Gå til innhold

Trenger sårt ‘erfarne’ svar. Er denne testen positiv eller skyggestrek?

Anbefalte innlegg

Jeg vil også legge ved at denne er tatt med morgenurin kl 7 og min rugedag 11, så syns denne er da isåfall veldig svak test for så sent i forløpet😞 men kanskje dette er vanlig? Vi satt inn egg torsdag 7.mars. Dette er vårt 3. og siste frysforsøk og alt har vært negativt til nå😢

3C7FE704-A6F4-4DFA-B4E0-6D73ADA9D954.png

Anonymkode: d63cd...827

Fortsetter under...

Jeg griner og ler om hverandre her.. tusen takk for svar, ingen av dere er usikre så da må jeg tørre å innse at det har gått denne gangen😭😍

Annonse

Jeg er enig med de andre. Denne ser positiv ut. 😄 Jeg trodde ikke på mitt resultat heller, så jeg tok test flere dager og streken ble sterkere og sterkere. Det føltes veldig godt å se. 

Gratulerer og lykke til i tiden framover!!

Altså, testene er egentlig veldig vanskelig å tolke feil: ser man strek = gravid. Tror man at man kaaaaanskje ser noe = ikke gravid/ta ny test om et par dager.

Anonymkode: 0b69f...934

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, testene er egentlig veldig vanskelig å tolke feil: ser man strek = gravid. Tror man at man kaaaaanskje ser noe = ikke gravid/ta ny test om et par dager.

Der bommer du så totalt😜 er det én ting her i verden som IKKE er svart/hvitt så er det graviditetstester😂 ser du strek kan det være skyggestrek.

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der bommer du så totalt😜 er det én ting her i verden som IKKE er svart/hvitt så er det graviditetstester😂 ser du strek kan det være skyggestrek.

Skyggestrek er en veldig svak strek og ikke like lett å se som en gravid-strek som er sterk og lett å få øye på.

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skyggestrek er en veldig svak strek og ikke like lett å se som en gravid-strek som er sterk og lett å få øye på.

Og poenget ditt er? Hva mener du denne testen er da? Som hele tråden handler om egentlig.

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og poenget ditt er? Hva mener du denne testen er da? Som hele tråden handler om egentlig.

Jeg mener det jeg tidligere har skrevet, at testen er positiv 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...