Gå til innhold

Hjelp meg. Trenger råd, tips. Blir helt forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny på snap. Alle har jo det, alle venninnene mine, kollegaer osv... 

Det jeg nå lurer på er at jeg la til en mann på snap jeg har flørtet med i over en lengre periode. Jeg har møtt han, vært på byen med han og mye mer. La han til på snap for drøyt 2 uker siden, jeg har ikke fått bekreftet at han har lagt meg til igjen. Da jeg sendte han en video av meg, så stod det at han ikke kunne se den FØR jeg hadde blitt hans venn. Denne sendte jeg samme dag, altså for 2uker siden. Nå idag står den som "åpnet". Åpnet for 2 uker siden står det. Mens i forgårs stod det som det gjorde første dag, "Personen kan ikke se snappen følt vedkommende har lagt deg til som venn" . Kan noen forklare meg den? Har han i all hemmelighet åpnet den?

Har han da sett snapen? Det stod også da jeg åpnet han sin at vedkommende "har sett" snappen. Hvordan er det mulig da? Når han ikke har lagt meg til? 

Okei, jeg gir meg nok. Vil gjerne bare vite....

Hilsen skidama.👩

Anonymkode: d360a...bc7

Skrevet

Anyone? 

Skrevet
På 26.3.2019 den 13.24, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt ny på snap. Alle har jo det, alle venninnene mine, kollegaer osv... 

Det jeg nå lurer på er at jeg la til en mann på snap jeg har flørtet med i over en lengre periode. Jeg har møtt han, vært på byen med han og mye mer. La han til på snap for drøyt 2 uker siden, jeg har ikke fått bekreftet at han har lagt meg til igjen. Da jeg sendte han en video av meg, så stod det at han ikke kunne se den FØR jeg hadde blitt hans venn. Denne sendte jeg samme dag, altså for 2uker siden. Nå idag står den som "åpnet". Åpnet for 2 uker siden står det. Mens i forgårs stod det som det gjorde første dag, "Personen kan ikke se snappen følt vedkommende har lagt deg til som venn" . Kan noen forklare meg den? Har han i all hemmelighet åpnet den?

Har han da sett snapen? Det stod også da jeg åpnet han sin at vedkommende "har sett" snappen. Hvordan er det mulig da? Når han ikke har lagt meg til? 

Okei, jeg gir meg nok. Vil gjerne bare vite....

Hilsen skidama.👩

Det er jo fullt mulig? 

Skrevet

Om han ikke har hatt kontakt med deg denne tiden er det vel dessverre et veldig tydelig tegn på at han ikke er interessert, Snap eller ikke Snap.

Jeg har ikke Snap selv, så vet ikke hvordan det fungerer, men tenker at om en mann er interessert så tar han kontakt og han gir også tilbakemelding på meldinger han får.

Har du ikke hatt kontakt med ham på annen måte disse par ukene så bare dropp ham.

Anonymkode: 175e1...3b7

Skrevet

Tror uåpnede snapper forsvinner etter en stund. Du ville fått beskjed om han godtok deg, så han har vel ikke åpnet snappen. Har dere ikke kontakt utenom? I så fall er vel ikke interessen hans spesielt stor uansett? 

Skrevet

Kanskje han har godkjent, sett snappen også slettet deg igjen? 

Anonymkode: fdc85...bb9

Skrevet
9 timer siden, beef sister skrev:

Tror uåpnede snapper forsvinner etter en stund. Du ville fått beskjed om han godtok deg, så han har vel ikke åpnet snappen. Har dere ikke kontakt utenom? I så fall er vel ikke interessen hans spesielt stor uansett? 

Det må jo være en grunn for at det står åpnet, uten at vi er venner på Snap. Det er en tidligere undervisningslærer jeg hadde for 8år siden. Så mulig han føler det blir feil å bli venn med meg pga av det😉 Vi rotet jo litt, å jeg vet han følte det ble litt galt. Alikavel åpner han de, så det er jo bare om han er nysgjerrig da? 

Hvis det åpner av seg selv etter så og så lang tid er dette bare å glemme da. Hadde håpet på at han åpnet de. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje han har godkjent, sett snappen også slettet deg igjen? 

Anonymkode: fdc85...bb9

Hvis han hadde godkjent meg, så hadde det vel kommet opp? 

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Det må jo være en grunn for at det står åpnet, uten at vi er venner på Snap. Det er en tidligere undervisningslærer jeg hadde for 8år siden. Så mulig han føler det blir feil å bli venn med meg pga av det😉 Vi rotet jo litt, å jeg vet han følte det ble litt galt. Alikavel åpner han de, så det er jo bare om han er nysgjerrig da? 

Hvis det åpner av seg selv etter så og så lang tid er dette bare å glemme da. Hadde håpet på at han åpnet de. 

https://support.snapchat.com/en-GB/article/when-are-snaps-chats-deleted

Man kan stille inn at alle kan sende deg snapper, altså også dem man ikke har godkjent som venner, så kan vel alltids hende at han har gjort det. 

Dette burde du jo uansett legge dødt? Fyren er åpenlyst ikke interessert. 

Skrevet
9 minutter siden, beef sister skrev:

https://support.snapchat.com/en-GB/article/when-are-snaps-chats-deleted

Man kan stille inn at alle kan sende deg snapper, altså også dem man ikke har godkjent som venner, så kan vel alltids hende at han har gjort det. 

Dette burde du jo uansett legge dødt? Fyren er åpenlyst ikke interessert. 

Det er helt greit. Men hadde jeg vært helt uinteressant for han, kunne han blokkert meg. Evt lattvær å vært nysgjerrig. 

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er helt greit. Men hadde jeg vært helt uinteressant for han, kunne han blokkert meg. Evt lattvær å vært nysgjerrig. 

Du kan jo ikke diktere hva andre mennesker skal eller ikke skal gjøre - det er helt legitimt å åpne noe som blir sendt til deg. 

Skrevet

Jeg har innstilling slik at alle kan sende meg snap. Vil tro han har det samme, men at han ikke er interessert. Jeg åpner alle snapper om jeg er aldri så uinteressert i avsender.

Anonymkode: bcb31...45a

Skrevet
7 timer siden, beef sister skrev:

Du kan jo ikke diktere hva andre mennesker skal eller ikke skal gjøre - det er helt legitimt å åpne noe som blir sendt til deg. 

Alt skal liksom dras negativt uansett. Jeg lurte bare på hvordan det var mulig å se en snap uten å være venn med vedkommende. Jeg kan ikke det. Siterer nå til personen over, da vet jeg det. Takk. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har innstilling slik at alle kan sende meg snap. Vil tro han har det samme, men at han ikke er interessert. Jeg åpner alle snapper om jeg er aldri så uinteressert i avsender.

👌👌

Skrevet
På 30.3.2019 den 18.52, Anonym bruker skrev:

Det er bare så merkelig når det to uker etter jeg har sendt den, stod som uåpnet. Plutselig ser jeg den er åpnet, men da for 2 uker siden, den dagen jeg sendte den. 

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare så merkelig når det to uker etter jeg har sendt den, stod som uåpnet. Plutselig ser jeg den er åpnet, men da for 2 uker siden, den dagen jeg sendte den. 

Det skjer ofte på snap, opplevd flere ganger

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det skjer ofte på snap, opplevd flere ganger

Åssen kan deg skje da? Da har de åpnet det for lengst? Selv om det først stod som uåpnet. 

Konklusjon; han har åpnet og sett snappen min, selv om han ikke har lagt meg til. 

Skrevet
På 30.3.2019 den 0.50, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke Snap selv, så vet ikke hvordan det fungerer, men tenker at om en mann er interessert så tar han kontakt og han gir også tilbakemelding på meldinger han får.

Trenger ikke nødvendig svare på Snap, selv med interesse. Snap går mer på å sende bilder og videoer, å det trengs ikke alltid et svar tilbake. 

Ts 

• 2 uker senere...
Skrevet
På 30.3.2019 den 1.10, beef sister skrev:

Denne snappen ble åpnet etter 2 uker bare. Det er tydelig han åpner snappene mine. Er såå nysgjerrig på han, har tidligere hatt en følelse på at han har likt meg godt. Har så lyst å sende en til, burde vel ikke det?🤨😏😏

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne snappen ble åpnet etter 2 uker bare. Det er tydelig han åpner snappene mine. Er såå nysgjerrig på han, har tidligere hatt en følelse på at han har likt meg godt. Har så lyst å sende en til, burde vel ikke det?🤨😏😏

Er han interessert svarer han. Så nei, du burde ikke det. Du har allerede tatt et initiativ. Nå er det helt opp til han.

Skrevet
Akkurat nå, HeiteH skrev:

Er han interessert svarer han. Så nei, du burde ikke det. Du har allerede tatt et initiativ. Nå er det helt opp til han.

Enig, sender nok ingen ny.

Men kan du svare meg på om han kan ha sett snappen uten at han har lagt meg til? Den ble åpnet 2 uker etter jeg sendte den. 

Skrevet
8 timer siden, HeiteH skrev:

🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...