Femella Skrevet 1. april 2019 #26 Skrevet 1. april 2019 Jeg spiser proteinbarer. Det er viktig å følge med på innholdet av karbohydrater i disse. Noen er relativt høye. Og selv om de heter proteinbarer trenger de ikke være høye på proteiner. Ikke la deg lure. Likedan spiser jeg endel proteinpuddinger, shaker og smoodier f.eks. YT sine. Jeg har cøliaki, så spiser Brisk glutenfrie knekkebrød, da har lite karbohydrater. Jeg velger gjerne pålegg som egg (kan koke opp for flere dager ad gangen), kylling eller kalkun. Av og til også røkt fisk. Gjerne mye grønnsaker på også! (følger Eudodiett)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #27 Skrevet 1. april 2019 De aller fleste får i seg nok proteiner med vanlig kosthold, selv om man slanker seg. Man trenger litt fett også. Anonymkode: c9e37...e7b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #28 Skrevet 1. april 2019 Tusen takk for alle gode tips Anonymkode: a437f...1e8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #29 Skrevet 1. april 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: De aller fleste får i seg nok proteiner med vanlig kosthold, selv om man slanker seg. Man trenger litt fett også. Anonymkode: c9e37...e7b Jeg spiser naturlig kosthold med noe fett,men jeg får alikevel i meg for lite proteiner. Hi Anonymkode: a437f...1e8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #30 Skrevet 1. april 2019 4 timer siden, Femella skrev: Jeg spiser proteinbarer. Det er viktig å følge med på innholdet av karbohydrater i disse. Noen er relativt høye. Og selv om de heter proteinbarer trenger de ikke være høye på proteiner. Ikke la deg lure. Likedan spiser jeg endel proteinpuddinger, shaker og smoodier f.eks. YT sine. Jeg har cøliaki, så spiser Brisk glutenfrie knekkebrød, da har lite karbohydrater. Jeg velger gjerne pålegg som egg (kan koke opp for flere dager ad gangen), kylling eller kalkun. Av og til også røkt fisk. Gjerne mye grønnsaker på også! (følger Eudodiett) Har du tips til noen barer som er bra? Yt sine produkter har jeg heller ikke tenkt på, takk Hi Anonymkode: a437f...1e8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #31 Skrevet 1. april 2019 På 31.3.2019 den 17.00, Anonym bruker skrev: Hmm, er litt skeptisk til tunfisk på boks. Men jeg burde kanskje teste det. Hvilken boks er god da? Hi Anonymkode: a437f...1e8 Bare unngå de boksene hvor det står: «kan inneholde spor av delfin» Anonymkode: 58f6f...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå