaktige og klumpete at jeg tror det. Vi som ikke er bestemødre enda vil ikke se ut som kjerringer. I fjor hadde jeg et par lekre pumps i matchende farge, men jeg synes rem-sko er mer sexy, faktisk. Derfor ville jeg gjerne ha forslag til noen fine. Anonymkode: 9f289...340 Deg igjenn ja. Du kan gå med hva du vill, men ikke forvent at andre skal like det. De fleste, også de som ikke er bestemødre, synes det ser mindre pent ut med sandaler til bunad. Anonymkode: 308a1...0b2
frk Nilsen Skrevet 1. april 2019 #13 Skrevet 1. april 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sexy, faktisk. Du burde kanskje ikke bruke bunad i det hele tatt.... Anonymkode: 9259d...84d Lett å komme til under stakken da Da er det kanskje på plass med litt sexy skotøy
frk Nilsen Skrevet 1. april 2019 #14 Skrevet 1. april 2019 Klaveness har snørestøvletter til bunad. Bunadskoene derfra er veldig gode og behagelige å gå med. http://klaveness.no/footwear/collection/folklore?p=2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #15 Skrevet 1. april 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sexy, faktisk. Du burde kanskje ikke bruke bunad i det hele tatt.... Anonymkode: 9259d...84d Enig! Og hva med den bomsete bunadsskjorta, HI? Er den sexy nok for deg? Jeg foreslår en lett singlet i stedet, så du får vist frem litt mer hud. Søljene er gammeldagse og kjerringaktige de også. Ta noe strass i stedet. Anonymkode: 5d24c...5b8
KellyTaylor Skrevet 1. april 2019 #16 Skrevet 1. april 2019 1.april trøllet eri gang?? Ellers foreslår jeg flipflops 🙄
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #17 Skrevet 1. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: HI her: Er dere veldig gamle alle sammen som svarer her? Altså bunadsko er så kjerringaktige og klumpete at jeg tror det. Vi som ikke er bestemødre enda vil ikke se ut som kjerringer. I fjor hadde jeg et par lekre pumps i matchende farge, men jeg synes rem-sko er mer sexy, faktisk. Derfor ville jeg gjerne ha forslag til noen fine. Anonymkode: 9f289...340 Akkurat, dette er en 1.april spøk? Bunad har aldri og kommer aldri til å være sexy, det er et tradisjonsplagg, som å kjøre en veteranbil. Trenger ikke være gammel for å skjønne det Anonymkode: 7bc97...8fa
frk Nilsen Skrevet 1. april 2019 #18 Skrevet 1. april 2019 2 minutter siden, Pæddan skrev: 1.april trøllet eri gang?? Ellers foreslår jeg flipflops 🙄 ...er det ikke 1 april hver dag på Dib?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #19 Skrevet 1. april 2019 Crocs da... finner sikkert i en farge som matcher bunaden. God 1. april forresten. Anonymkode: 391b7...9e5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #20 Skrevet 1. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: HI her: Er dere veldig gamle alle sammen som svarer her? Altså bunadsko er så kjerringaktige og klumpete at jeg tror det. Vi som ikke er bestemødre enda vil ikke se ut som kjerringer. I fjor hadde jeg et par lekre pumps i matchende farge, men jeg synes rem-sko er mer sexy, faktisk. Derfor ville jeg gjerne ha forslag til noen fine. Anonymkode: 9f289...340 Jeg er 28 så jeg vet ikke om du karaktiserer meg som gammel ut fra dine trolige 14 år. Hvorfor ikke vente med bunad til du er moden nok??? Snakk om jåleri! Du er hvertfall ikke moden til å bære en bunad hvis du ikke kan ha skoene på. Hvis du ser deg rundt går så godt som 100% av de VOKSNE med bunadsko, som forøvrig ikke trenger å være klumpete. Moren min sine bunadsko er klumpete, mine er ikke. Anonymkode: 4bfa4...f20
Hjertefru Skrevet 1. april 2019 #21 Skrevet 1. april 2019 Helt seriøst... bunadssko er ikke fine, helt enig der. Men sandaler til bunad er vel hakket styggere. Hvis du vil ha noe annet, foreslår jeg snørestøvler. Mine er kjøpt hos husfliden og er gode å gå i. Til nød kan du ha enkle sorte sko med normal hælhøyde. Og dere som påstår at bunad ikke kan være sexy, dere kan aldri ha hatt hot bunads-sex på 17. Mai...😅
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #22 Skrevet 1. april 2019 Altså jeg tenkte og kjøpe noe i retning av dette, som blir ganske riktig farge til min bunad. http://glamolous.com/shop/women/shoes/pointy-toe-strappy-heels-light-blue/ Anonymkode: 9f289...340
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #23 Skrevet 1. april 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Altså jeg tenkte og kjøpe noe i retning av dette, som blir ganske riktig farge til min bunad. http://glamolous.com/shop/women/shoes/pointy-toe-strappy-heels-light-blue/ Anonymkode: 9f289...340 Det var altså HI. Anonymkode: 9f289...340
Fru Banderas Skrevet 1. april 2019 #24 Skrevet 1. april 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Bunadsko er så stygge, jeg vil ikke ha bunadsko til min bunad. Har dere forslag på noen fine remsandaler som kan passe til en Lier-bunad (lyseblågrå)? Anonymkode: 9f289...340 Eneste jeg reagerer på, er at du skriver lierbunad med bindestrek. Det er en skam!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #25 Skrevet 1. april 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: HI her: Er dere veldig gamle alle sammen som svarer her? Altså bunadsko er så kjerringaktige og klumpete at jeg tror det. Vi som ikke er bestemødre enda vil ikke se ut som kjerringer. I fjor hadde jeg et par lekre pumps i matchende farge, men jeg synes rem-sko er mer sexy, faktisk. Derfor ville jeg gjerne ha forslag til noen fine. Anonymkode: 9f289...340 Går du i bunad, så ser du ut som en kjerring uansett, så å tro at det blir sexy med remsko er til å le av Anonymkode: f1770...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå