Gå til innhold

Hva tjener en barnevernspedagog?

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som ped. Leder nå og tjener forholdsvis greit med 12 års ansiennitet. Tjener nå neste 480 000. Jeg vurderer å bytte over til barnevernstjenesten, men lurer litt på hva lønna ligger på der? Finner så lite om det på nett.

Anonymkode: fa308...907

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144364406-hva-tjener-en-barnevernspedagog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber som ped. Leder nå og tjener forholdsvis greit med 12 års ansiennitet. Tjener nå neste 480 000. Jeg vurderer å bytte over til barnevernstjenesten, men lurer litt på hva lønna ligger på der? Finner så lite om det på nett.

Vil du bli lønnet som barnevernspedagog da? Jeg er og pedleder som ønsker å bytte jobb.

Anonymkode: d0857...288

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil du bli lønnet som barnevernspedagog da? Jeg er og pedleder som ønsker å bytte jobb.

Anonymkode: d0857...288

Jeg er usikker. Skal på intervju så jeg må spørre. Jeg håper jo på å hvertfall få det samme i lønn som jeg har nå. Forskjellen er jo at som familieveileder i barnevernet har en ikke lederansvar. Der kan nok kommunen sette seg på bakbeina... men nå er dette en stilling med mange søkere så jeg vet ikke hvor langt jeg tør å pushe på lønn heller!

Det kommer an på en del ting, som hvor i landet og ansiennitet. Jeg tjener 540,000 som saksbehandler i Oslo-barnevernet, men er bare ett trinn fra maks ansiennitet og Oslo betaler bedre enn de fleste (alle muligens) andre kommuner. Ped.ledere her i kommunen tjener ofte hakket bedre enn oss, med samme ansiennitet.

Anonymkode: 0cf06...b93

Jeg jobber også i Oslo kommune som saksbehandler og tjener 561 000 med 10 års ansinitet. Det er en god del mer enn jeg ville tjent i hjemkommunen min som er en av nabo kommunene til Oslo. 

Hos oss ville vi nok ikke ansatt en barnehagelærer hvis du ikke har noen relevante videreutdanninger. Har selv jobbet som ped leder mange år før jeg startet i barneverntjenesten men er barnevernpedagog på bunn med videreutdanning i småbarnsped og barnehageped

Anonymkode: 6a609...892

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...