Gå til innhold

Hva betaler dere for internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere som har kun Internett?

Vi har en månedlig regning på 960 kr som jeg mener er altfor høy. Vi har ikke tvabm 

Anonymkode: f04a0...71d

Fortsetter under...

Skrevet

485kr for bredbånd, billigste abonnement. Streamer og bruker nett ordinært, aldri hatt noe problem. 

Skrevet

Ca 480 her, telenor. Ikke det raskeste(5) men fungerer helt fint til streaming og div. Men dyrt er det ja.

Anonymkode: 0e940...a1f

Skrevet

450 kr, 

Anonymkode: 4bf75...f0d

Skrevet (endret)

490 for 50/50 fiber. Betaler 399 på hytta for 40 GB mobilt bredbånd. Spørsmålet ditt er litt av typen "hvor mange runder er Bislett" det er mange typer Internett abonnement. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Streamer og har ikke TV-ab. Har fibernett og bet mellom 400 og 500 i mnd. Skal straks flytte, og har bestilt nytt fiberabonnement der, og skal betale 323 kr i mnd. 

Anonymkode: bd893...ba8

Annonse

Skrevet

Vi har fiber og betaler 500 i mnd. Helt ok. Vi er fem personer. Det hender at alle fem ser nett-TV, gamer, eller lignende på hver sin skjerm, uten problem. Vi har ikke lineær TV, kun nett-TV.

Nå har eldstemann overnattingsbesøk av 3 stk, så det er fire PCer som spiller fortnite i kjellerstua mens mannen og jeg ser på HBO. 

Anonymkode: 24cb0...606

Skrevet

1000 kr tror jeg :) med netflix i pakken

Anonymkode: aba2e...c8b

Skrevet

300 mnd for fiber, kollektiv avtale for sameie jeg bor i. Byens billigste tror jeg.

Anonymkode: 42586...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...