Gå til innhold

Vasker dere dere nedentil med Dr.Greve?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eller Asan? Eller hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 7aa56...de8

Jeg bruker begge merker, tar vanligvis den som er billigst. Reagerer ikke på noen av dem. 

Hva mener du med "hvordan gjør dere det"? Vil du ha en trinn-for-trinn-beskrivelse av underlivsvask?

Anonymkode: 6db8a...dd8

Annonse

Hi her. 

Grunnen til at jeg spør, er fordi gynekologen min reagerte med "DU MÅ ALDRI BRUKE DR.GREVE!!!" da jeg sa at jeg hadde fått sopp. "Det er det dummeste du kan vaske deg med, bruk kun vann, eller til nød ACO Intimolje." Dr.Greve er visstnok sterkere enn Lano, og det tørker ut slimhinnene. 

Tenkte bare jeg skulle si fra. ☺️

Annonse

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg begynte å bruke asan for noen uker siden. Brukte Lano før det, og var en lang periode plaget med veldig mye kløe og svie. Det forsvant helt noen dager etter at jeg byttet til asan.

Anonymkode: 3c3b4...cf4

Vasket du underlivet med lano?? Lano er jo drepen på alt av hud...

Anonymkode: fd724...3ee

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Grunnen til at jeg spør, er fordi gynekologen min reagerte med "DU MÅ ALDRI BRUKE DR.GREVE!!!" da jeg sa at jeg hadde fått sopp. "Det er det dummeste du kan vaske deg med, bruk kun vann, eller til nød ACO Intimolje." Dr.Greve er visstnok sterkere enn Lano, og det tørker ut slimhinnene. 

Tenkte bare jeg skulle si fra. ☺️

Det der er helt riktig. Samme sier gynekologen min. Hun sier «vi gynekologer har et navn på det, vi kaller det Asan-utflod». Etter det besøket sluttet jeg med all såpe nedentil, bruker kun vann. Heldigvis har vi bidet. Bruker masse vann.

Er mye friskere nedentil nå, mannen min sier det også 😉

Anonymkode: bf031...e3c

Eh, vi har fått motsatt råd på både sykehus og hos lege. De har anbefalt Dr.Greve til underlivsvask på baby/småbarn med mange urinveisinfeksjoner. Kunne da enten ha det eller saltvannsløsning til rensing/vask. Etter at vi begynte med det (og ikke bare vann/olje/våtservietter) har det gått bra. Jeg har også tidvis hatt sopp og/eller kløe og det har blitt bra etter å ha brukt den såpen. Bare vann hjelper dessverre ikke. 

Anonymkode: 05c1e...f10

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det der er helt riktig. Samme sier gynekologen min. Hun sier «vi gynekologer har et navn på det, vi kaller det Asan-utflod». Etter det besøket sluttet jeg med all såpe nedentil, bruker kun vann. Heldigvis har vi bidet. Bruker masse vann.

Er mye friskere nedentil nå, mannen min sier det også 😉

Anonymkode: bf031...e3c

Er Asan-utdlod at man dår mindre eller mer? Eller annerledes?

Anonymkode: c37fb...5a7

Vasker stort sett kun med vann. Kanskje en sjelden gang innimellom så bruker jeg Asan eller Dr.Greve. 

Men kun vann er best. Hadde ofte sopp og kløe som ungdom, før jeg fikk høre at legene kun anbefalte å vaske/spyle godt med vann, noe jeg har gjort siden da og ikke hatt slike problemer siden. 

Anonymkode: 77f4a...1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...