Gå til innhold

Hva synes dere om de nye sugerørene til McDonalds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er fint at de bytter de ut. Men jeg kan ikke si at jeg likte pappsugerøret altså, ble tørr i munnen av det, og det ble ubehagelig vått på tuppen når det hadde stått litt. Det er vel en tilvenningssak regner jeg med. De burde finne på noe med lokkene og.

Anonymkode: b6d96...c95

Skrevet

Jøss,  har de bytter vekk plasten? Kudos 

Ikke prøvd.. 

Anonymkode: 117c9...f82

Skrevet

Det er helt greit, om du skal drikke opp i løpet av kort tid! Med milkshake er det forferdelig!

Anonymkode: bed3f...c6b

Skrevet

I frappe og milkshake er det grusomt. Og om man ikke drikker opp brusen med en gang så blir det jo også ganske ekkelt.

Jeg syns det er fint at bedrifter er miljøbevisste. Men må innrømme at jeg ikke liker de nye sugerørene. 

Anonymkode: 31b8a...60c

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt greit, om du skal drikke opp i løpet av kort tid! Med milkshake er det forferdelig!

Anonymkode: bed3f...c6b

Det var milkshake jeg drakk, og den smakte ikke godt desverre.

Hi

Skrevet

Det ville bekymret meg om jeg var så ofte på McDonalds at jeg hadde en mening om funksjonaliteten til sugerørene deres.

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Det ville bekymret meg om jeg var så ofte på McDonalds at jeg hadde en mening om funksjonaliteten til sugerørene deres.

Da  jeg så at du hadde kommentert i tråden, visste jeg at du hadde svart noe sånt som dette. Selvsagt kan man ha en formening om "funksjonaliteten" til et sugerør selv om det er første gang man spiser på det aktuelle stedet. "Hm, dette sugerøret blir vått når jeg drikker, det er ubehagelig og lite praktisk".

Ellers må jeg si at denne problemstillingen tar prisen "dagens i-landsproblem". 

Anonymkode: ffd03...751

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da  jeg så at du hadde kommentert i tråden, visste jeg at du hadde svart noe sånt som dette. Selvsagt kan man ha en formening om "funksjonaliteten" til et sugerør selv om det er første gang man spiser på det aktuelle stedet. "Hm, dette sugerøret blir vått når jeg drikker, det er ubehagelig og lite praktisk".

Ellers må jeg si at denne problemstillingen tar prisen "dagens i-landsproblem". 

Selvfølgelig er det et i-landsproblem, i likhet med de fleste problemstillingene her inne

Hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det et i-landsproblem, i likhet med de fleste problemstillingene her inne

Hi

Så finn noe annet å bruke energien din på, voksne damen. 

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

si meg, hvorfor i all verden er du på dette forumet? 

Anonymkode: f4541...1e3

Skrevet

si meg, hvorfor i all verden er du på dette forumet? 

Er det et forum for synspunkter på sugerør?

Skrevet
33 minutter siden, sug lut skrev:

Det er dog av større bekymring at du ikke evner å skaffe deg en mening om en restaurant og dens sugerør (eller hva det måtte være) etter å ha vært der én gang. 

Det er unormalt.

Skrevet

Er det et forum for synspunkter på sugerør?

Ja. I aller høyeste grad. At du må spørre om det? 

Skrevet

Kan vi ikke bsre droppe sugerørene? Hvem er det som har innbilt oss at vi ikke kan drikne rett fra glasset eller koppen?

Anonymkode: 00be6...af0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er dog av større bekymring at du ikke evner å skaffe deg en mening om en restaurant og dens sugerør (eller hva det måtte være) etter å ha vært der én gang. 

Det er unormalt.

Vi spiser heldigvis ikke søppel så det er en problemstilling jeg kan se helt bort fra.

Skrevet
6 minutter siden, sug lut skrev:

Vi spiser heldigvis ikke søppel så det er en problemstilling jeg kan se helt bort fra.

Signerer denne 👍🏼

Anonymkode: 3904a...64c

Skrevet
57 minutter siden, sug lut skrev:

Gå å sug litt lut!

Anonymkode: 704e8...9e0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gå å sug litt lut!

Gå OG lær deg regler for bruk av OG/Å.

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Gå OG lær deg regler for bruk av OG/Å.

Du har virkelig lite innhold i livet ditt...

Skrevet
27 minutter siden, sug lut skrev:

Ingen som drikker milkshake heller kanskje? eller har barn som ber om det?

Har dessverre ikke prøvd de nye sugerørene enda, da vi ikke bor i nærheten av en mc Donalds. Når vi er på ferie er vi på mc Donalds/frappes/max og lignende. minst 2 ganger i løpet av ferien.

Anonymkode: 90fb6...c5d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som drikker milkshake heller kanskje? eller har barn som ber om det?

Anonymkode: 90fb6...c5d

Nei.

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. I aller høyeste grad. At du må spørre om det? 

Kun det? Ingen ting annet? Alle som klikker seg inn så Din baby gjør det fordi de vil diskutere sugerør?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Att det var...😂😂😂

Anonymkode: 614eb...6c7

Skrevet

Jeg er på McDonald’s kanskje fire ganger i året, og kjøper milkshake kanskje to av dem. 

Jeg hadde nok likevel oppdaget rimelig raskt at papirsugerør ikke var en forbedring mtp smak og kvalitet. Likevel er det et offer de fleste av oss er villige til å gjøre i miljøforebyggende tiltak?

Jeg er også genuint imot å betegne mat som søppel. 

Anonymkode: 614eb...6c7

Skrevet

Er det noen i denne tråden som er eldre enn 5 år? Det virker usannsynlig med tanke på hvordan dere snakker til hverandre. 

Pinlig! 

Jeg er heller ikke ofte på McDonalds, men pappsugerør høres ut som en usannsynlig dårlig idé. Og jeg kan fint ha en mening om det uten å bli spydig 

Anonymkode: 3ff80...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...