Gå til innhold

Lego store Oslo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om den finnes lenger? Prøvde å søke på nett, men finner den ikke. Er vel minst 2 år siden jeg var der sist. Men vi leter desperat etter en type lego. Hjelper jo ikke at 3 leketøysbutikker i byen vår har blitt lagt ned de siste månedene. Og er ikke mange igjen på nett. Det å bestille fra utlandet blir jo veldig dyrt. 

Anonymkode: bc6ad...8eb

Skrevet

Jeg har ikke hørt om at det finnes. Men på Outland i en av sidegatene til Karl Johan har de stort utvalg. De har en nettside også. 

Skrevet

Br på Oslo City har også mye Lego, men da er det nok det aller nyeste. 

Skrevet
2 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Br på Oslo City har også mye Lego, men da er det nok det aller nyeste. 

Ville dratt på Outland, BR er konkurs og har ikke så bra utvalg, men vi fant noe lego der som ikke er vanlig lego, som var billigere enn outland. Ligger uansett ikke langt fra hverandre, så det går fint an å ta to turer ila en bytur ;)

Skrevet
8 timer siden, frk Nilsen skrev:

Ville dratt på Outland, BR er konkurs og har ikke så bra utvalg, men vi fant noe lego der som ikke er vanlig lego, som var billigere enn outland. Ligger uansett ikke langt fra hverandre, så det går fint an å ta to turer ila en bytur ;)

Ja, de er vel kjøpt opp av Lekia, tror jeg det var. Men vi har ikke vært der siden konkursen. ☺ 

Skrevet
33 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Ja, de er vel kjøpt opp av Lekia, tror jeg det var. Men vi har ikke vært der siden konkursen. ☺ 

Var der på lørdag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...