Gå til innhold

Hva er det med doTerra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De der oljene. Har to bekjente som holder på / har kjøpt og det tar jo helt av. Er det pyramide??

Anonymkode: 1f652...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er MLM, tror ikke de som jobber med det tjener noe særlig på det. Noe som for øvrig er ganske vanlig i noen av disse selskapene. De fleste nye MLM selskap med suksess bruker får nettopp nye folk til å ta helt av, har halleluja møter etc. Kollektiv massesugesjon kan man kanskje kalle det.

Skrevet

Har akkurat meldt meg inn som kunde. Vil ha oljene, men har ingen planer om å bli selger for de. 

Bryr meg ikke så mye om det er pyramide (noe det faktisk er)  da jeg ikke har meldt meg inn for annet enn oljene.

Men den som har meldt meg inn er helt hektet, nesten skremmende hektet..

Anonymkode: 25c8e...fee

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har akkurat meldt meg inn som kunde. Vil ha oljene, men har ingen planer om å bli selger for de. 

Bryr meg ikke så mye om det er pyramide (noe det faktisk er)  da jeg ikke har meldt meg inn for annet enn oljene.

Men den som har meldt meg inn er helt hektet, nesten skremmende hektet..

Anonymkode: 25c8e...fee

Pyramide er ikke lov i Norge, så det er ikke pyramide. MLM og network marketing har nokså lik struktur som pyramide, men holder seg innenfor lovens rammer slik at de ikke blir stengt ned. 

Men ja, det er en "pyramide" men ikke i den forstand som straffes i lovverket og som de fleste forbinder med pyramide. Det er flere ting som må oppfylles før det ses på som en ulovlig pyramide, MLM og network marketing oppfyller ikke disse kravene. De legger seg tett inntil med gode marginer slik at de får fortsette drift. 

• 1 år senere...
Skrevet

Hvorfor betale for mye når det finnes andre gode merker til rimeligere pris? Når man kjøper fra et MLM selskap så er det flere ledd som skal ha betalt. Man betaler ikke kun for oljene, men også provisjonen til alle ledd mellom deg og selskapet.

Anonymkode: 7e0ed...e99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...