Gå til innhold

Vasker dere dere nedentil med Dr.Greve?

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjeden ja men det er vel ikke vanlig å bruke intimsåpe inne i skjeden? 

Jeg bruker iallefall kun intimsåpe på vulva. Altså de ytre kjønnsorganer. Skjeden blir kun vasket med vann. 

Anonymkode: 8916d...989

Brukar du flaskekost då? Skal ikkje spørje så personleg, men må jo seie at eg lurer på korleis det går føre seg når ein vaskar skjeden?? 

Anonymkode: a9946...949

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Brukar du flaskekost då? Skal ikkje spørje så personleg, men må jo seie at eg lurer på korleis det går føre seg når ein vaskar skjeden?? 

Det har jeg faktisk hørt om at folk har gjort ja. Mye rare folk....

Anonymkode: bf031...e3c

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herrejesus.. les hva jeg siterer da. En dame skriver at man kkke skal vaske skjeden med intimsåpe fordi den er selvrensende. Poenget mitt er jo nettopp at man ikke bruker såpe inn i åpningen og vaske skjeden! 

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herrejesus.. les hva jeg siterer da. En dame skriver at man kkke skal vaske skjeden med intimsåpe fordi den er selvrensende. Poenget mitt er jo nettopp at man ikke bruker såpe inn i åpningen og vaske skjeden! 

Men du sier også at du vasker skjeden med vann, og det skal man heller ikke gjøre. 

Anonymkode: 38463...8b0

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du sier også at du vasker skjeden med vann, og det skal man heller ikke gjøre. 

Jeg gir ikke en inngående beskrivelse av hvordan jeg vasker mitt eget underliv. Jeg vasker med intimsåpe på det ytre og når jeg skyller godt med vann så skyller jeg selvfølgelig mellom de indre leppene uten at det betyr at jeg fører hånddusjen opp der. Men skyller selvfølgelig mellom alle folder. Jobber forøvrig med infeksjoner i det kvinnelige underliv så har god kunnskap om området 😆 

Annonse

Kun vann da det er det beste for underlivet som består av slimhinner. Før når jeg trodde at man burde bruke intimsåpe så brukte jeg dr. Greve en gang. Jeg fikk en grusom soppinfeksjon, såpe fjerner de bakteriene som skal være der.

Anonymkode: 47068...704

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig skyller man raskt med vann i dusjen, bare raskt. 

Anonymkode: 47068...704

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gir ikke en inngående beskrivelse av hvordan jeg vasker mitt eget underliv. Jeg vasker med intimsåpe på det ytre og når jeg skyller godt med vann så skyller jeg selvfølgelig mellom de indre leppene uten at det betyr at jeg fører hånddusjen opp der. Men skyller selvfølgelig mellom alle folder. Jobber forøvrig med infeksjoner i det kvinnelige underliv så har god kunnskap om området 😆 

Ja, selvfølgelig gjør du det. 🤣

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, selvfølgelig gjør du det. 🤣

Ja deg var det gøy å ha samtaler med. Er dette et tema som påvirker deg personlig siden du blir ufin? 

Ja det gjør faktisk det. Har 6 års utdannelse innen medisin også faktisk. De årene blir ikke borte med masse latter-emoji men det er jo bare å gjøre det allikevel selvfølgelig. Jeg ser bare ikke poenget. Ser ikke helt hvordan det påvirker deg hvorfan jeg vasker mitt eget underliv. Men jeg slutter aldri med å bli overrasket over andre.. 

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inn i skjeden? Nei, det gjør man selvfølgelig ikke. 

Har vi skrevet «inni skjeden»? INGEN reagerer på  hun som skriver «skjeden er selvrensende» men er på med en gang når noen skriver de skyller med vann. Mener du at du ikke skyller mellom de indre kjønnsleppene når du skyller underlivet ditt? Vel, det gjør jeg og jeg har et sunt underliv uten lukt, sopp eller andre plager. 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat det at du jobber med dette tror jeg ikke noe på, du vet jo knapt hva delene heter 😂

Anonymkode: fd724...3ee

Annonse

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja deg var det gøy å ha samtaler med. Er dette et tema som påvirker deg personlig siden du blir ufin? 

Ja det gjør faktisk det. Har 6 års utdannelse innen medisin også faktisk. De årene blir ikke borte med masse latter-emoji men det er jo bare å gjøre det allikevel selvfølgelig. Jeg ser bare ikke poenget. Ser ikke helt hvordan det påvirker deg hvorfan jeg vasker mitt eget underliv. Men jeg slutter aldri med å bli overrasket over andre.. 

Ehm... jeg svarte deg igjen på akkurat samme måte dom du svarte meg, snuppa. At du blir fornærmet av det, burde kanskje si deg noe? 

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vi skrevet «inni skjeden»? INGEN reagerer på  hun som skriver «skjeden er selvrensende» men er på med en gang når noen skriver de skyller med vann. Mener du at du ikke skyller mellom de indre kjønnsleppene når du skyller underlivet ditt? Vel, det gjør jeg og jeg har et sunt underliv uten lukt, sopp eller andre plager. 

Mellom de indre kjønnsleppene er ikke skjeden. 

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehm... jeg svarte deg igjen på akkurat samme måte dom du svarte meg, snuppa. At du blir fornærmet av det, burde kanskje si deg noe? 

Snuppa? Hvor har du det fra at jeg er fornærmet? Påpekte kun at det er veldig lite fruktbart å diskutere med deg. Du har tydelvis personlig interesse av hvordan andre vasker sine underliv. 

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mellom de indre kjønnsleppene er ikke skjeden. 

Inngangen til skjeden da. De indre kjønnsleppene er der for å beskytte skjeden vår. 

Altså, jeg har helt tiden sagt at det ikke er skjeden vi prater om her. Det er jo en annen som skriver at skjeden er selvrensende og derfor ikke skal tukles med med tanke på intimsåpe. 

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Inngangen til skjeden da. De indre kjønnsleppene er der for å beskytte skjeden vår. 

Altså, jeg har helt tiden sagt at det ikke er skjeden vi prater om her. Det er jo en annen som skriver at skjeden er selvrensende og derfor ikke skal tukles med med tanke på intimsåpe. 

Hvorfor driver du å maser om hun som sa at skjeden er selvrensende hele tiden. Du, som jo har seks års utdannelse innen medisin burde jo vite at hun har rett... 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor driver du å maser om hun som sa at skjeden er selvrensende hele tiden. Du, som jo har seks års utdannelse innen medisin burde jo vite at hun har rett... 

Ja det er jeg selvfølgelig klar over. Men det er vel ikke vasking av skjeden vi diskuterer? Tråden handler om vasking av underlivet og når damer skriver de vasker med kun vann eller med intimsåpe så er det snakk om vulva. 

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er jeg selvfølgelig klar over. Men det er vel ikke vasking av skjeden vi diskuterer? Tråden handler om vasking av underlivet og når damer skriver de vasker med kun vann eller med intimsåpe så er det snakk om vulva. 

Herregud. Nå driter du deg ut, du ser det? 🙄

På 30.3.2019 den 22.10, Anonym bruker skrev:

Du har vel hørt om kukost? Tilsvarende blir det jo for damer😱 Talgen er jo der for å beskytte, men man trenger jo vaske seg også. 

Litt komisk for folk her inne roper høyt opp i tråder hvor noen ikke vasker sitt eller barnas underliv morgen (og kveld), men vasken er skylling med vann...?(!)

Anonymkode: fd724...3ee

Du, det er ikke så enkelt som det... «Kukost» er ikke først og fremst talg. Det blir først til kukost når man lar være å vaske, for selve den osteaktige formen skyldes gamle hudceller og urenheter som er iblandet talgen.

Anonymkode: b6bc9...e99

På 30.3.2019 den 17.04, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Grunnen til at jeg spør, er fordi gynekologen min reagerte med "DU MÅ ALDRI BRUKE DR.GREVE!!!" da jeg sa at jeg hadde fått sopp. "Det er det dummeste du kan vaske deg med, bruk kun vann, eller til nød ACO Intimolje." Dr.Greve er visstnok sterkere enn Lano, og det tørker ut slimhinnene. 

Tenkte bare jeg skulle si fra. ☺️

Anonymkode: 7aa56...de8

Heh.. stemmer ikke her

Vasker jeg med vann, stinker jeg.

Anonymkode: 25cbb...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...