Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Noen som vet om den finnes lenger? Prøvde å søke på nett, men finner den ikke. Er vel minst 2 år siden jeg var der sist. Men vi leter desperat etter en type lego. Hjelper jo ikke at 3 leketøysbutikker i byen vår har blitt lagt ned de siste månedene. Og er ikke mange igjen på nett. Det å bestille fra utlandet blir jo veldig dyrt. Anonymkode: bc6ad...8eb
the amazing spidermamma Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Jeg har ikke hørt om at det finnes. Men på Outland i en av sidegatene til Karl Johan har de stort utvalg. De har en nettside også.
the amazing spidermamma Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Br på Oslo City har også mye Lego, men da er det nok det aller nyeste.
frk Nilsen Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 2 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Br på Oslo City har også mye Lego, men da er det nok det aller nyeste. Ville dratt på Outland, BR er konkurs og har ikke så bra utvalg, men vi fant noe lego der som ikke er vanlig lego, som var billigere enn outland. Ligger uansett ikke langt fra hverandre, så det går fint an å ta to turer ila en bytur
the amazing spidermamma Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 8 timer siden, frk Nilsen skrev: Ville dratt på Outland, BR er konkurs og har ikke så bra utvalg, men vi fant noe lego der som ikke er vanlig lego, som var billigere enn outland. Ligger uansett ikke langt fra hverandre, så det går fint an å ta to turer ila en bytur Ja, de er vel kjøpt opp av Lekia, tror jeg det var. Men vi har ikke vært der siden konkursen. ☺
frk Nilsen Skrevet 25. mars 2019 #6 Skrevet 25. mars 2019 33 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Ja, de er vel kjøpt opp av Lekia, tror jeg det var. Men vi har ikke vært der siden konkursen. ☺ Var der på lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå