Gå til innhold

Calanus Oil - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd Calanus Oil, og merket noen endringer på energinivå eller fordøyelsen, eller andre helseeffekter? Jeg strever veldig med irritabel tarm og lavt energinivå og vurderer å prøve dette. Er normalt veldig skeptisk til produkter som ikke er tilstrekkkelig dokumentert og hvor man inngår abonnement når man kjøper, selv om det kan sies opp når som helst. 

Anonymkode: e585d...79a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144364080-calanus-oil-erfaringer/
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg dytter denne. har akkurat startet med den, for å se om det hjelper mot smerter og betennelser i ledd (og tørre øyne og bukfett, som det visstnok også skal hjelpe mot).

Har bare holdt på i 3 dager, så hører gjerne andres erfaringer.

Anonymkode: 10003...d74

Jeg prøvde Calanus oil i ca 6 mnd mot div plager med muskler og ledd. Merket lite bedring men fikk mere energi.

Prøvde så Olivita, som har gjort underverk med min kropp. Ikke vondt i knær og hofter lengre. Hadde kronisk senebetennelse i en arm i flere år. Har nesten ikke plager med armen lengre😊

Tok ca 1 mnd med Olivita før jeg merket bedring.

Anonymkode: 42124...d4f

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg prøvde Calanus oil i ca 6 mnd mot div plager med muskler og ledd. Merket lite bedring men fikk mere energi.

Prøvde så Olivita, som har gjort underverk med min kropp. Ikke vondt i knær og hofter lengre. Hadde kronisk senebetennelse i en arm i flere år. Har nesten ikke plager med armen lengre😊

Tok ca 1 mnd med Olivita før jeg merket bedring.

Er ikke det bare vanlig omega3?

Anonymkode: a5315...5f9

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er kanskje det. Blanding av selolje og olivenolje. 

Da var det sikkert seloljen som gjorde susen. Har lest at det også er bra for leddene og har vurdert å prøve, men tester Calanus først

hi

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville heller gått for vanlig tran 👍 

Anonymkode: 45e55...230

Det har jeg tatt i alle år, men det har dessverre ikke forhindret leddproblemer. Det var derfor jeg tenkte at det kunne være verd et forsøk med denne oljen, siden den skal ha vist (en liten) effekt på leddproblemer (og mageprblemer) i tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...