Gå til innhold

Jeg trodde aldri det skulle skje, men nå er det slik at jeg vurderer litt kosmetisk hjelp..

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke. Men har hørt fra usikre kilder St tar du det ofte feks i leppene vil du få klumper der. Om det stemmer vet jeg ikke. 

Anonymkode: 4929a...43a

Stemmer absolutt ikke! Går man til en oppegående salong som kan sakene sine, så blir det verken andenebb eller klumper!

Fortsetter under...

Man mister ikke den bevegelsen av litt botox i sinnarynka. Jeg har mistet den bevegelsen desverre, men jeg har botox i hele panna, over øyebryn og i sinnarynka. Har man mistet den bevegelsen så har man mer enn litt botox.

Anonymkode: abcab...b0b

Gjør man vel. Jeg har selv tatt botox i sinnarynka, og jeg klarte ikke å rynke/trekke sammen brynene. Det er jo hele poenget.

Anonymkode: 7ad66...99b

Nå har jeg søkt på botox before and after. og botox forehead

Da kommer det masse bilder av folk som er superfornøyde fordi de ikke lenger får rynker når de smiler, ser oppover osv.

Og det er jo bare helt SLÅENDE hvor mye vakrere, mer utrrykksfulle og interessante ansiktene deres er FØR de har botox! Særlig ser jeg at de smiler mindre med øynene. Og jeg ELSKER når folk smiler med øynene så de blir helt smale med masse rynker rundt, sånne smil gjør meg helt varm om hjertet.

De ser jo mer ut som roboter etter at de har fått injeksjonen - så uttrykksløse og "kalde".

Legger inn noen eksmpler:

Bilderesultat for forehead botox before after!

Bilderesultat for forehead botox before after

Bilderesultat for crows feet botox before after smile

Anonymkode: c920c...05d

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg søkt på botox before and after. og botox forehead

Da kommer det masse bilder av folk som er superfornøyde fordi de ikke lenger får rynker når de smiler, ser oppover osv.

Og det er jo bare helt SLÅENDE hvor mye vakrere, mer utrrykksfulle og interessante ansiktene deres er FØR de har botox! Særlig ser jeg at de smiler mindre med øynene. Og jeg ELSKER når folk smiler med øynene så de blir helt smale med masse rynker rundt, sånne smil gjør meg helt varm om hjertet.

De ser jo mer ut som roboter etter at de har fått injeksjonen - så uttrykksløse og "kalde".

Legger inn noen eksmpler:

Bilderesultat for forehead botox before after!

De etterbildene var grusome! Det ser virkelig ut som om menneskene ikke eier følelser.

Anonymkode: dbd93...3ec

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De etterbildene var grusome! Det ser virkelig ut som om menneskene ikke eier følelser.

Shit, ja.. 😮 

HI

Anonymkode: 52003...2a3

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror heldig vis ikke du vil bli mer elsket av å endre på utseendet dit. Du vil kanskje oppleve atrå, men det kommer ikke til å gi deg kjærlighet.

nei, ja - på en måte.  for den som føler at den aldri har opplevd attrå - kan det være riktig så fint å få oppleve det. :)

om litt fiksing på eksteriøret gjør at man blir glad når man ser i speilet - så gjør det noe med selvbildet og det å være glad i seg selv.  når man er glad i seg selv, er man lettere mottakelig for å se kjærlighet.  

det er ikke narkotika, dette. 1 botox sprøyte, og du blir drevet til kjempepupper, fettsuging, duck lips og brazilian buttlift. 🙂

Anonymkode: 9dccb...ae8

At det synes blir for dumt. Man kan UMULIG vite om det synes hvis man ikke VET hva alle rundt seg gjør. Jeg tar litt botox i sinnarynken og ser mye mindre sliten og streng ut. Det morsomme er at mannen ikke vet om det og er veldig imot fillers og botox og er så glad for at jeg ikke finner på sånne ting. «For du trenger det ikke jenta mi». Vel jeg har gjort det de siste 5 årene 😂

Anonymkode: 684c8...792

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At det synes blir for dumt. Man kan UMULIG vite om det synes hvis man ikke VET hva alle rundt seg gjør. Jeg tar litt botox i sinnarynken og ser mye mindre sliten og streng ut. Det morsomme er at mannen ikke vet om det og er veldig imot fillers og botox og er så glad for at jeg ikke finner på sånne ting. «For du trenger det ikke jenta mi». Vel jeg har gjort det de siste 5 årene 😂

Samme her 😂😂

Anonymkode: 83496...08f

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme her 😂😂

Nei kanskje ikke, men etter hvert vil det bli mer synlig, og man blir seende rar ut. Har en venninne som har holdt på i mange år. HUn er fra naturens side utrlig pen. hadde ikke trengt å gjøre noe som helst med ansiktet sitt,

Nå: Hun er bare ubestemmelig annerledes i annsiktet, det har skjedd gradvis over flere pr. Inspirert av denne tråden sjekket jeg hennes siste profilbile på faceook med noen fra ti år tilbake, og nå ser jeg at hun virkelig ser totalt stiv og uttrykksløs ut. Hennes brede, strålende smil, er nå bare som en slapp U - det er ikke noe annet enn munnvikene som drar seg litt ut til siden. Pannen er totalt rynkefri (vi er snart 50), og øyene som før glødet når hun smilte, ser helt fjerne ut, uten mimikken rundt. HUn sier det er bare restylane eller botox eller hva det heter.
Og for to uker siden traff jeg henne og datteren på 20 i byen....og hvem tror du ikke hadde gjort sitt nydelige ansikt om til duckface.....? (20-åringen)  Det var til å gråte av

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei kanskje ikke, men etter hvert vil det bli mer synlig, og man blir seende rar ut. Har en venninne som har holdt på i mange år. HUn er fra naturens side utrlig pen. hadde ikke trengt å gjøre noe som helst med ansiktet sitt,

Nå: Hun er bare ubestemmelig annerledes i annsiktet, det har skjedd gradvis over flere pr. Inspirert av denne tråden sjekket jeg hennes siste profilbile på faceook med noen fra ti år tilbake, og nå ser jeg at hun virkelig ser totalt stiv og uttrykksløs ut. Hennes brede, strålende smil, er nå bare som en slapp U - det er ikke noe annet enn munnvikene som drar seg litt ut til siden. Pannen er totalt rynkefri (vi er snart 50), og øyene som før glødet når hun smilte, ser helt fjerne ut, uten mimikken rundt. HUn sier det er bare restylane eller botox eller hva det heter.
Og for to uker siden traff jeg henne og datteren på 20 i byen....og hvem tror du ikke hadde gjort sitt nydelige ansikt om til duckface.....? (20-åringen)  Det var til å gråte av

Men du forstår at det et en forskjell på å fylle hele ansiktet med fillers og botox, og det å ta litt i sinnsrynken mellom øyebrynene? Noen har jo ikke denne mimikken engang fra naturens side. Derfor det er så forskjellig fra person til person om de får denne furen mellom øynene. 

Å sammenligne en som ikke har mimikk i det hele tatt med en som gjør litt blir som å si at man er alholiker av å ta et glass rødvin. For du har sett alkoholikere drikke rødvin. 

Da har hun jo mest sannsynlig utvidet med injeksjoner i flere områder. Jeg har kun tatt i ett område, sinnarynken. Dette har jeg gjort  i 7-8 år nå, og som hun over også erfarer, mannen min ser det ikke engang.

Han også er så glad for at jeg ikke bruker «sånt tull»😂 

Jeg får bare et litt mer våkent blikk og ser freshere ut. Litt vanskelig å forklare. Ser nesten ikke forskjellen selv, føler meg bare litt freshere. Har også sett follk med «botoxtryne» som ser veldig unaturlig ut, men tror nok mange har fillers og annet da, fyll i kinnene osv. ( som Jan Thomas feks). 

På ‎01‎.‎04‎.‎2019 den 9.18, prekæs skrev:

Det syns som regel, dessverre. Voksne damer som forsøker å se unge ut med slike inngrep, ser i stor grad eldre ut, muligens også fordi slike inngrep, forteller litt om hvordan denne personen ellers. Man legger merke til endringen, folk påpeker slikt, ikke nødvendigvis direkte, men seg i mellom (hva har hun gjort med ansiktet sitt?).Samtidig har man som mor(og bestemor) et stort ansvar for å vise barn og barnebarn at man kan trives med det ansiktet og den kroppen man har. Når jeg tenker tilbake, hadde det vært svært merkelig om mamma og mormor, plutselig kom som en glattere utgave av seg selv.

Fullstendig enig med deg. Jeg har en kollega som tar fillers i leppene sine. Noen ganger er det skikkelig synlig, og det ser så rart ut. Enkelte ganger ser det ut som om hun har fått seg en på trynet faktisk.....:-O 

Anonymkode: 0f611...fce

Annonse

På 1.4.2019 den 11.50, Anonym bruker skrev:

(og nei, jeg er ikke sinna; rynker brynene når jeg konsentrerer meg og når jeg myser. Siden jeg er nærsynt og har studert opp til phd har muskulaturen vært i flittig bruk😅).

Da bruker du feil briller... for jeg har også 8 år på universitetet bak meg, og minus 6-7 i nærsynthet...

Anonymkode: ea917...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...