Gå til innhold

Inspirert - dere som ‘aldri ser på NRK’


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge vi har et demokrati bør alle, i det minste de som har stemmerett, holde seg oppdatert for å kunne påvirke på en fornuftig måte ved valg. I tillegg bør man være oppdatert for å kunne følge lovverket og for å ta andre besluttninger. De som har barn har også etter min mening en plikt til å holde seg så oppdatert at man kan ta gode valg på deres vegne.

Anonymkode: 154b2...9a4

Og det kan man fint klare uten å se på Nrk

Anonymkode: e0182...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det kan man fint klare uten å se på Nrk

Anonymkode: e0182...9f1

Ja, det går an, selv om det kan være vamskelig. Det var ikke det som var sørsmålet her.

Anonymkode: 154b2...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom det meste av nyhetskanaler før, men NRK er droppet av prinsipp nå. Du kan lese en vag artikkel om en nyhetssak for å så gå på Resett og lese hele sannheten. Hvem som faktisk har gjort hva. NRK er for politisk vridd. De dekker ikke «alt» og når de først dekker noe så er det kun med en vinkling som passer venstresiden i norsk politikk. Når man får den samme artikkelen og HELE historien på resett, så har tilliten for NRK rett og slett forsvunnet. 

Anonymkode: ce5c5...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var innom det meste av nyhetskanaler før, men NRK er droppet av prinsipp nå. Du kan lese en vag artikkel om en nyhetssak for å så gå på Resett og lese hele sannheten. Hvem som faktisk har gjort hva. NRK er for politisk vridd. De dekker ikke «alt» og når de først dekker noe så er det kun med en vinkling som passer venstresiden i norsk politikk. Når man får den samme artikkelen og HELE historien på resett, så har tilliten for NRK rett og slett forsvunnet. 

Anonymkode: ce5c5...1e3

Akkurat...

Anonymkode: c2bda...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var innom det meste av nyhetskanaler før, men NRK er droppet av prinsipp nå. Du kan lese en vag artikkel om en nyhetssak for å så gå på Resett og lese hele sannheten. Hvem som faktisk har gjort hva. NRK er for politisk vridd. De dekker ikke «alt» og når de først dekker noe så er det kun med en vinkling som passer venstresiden i norsk politikk. Når man får den samme artikkelen og HELE historien på resett, så har tilliten for NRK rett og slett forsvunnet. 

Anonymkode: ce5c5...1e3

Du får hele sannheten på Resett sier du? At jeg ikke har skjønt det før😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var innom det meste av nyhetskanaler før, men NRK er droppet av prinsipp nå. Du kan lese en vag artikkel om en nyhetssak for å så gå på Resett og lese hele sannheten. Hvem som faktisk har gjort hva. NRK er for politisk vridd. De dekker ikke «alt» og når de først dekker noe så er det kun med en vinkling som passer venstresiden i norsk politikk. Når man får den samme artikkelen og HELE historien på resett, så har tilliten for NRK rett og slett forsvunnet. 

Anonymkode: ce5c5...1e3

Oi! 

Hele sannheten? Fra én eneste kilde? Er det mulig? Hvilken organisasjon, mediehus eller hvilke personer står bak denne kilden, da? Resett, sa du? Har ikke hørt om dette, jeg - kan du opplyse meg? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Petra Prøvedukke skrev:

Oi! 

Hele sannheten? Fra én eneste kilde? Er det mulig? Hvilken organisasjon, mediehus eller hvilke personer står bak denne kilden, da? Resett, sa du? Har ikke hørt om dette, jeg - kan du opplyse meg? 

 

Resett er en liten nettavis med en redaktør som brukte jula til å danne et nytt livssynssamfunn "for dem som er kritisk til ikkevestlog innvandring".

Anonymkode: 154b2...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Resett er en liten nettavis med en redaktør som brukte jula til å danne et nytt livssynssamfunn "for dem som er kritisk til ikkevestlog innvandring".

Anonymkode: 154b2...9a4

De fleste av leserene har nok studert ved Livets Harde Skole. 

Anonymkode: c2bda...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Resett er en liten nettavis med en redaktør som brukte jula til å danne et nytt livssynssamfunn "for dem som er kritisk til ikkevestlog innvandring".

Anonymkode: 154b2...9a4

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De fleste av leserene har nok studert ved Livets Harde Skole. 

Anonymkode: c2bda...945

Okay! 

Tror dere dette er et nettsted jeg burde lese? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det går an, selv om det kan være vamskelig. Det var ikke det som var sørsmålet her.

Anonymkode: 154b2...9a4

Jaha, hva var spørsmålet da?

Anonymkode: e0182...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaha, hva var spørsmålet da?

Anonymkode: e0182...9f1

Det var et svar på dette:

"Nei, det er ikke det jeg har skrevet. Jeg regner med at det du sikter til var dette: "Det kan godt hende du klarer å holde deg godt oppdatert med andre kilder, men jeg synes ikke det er greit at noen velger bort seriøse nyheter og ikke gidder å følge med i det som sljer i eget land." Som du ser pressiserte jeg at jeg trodde på at det var mulig å holde seg oppdatert uten å se på NRK. Det er imidlertid en del som ikke gjør det. Noen mennesker, ikke nødvendig vis de samme som ikke bruker NRK, velger bort nyheter og idder ikke holde seg oppdatert. Det er dem jeg kritiserer. Anonymkode: 154b2...9a4

Hvorfor skal alle interessere seg for akkurat det samme? Anonymkode: cb515...e32"

 

Anonymkode: 154b2...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var innom det meste av nyhetskanaler før, men NRK er droppet av prinsipp nå. Du kan lese en vag artikkel om en nyhetssak for å så gå på Resett og lese hele sannheten. Hvem som faktisk har gjort hva. NRK er for politisk vridd. De dekker ikke «alt» og når de først dekker noe så er det kun med en vinkling som passer venstresiden i norsk politikk. Når man får den samme artikkelen og HELE historien på resett, så har tilliten for NRK rett og slett forsvunnet. 

Anonymkode: ce5c5...1e3

Oi! Bare.... Oi! 😳

Anonymkode: 1cca7...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...