Gå til innhold

21.mars: Verdensdagen for downs syndrom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har markert i noen år, men etter at kristen-naziene i organisasjonen menneskeverd kuppa markeringen har jeg slutta.

Om man leser hva organisasjonen står for forstår man at "A Handmaids Tale" ikke er så fjern. 

Anonymkode: dc5e0...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.3.2019 den 23.09, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke, hva er galt med den organisasjonen?  Jeg har aldri hørt om den før

Anonymkode: 7880f...81e

Nettopp, og derfor er det jo urovekkende at folk støtter og sprer linker til en organisasjon de ikke har hørt om før og uten å sette seg inn i hva den står for. 

Mot alle former for abort uansett når og hvorfor

Mot en rekke typer prevensjon, inkl. hormonpåvirkende midler

Og mer til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Nettopp, og derfor er det jo urovekkende at folk støtter og sprer linker til en organisasjon de ikke har hørt om før og uten å sette seg inn i hva den står for. 

Mot alle former for abort uansett når og hvorfor

Mot en rekke typer prevensjon, inkl. hormonpåvirkende midler

Og mer til.

 

Men selv om jeg ikke vet hva den står for, så kan det jo være at den som delte linken vet det

Anonymkode: 7880f...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 16.47, Anonym bruker skrev:

Problemet er at vi i dag avler på nesten alle mennesker. De som for 200 år siden hadde dødd før de fikk forplantet seg får i dag like mange barn som dem med de beste genene. Det er uheldig. Jeg tror ikke det er noen som ønsker å bli født med sykdom. Jeg jan i hvertfall ikke komme på noen sykdom jeg vil si er en berikelse.

Anonymkode: ea7f2...fca

Men det er vel ikke så mange med ds som formerer seg? Det har det vel aldri vært...

Ser noen her kaller organisasjonen menneskeverd for nazier. OK.

Men hvis man har satt seg inn i hva nazisme faktisk dreide seg om, ligger du veldig tett opp mot ideologien. Tettere enn nevnte organisasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men selv om jeg ikke vet hva den står for, så kan det jo være at den som delte linken vet det

Anonymkode: 7880f...81e

Det kan det være. Men mitt inntrykk er at de aller fleste ikke vet det. Når jeg ser hvem av mine kontakter som deler dette med stor positivitet, så vet jeg jo at de ikke mener det samme som denne organisasjonen mener. Og når venner gjør oppmerksom på det, f.eks på Facebook, er et mange som blir forskrekka. Og det skremmer  meg faktisk hvor lett man trykker del eller liker uten å sette seg inn i hva man virkelig deler eller liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...